Utfordring!

Baby sover, og siden jeg ikke vet om det blir kort eller lang dupp overser jeg absolutt alt rot til han våkner. Kan rydde mens han øver seg på nye ferdigheter i lekegrinda. Begynner å bli veldig mobil!

Vært ei bra natt her. 3 oppvåkninger mellom han la seg og kl 8 i morges. Det kan jeg leve med. Ene var for den vanlige "på'tåren" i 23 tiden, når jeg uansett legger meg. Håper den gode nattesøvnen forplanter seg til dagsovingen. Han trenger det. :)

Hmm forsåvidt jeg også, men gir opp å stritte i mot når jeg blir så sliten :p

Jeg prøver også å få orden på huset.. begynner å nærme seg faktisk.. Håper du kommer i mål snart :D

Jeg stritter aldri i mot ;-) særlig ikke colaen!

Det kommer seg her også, men det har ligget i dvale i ett år, så det er litt å ta igjen. :nailbiting:

Baby sover, og siden jeg ikke vet om det blir kort eller lang dupp overser jeg absolutt alt rot til han våkner. Kan rydde mens han øver seg på nye ferdigheter i lekegrinda. Begynner å bli veldig mobil!

Vært ei bra natt her. 3 oppvåkninger mellom han la seg og kl 8 i morges. Det kan jeg leve med. Ene var for den vanlige "på'tåren" i 23 tiden, når jeg uansett legger meg. Håper den gode nattesøvnen forplanter seg til dagsovingen. Han trenger det. :)

Kan godt forplante seg denne veien også :P

Jeg stritter aldri i mot ;-) særlig ikke colaen!

Det kommer seg her også, men det har ligget i dvale i ett år, så det er litt å ta igjen. :nailbiting:

Hehe nei men da er det jo greit! :D

Samme her :(

Har andre ting å bruke energien min på, enn å prøve å stritte for mye i mot. Men jeg skal skjerpe meg altså! :p

Hehe, jeg skal skjerpe meg veldig etter jul er planen., virker så bortkastet å begynne nå som 1.desember nærmer seg :hilarious:

Kan godt forplante seg denne veien også :p

Det ble en mellomlang lur bare, og en powernap i babynestet etterpå (han liker det enda, men er litt for lang så beina stikker ut hehe).

Det ble en mellomlang lur bare, og en powernap i babynestet etterpå (han liker det enda, men er litt for lang så beina stikker ut hehe).

Min ligger helt klemt oppi nestet, både bredde og lengde :hilarious:

Min ligger helt klemt oppi nestet, både bredde og lengde :hilarious:

Tror de liker å ligge sånn, tett i tett med noe mykt. :happy:

For ei luksusnatt det har vært her! Minimann sov først til halv fire, og da la han seg rett før 19:30, spiste og våknet ikke igjen før 6:30. Tenkte at nå må vi vel stå opp, men lå og koste litt etter amming og vips hadde vi begge sovna og sov til klokka var kvart på 9! Da buldra det i bleien til mini så da stod vi opp. Fikk en energiboost av så mye søvn, så nå har jeg rundvaska hundegangen (de ligger i en egen gang om natta og når de er alene + når de tørker etter tur). Der var det skittent gitt!

Nå er lille i gang med første lur, så jeg tar sjansen på å løpe inn i dusjen. Ender sikkert med å måtte ut å hente han med balsam i håret og bare en håndduk rundt meg, i kuldegrader. :hilarious:

Oppdaget nettopp at jeg ammer hver 2.time på natt, ikke så rart at jeg er trøtt på morgenen

Oppdaget nettopp at jeg ammer hver 2.time på natt, ikke så rart at jeg er trøtt på morgenen

Da hadde ikke jeg vært menneske lenger. :hilarious::hilarious:

