Utfordring!

Æsj, fy søren! Den filmen hadde jeg glemt :eek: Det er noe av det verste jeg har sett. Da tror jeg ikke jeg skal begynne på Handmaids tale, har nemlig vurdert det..

Glad jeg ikke har sett filmen heller, kjenner jeg..

Æsj, fy søren! Den filmen hadde jeg glemt :eek: Det er noe av det verste jeg har sett. Da tror jeg ikke jeg skal begynne på Handmaids tale, har nemlig vurdert det..

De kan ikke sammenlignes egentlig, men sier litt om hvordan episoden var. Nå er det bare en jeg har spolt meg igjennom av alle jeg har sett, men serien gjør helt klart noe med en. Syns den er bra da, på en mørk og dyster måte. Har til tider googla spoilers for å være forberedt da. :hilarious:

Hurra! Nei, ikke før 1.desember og da sammen med lieberman kakemann, da er det jul da!
Importerer du den til Østlandet? Selges vel ikke der? :p

Jeg kjøpte alltid med meg, eller fikk familie til å ta med til meg før 1.desember når jeg bodde på Østlandet :hilarious:

Julebrus ble levert på døra av pappa-ekspressen i går, sammen med en haug av ved.
Julebrus ble øyeblikkelig plassert i kjelleren i påvente av første desember :-D

Julebrus ble levert på døra av pappa-ekspressen i går, sammen med en haug av ved.
Julebrus ble øyeblikkelig plassert i kjelleren i påvente av første desember :-D

Hahah love it! :D
Samboeren har ikke samme tradisjon, så han maser noe styggferdelig om julegodter, julebrus og kakemenn.. verre en ungene jo :hilarious:

Korleis går det med utfordringa? Er det mange junimammaer på lista? :-)

Jeg har kommet litt bakpå med innlegg, hatt det travelt! Men henger med på lista enda. :p

Har starta et par tråder inne på "våre leker" nå. :happy:

Wii, kommer inn der og leker senere :D Nå - shopping i dk!

Åh, shoppetur høres gøy ut!

Var forsåvidt delvis på det jeg også i går, men Trondheim og DK blir jo ikke helt det samme. :knegg: Og eneste jeg kom hjem med var noe nytt hundeutstyr og en voksduk (var der i et annet ærend altså hehe).

Herlighet for et nydelig vær!! Tror vi skal forsøke å ta bilder til julekort i dag, vi får julekort av flere av vennene våre og jeg syns det er så koselig - så nå vil jeg også sende! :p Google litt etter bildeideer da. Blir ikke akkurat noe snøbilder, men. :p

Åh, shoppetur høres gøy ut!

Var forsåvidt delvis på det jeg også i går, men Trondheim og DK blir jo ikke helt det samme. :knegg: Og eneste jeg kom hjem med var noe nytt hundeutstyr og en voksduk (var der i et annet ærend altså hehe).

Herlighet for et nydelig vær!! Tror vi skal forsøke å ta bilder til julekort i dag, vi får julekort av flere av vennene våre og jeg syns det er så koselig - så nå vil jeg også sende! :p Google litt etter bildeideer da. Blir ikke akkurat noe snøbilder, men. :p

Ja veldig gøy med shoppetur, mannen fikk litt nytt, begge barna fikk litt nytt... og jeg? Ikke en ting.. Finner absolutt ingenting fortiden..

Jeg håper i det lengste at vi skal få litt snø til julekort bildet, men er vel bare å innse at med 10 grader nå er det liten sjans :P

Ja veldig gøy med shoppetur, mannen fikk litt nytt, begge barna fikk litt nytt... og jeg? Ikke en ting.. Finner absolutt ingenting fortiden..

Jeg håper i det lengste at vi skal få litt snø til julekort bildet, men er vel bare å innse at med 10 grader nå er det liten sjans :p

Jeg finner alt for mye! :P

Her har det blitt litt kaldere nå, men tror ikke det kommer snø på enda ei stund

Blah! Vi tok bilder til julekort i dag, og de av bare babyen ble kjempefine, med fokus på rett sted etc. Tok så bilder av han sammen med hundene, og sånn oppstillingsmessig ble det veldig bra. Men ble for uskarpt ... Og det så vi ikke før vi førte over til pc, så blir ikke noe bilde av de alle tre på julekortet. Men, fine bilder å ha uansett da. Er tilbud på julekort nå så tenkte å bestille i løpet av kvelden, så får ikke tatt nye.

Heldig du er da! Jeg trenger sårt nye klær!

Jeg trenger ikke og skal helst ikke shoppe for mye sånt nå, så sikkert derfor jeg finner så mye jeg liker. :p Når jeg faktisk trenger noe eller skal kjøpe noe, så finner jeg det aldri.

Jeg trenger ikke og skal helst ikke shoppe for mye sånt nå, så sikkert derfor jeg finner så mye jeg liker. :p Når jeg faktisk trenger noe eller skal kjøpe noe, så finner jeg det aldri.

Hehe gjenkjennbart!

Blah! Vi tok bilder til julekort i dag, og de av bare babyen ble kjempefine, med fokus på rett sted etc. Tok så bilder av han sammen med hundene, og sånn oppstillingsmessig ble det veldig bra. Men ble for uskarpt ... Og det så vi ikke før vi førte over til pc, så blir ikke noe bilde av de alle tre på julekortet. Men, fine bilder å ha uansett da. Er tilbud på julekort nå så tenkte å bestille i løpet av kvelden, så får ikke tatt nye.

Åå så synd! Men blir nok fine kort likevel :D

Back
Topp