Utfordring!

Oi, ja det var jo ganske overdrevet :arghh:
Håper du får plukket det av henne igjen! Småbarn kan godt være litt flekkete syns jeg!

Ja så lenge det var reint når dagen starter så synes jeg ikke det gjør noe jeg heller :p

Skal vi på besøk, til byen, eller på kjøpesente er jeg fornøyd så lenge dem er rene når vi ankommer :p Da kan alle se at dem VAR rene før den isen/kaka ol. Hehe :D

I form av at jeg ikke liker/finner en jeg liker nå. Ikke i mangel på forsøk :eek:
Hamar/Lillehammer sin uten sukker er uovertruffen på smak. [emoji108] Beste julebrusen faktisk, og jeg drikker vanligvis ikke sukkerfritt.

Ja så lenge det var reint når dagen starter så synes jeg ikke det gjør noe jeg heller :p

Skal vi på besøk, til byen, eller på kjøpesente er jeg fornøyd så lenge dem er rene når vi ankommer :p Da kan alle se at dem VAR rene før den isen/kaka ol. Hehe :D

Helt enig :D

Pøh! Jula blir ikke mindre stas om man nyter den så lenge man kan. [emoji318] Vi spiser pepperkaker og klementiner, drikker julebrus og hører julemusikk fra oktober av, og er nok den mest julegale familien i mils omkrets. Vi ELSKER jula. [emoji173][emoji173]

Her begynner det som smått når pepperkaker og diverse sånne ting dukker opp i butikken. Så oktober her også :p Men kun i det små :D
Blir litt mere i desember, og på halv pris i januar :p

I form av at jeg ikke liker/finner en jeg liker nå. Ikke i mangel på forsøk :eek:

Hmm så kjedelig.. Jeg har holdt med unna brus i ammeperioden fordi babyen reagerte hver gang jeg drakk det (vet at det «ikke går an» ) men i desember må jeg prøve igjen :P

Hver sin lyst. For meg er julemåneden ekstra spesiell uavhengig av sånne ting rundt. Da baker vi, har julegardiner og adventsstjerner, ser julefilmer, og kalendere på TV. Det før er bare en forlengelse av den deilige julestemningen.

Ja heldigvis står alle fritt til å gjøre det slik de liker det best :D

Hmm så kjedelig.. Jeg har holdt med unna brus i ammeperioden fordi babyen reagerte hver gang jeg drakk det (vet at det «ikke går an» ) men i desember må jeg prøve igjen :p

Om du merker forskjell på lille så stemmer det jo for deg!
Min mening :)
Jeg mener det er jo kanskje noe i brusen som noen kan reagere på selv om kullsyre ikke går over i melken...

Noen sier jo at dem dråpene som jeg synes har virket på alle mine barn (miniform) ikke har funksjon.

Last edited:
Om du merker forskjell på lille så stemmer det jo for deg!
Min mening :)
Jeg mener det er jo kanskje noe i brusen som noen kan reagere på selv om kullsyre ikke går over i melken...

Noen sier jo at dem dråpene som jeg synes har virket på alle mine barn når dem har slitt med luft i magen ikke har funksjon.

Ja noe er det i alle fall, så da kan jeg like godt la det være :)

Ja, utrolig mange ulike meninger og råd rundt forbi..

Pøh! Jula blir ikke mindre stas om man nyter den så lenge man kan. [emoji318] Vi spiser pepperkaker og klementiner, drikker julebrus og hører julemusikk fra oktober av, og er nok den mest julegale familien i mils omkrets. Vi ELSKER jula. [emoji173][emoji173]
Enig!

*sitter nå og koser meg med en julefilm mens frøkna sover*

Hurra! Nei, ikke før 1.desember og da sammen med lieberman kakemann, da er det jul da!
Importerer du den til Østlandet? Selges vel ikke der? :p

Jeg kjøpte alltid med meg, eller fikk familie til å ta med til meg før 1.desember når jeg bodde på Østlandet :hilarious:

Får både julebrus og liebermann kakemenn hvis pappa eller noen andre kommer innover før jul. Må jo det! Tror han kommer om et par uker, så da har jeg klart til desember!

Får både julebrus og liebermann kakemenn hvis pappa eller noen andre kommer innover før jul. Må jo det! Tror han kommer om et par uker, så da har jeg klart til desember!

Hehe så morsomt å høre andre gjøre det samme som meg :D

Jeg fikk 6000 kroner i 30 årsgave, aner ikke hva jeg skal bruke dem på, hva ville du brukt pengene til?

Jeg fikk 6000 kroner i 30 årsgave, aner ikke hva jeg skal bruke dem på, hva ville du brukt pengene til?

Jeg ville kjøpt noe varig, kunst, Hardangerbestikk, flere deler til serviset mitt eller noe slik :)

Back
Topp