Utfordring!

Jeg er alene med baby denne helgen. I går var vi ute å spise med min venninne, og idag har vi vært hos mine foreldre :D
I morgen skal jeg prøve å ta unna mitt husarbeid før hverdagen begynner igjen på mandag! :p

Får aldri bukt med klesvasken :arghh:

Jeg ser at klesvasken blir borte, også går det om jeg er heldig max 1-2 timer så dukker det opp mere vask :hungover: Selv om jeg har spurt 100 ganger om det er mere som skal vaskes nå som det er siste maskinen :banghead:

Ja, det syns jeg også. Hadde vært så gøy om vi fikk igang litt mer aktivitet :D

Jeg ser den, og jeg er nok en av dem som trykket på liker i stede, for å skrive inni mellom. Det er bare så hektisk at jeg får ikke alltid fullført et innlegg. Det hender jeg senere går tilbake da, og skriver OM anledningen byr seg :D

Har hatt besøk av søstera mi og far min i går. Da ble det rømmegrøt med spekemat. Va bare helt helt fantastisk. De hadde noen øl, mens jeg tok fram julebrusen...hehehe. Det må bare gjentas.

Oioioi! Her er det strenge regler på ingen julebrus før 1. Desember! :P

Vilken julebrus er favoritten din/deres jenter?

Sørlands julebrus! Den er den eneste som er julebrus i det hele tatt for meg :P Den selges bare i sør da, så mange som aldri har smakt den.

Hvilken drikker dere? :D

Jeg ser den, og jeg er nok en av dem som trykket på liker i stede, for å skrive inni mellom. Det er bare så hektisk at jeg får ikke alltid fullført et innlegg. Det hender jeg senere går tilbake da, og skriver OM anledningen byr seg :D

Gjør det samme jeg også, men prøver å skjerpe meg :D Skriver mye mens jeg ammer, som jo er relativt ofte.. Men jeg har jo ikke sånne andre veldig små som løper rundt :P

Her er vi 8 stk, og det blir MYE klesvask.
Det må avtales om når maskin kan brukes av oss som er gamle nok til, og bruke den på egen hånd :D

Er dere flinke til å bruke klær mer enn en dag da? Det burde vi skjerpe oss på.. vasker opp MYE klær som egentlig ikke er skittent...

Er dere flinke til å bruke klær mer enn en dag da? Det burde vi skjerpe oss på.. vasker opp MYE klær som egentlig ikke er skittent...

Det er et tema som jeg stadig må ta opp her i huset.
Noen har blitt bedre, og noen bør absolutt roe seg ned med den byttingen flere ganger til dagen.

Hun på 4 har blitt påvirket av ei venninne av meg som er helt ekstrem. Og det irriterer meg grønn.
Er det en dråpe vann, eller en ørliten flekk må klærne byttes straks. Venninna mi har da prestert og ta av jenta mi klær pga en sånn baggatell noe hun husker, og sånn har hun blitt etter det. Og hun lærer dette til 2 åringen :banghead:
Derfor har jeg begynt og bare ta det på igjen, eller nekte, og dra noe sted før hun tar det på igjen selv. Har blitt noe bedre nå heldigvis :bored:

Det er et tema som jeg stadig må ta opp her i huset.
Noen har blitt bedre, og noen bør absolutt roe seg ned med den byttingen flere ganger til dagen.

Hun på 4 har blitt påvirket av ei venninne av meg som er helt ekstrem. Og det irriterer meg grønn.
Er det en dråpe vann, eller en ørliten flekk må klærne byttes straks. Venninna mi har da prestert og ta av jenta mi klær pga en sånn baggatell noe hun husker, og sånn har hun blitt etter det. Og hun lærer dette til 2 åringen :banghead:
Derfor har jeg begynt og bare ta det på igjen, eller nekte, og dra noe sted før hun tar det på igjen selv. Har blitt noe bedre nå heldigvis :bored:

Oi, ja det var jo ganske overdrevet :arghh:
Håper du får plukket det av henne igjen! Småbarn kan godt være litt flekkete syns jeg!

Enig!! Og ikke før 1 desember!

Hurra! Nei, ikke før 1.desember og da sammen med lieberman kakemann, da er det jul da!
Importerer du den til Østlandet? Selges vel ikke der? :P

Jeg kjøpte alltid med meg, eller fikk familie til å ta med til meg før 1.desember når jeg bodde på Østlandet :hilarious:

Jeg er stort sett på lista hver måned, så jeg skravler mer enn jeg bør til tider tror jeg. [emoji85]

Og julebrus; Som trønder bør man strengt tatt være tro mot Dahls sin julebrus, meeen jeg foretrekker Hamar/Lillehammer sin. [emoji85]

Jeg er stort sett på lista hver måned, så jeg skravler mer enn jeg bør til tider tror jeg. [emoji85]

Hehe, må skravle mer her med oss på juni da :D

Jeg velger kun en uten sukker, men jeg føler jeg har vokst i fra julebrus :eek:
Finner ingen som er som dem jeg likte som barn.
Dem med sukker blir feil, og dem uten er bare ok med 1 :yuck:

Vokst i fra julebrus?! :eek: Det går ikke an vel...

Og vi drikker julebrus fra 20. oktober. Da har eldste bursdag, og hun har alltid ønsket seg julebrus på dagen sin.

Det gjør vondt i julehjertet mitt :hilarious:

Det gjør vondt i julehjertet mitt :hilarious:
Pøh! Jula blir ikke mindre stas om man nyter den så lenge man kan. [emoji318] Vi spiser pepperkaker og klementiner, drikker julebrus og hører julemusikk fra oktober av, og er nok den mest julegale familien i mils omkrets. Vi ELSKER jula. [emoji173][emoji173]

Pøh! Jula blir ikke mindre stas om man nyter den så lenge man kan. [emoji318] Vi spiser pepperkaker og klementiner, drikker julebrus og hører julemusikk fra oktober av, og er nok den mest julegale familien i mils omkrets. Vi ELSKER jula. [emoji173][emoji173]

Hahaha :hilarious:
Jeg elsker også jul, men for meg må den holdes til desember, da blir det noe ekstra spesielt med julemåneden syns jeg :)

Hahaha :hilarious:
Jeg elsker også jul, men for meg må den holdes til desember, da blir det noe ekstra spesielt med julemåneden syns jeg :)
Hver sin lyst. For meg er julemåneden ekstra spesiell uavhengig av sånne ting rundt. Da baker vi, har julegardiner og adventsstjerner, ser julefilmer, og kalendere på TV. Det før er bare en forlengelse av den deilige julestemningen.

Back
Topp