Jeg er visst fortsatt inne i tykkeste ammetåka. Skulle smøre meg mat tidligere idag, og begynte å plukke frem pålegg. Leita og leita etter hvitosten, men den lå ikke i kjøleskapet. Vel. Den hadde jeg lagt i brødskuffa etter at jeg laget meg kveldsmat i går. :facepalm::meh:

Jeg er visst fortsatt inne i tykkeste ammetåka. Skulle smøre meg mat tidligere idag, og begynte å plukke frem pålegg. Leita og leita etter hvitosten, men den lå ikke i kjøleskapet. Vel. Den hadde jeg lagt i brødskuffa etter at jeg laget meg kveldsmat i går. :facepalm::meh:[/QUOTE]

Hater når det skjer *ler*

Da hadde ikke jeg vært menneske lenger. :hilarious::hilarious:

Jeg er visst fortsatt inne i tykkeste ammetåka. Skulle smøre meg mat tidligere idag, og begynte å plukke frem pålegg. Leita og leita etter hvitosten, men den lå ikke i kjøleskapet. Vel. Den hadde jeg lagt i brødskuffa etter at jeg laget meg kveldsmat i går. :facepalm::meh:

Det der kunne jeg også gjort.. Håpløst!

Kjenner følelsen... noen netter har vi ammet med 45 minutters intervaller.. Har vært så ille at jeg har gruet meg til å sove..

Gøyeste leken om dagen - tom pakke med våtservietter...

Storesøster leker med lillesøster (10 år mellom de).. Jeg trenger kveeeld!

Lurer på om det har vært økedøgn her, føler meg helt oppspist! Var ikke oftere i natt egentlig, men han har spist mye mye mer på dagtid enn vanlig. Og var ikke fornøyd før han hadde fått fra begge sider, det er uvanlig. Han pleier å bli salig etter en pupp liksom.

Har fått vaska ned kjøkkenet skikkelig i dag, og laget sviskemos jeg har frosset ned. Nå står aprikos til bløtt, og så blir det aprikosmosproduksjon i morgen. Når den er på plass så har jeg 6 ulike moser i fryseren. :) Var litt morsomt å lage, jeg elsker å mose ting med stavmikseren. :hilarious::hilarious:

Har også vært på foredrag om kalkmaling, og fått kjøpt olje til å freshe opp noen heltremøbler. :) Permisjonen er ikke kjedelig i alle fall!

Lurer på om det har vært økedøgn her, føler meg helt oppspist! Var ikke oftere i natt egentlig, men han har spist mye mye mer på dagtid enn vanlig. Og var ikke fornøyd før han hadde fått fra begge sider, det er uvanlig. Han pleier å bli salig etter en pupp liksom.

Har fått vaska ned kjøkkenet skikkelig i dag, og laget sviskemos jeg har frosset ned. Nå står aprikos til bløtt, og så blir det aprikosmosproduksjon i morgen. Når den er på plass så har jeg 6 ulike moser i fryseren. :) Var litt morsomt å lage, jeg elsker å mose ting med stavmikseren. :hilarious::hilarious:

Har også vært på foredrag om kalkmaling, og fått kjøpt olje til å freshe opp noen heltremøbler. :) Permisjonen er ikke kjedelig i alle fall!

Imponerende :D
Jeg har søtpotetmos på frys, thats it! Men min er jo nettopp blitt 4 mnd. Må ta litt gradvis :)

Imponerende :D
Jeg har søtpotetmos på frys, thats it! Men min er jo nettopp blitt 4 mnd. Må ta litt gradvis :)

Babymaten kommer til å ta over fryseren oppe til slutt hehe.

Min ble 5 mnd nå i helga og det er bare siste tiden han har fått små smaksprøver. Tar det veldig rolig, men kjenner det snart nærmer seg at han har behov for litt mer enn bare morsmelk. Brokkolimosen han fikk etter ammingen i dag slukte han på null komma svusj!

5 mnd kontroll på mandag, spent på om han fortsatt følger kurven sin.

Back
Topp