UNN Tromsø pikene

Åh! De har ikke instruert meg i restriksjonene de har nå. Regner med de forteller neste fredag.
Så kjedelig! Dumme covid-19!

Så kontrollen gikk fint? Spennende med uttak!! ❤️

kontrollen gikk supert den! :) merker nå at jeg ikke er helt pigg i systemet, så blir helt greit med uttaket ;)
 
Jeg hører også til Tromsø! Så hyggelig med en egen gruppe

Fikk satt inn et 5 dagers blastocyst 27.08:angelic:
Er ikke så god på disse forkortelsene, men tror jeg er ca 14 dpo i dag

Så her ruges det:chicken:
 
Jeg hører også til Tromsø! Så hyggelig med en egen gruppe

Fikk satt inn et 5 dagers blastocyst 27.08:angelic:
Er ikke så god på disse forkortelsene, men tror jeg er ca 14 dpo i dag

Så her ruges det:chicken:

så spennende! Når tenker du å teste? :D
 
Jeg tenkte å teste i morgen eller mandag. Har blodprøve på fredag

Men er litt usikker, har brukt ovitrelle støtte etter innsett. Siste 9 klikk med ovitrelle satte jeg på mandag, for 5 dager siden.
Kan jeg forvente et ordentlig resultat på prøve allerede i morgen?

Hvor er du i løpet Norri?
 
Jeg tenkte å teste i morgen eller mandag. Har blodprøve på fredag

Men er litt usikker, har brukt ovitrelle støtte etter innsett. Siste 9 klikk med ovitrelle satte jeg på mandag, for 5 dager siden.
Kan jeg forvente et ordentlig resultat på prøve allerede i morgen?

Hvor er du i løpet Norri?

Åååå jeg satte også otrivelle etter sist innsett, 3 ganger, dagen for innsett også annenhver dag etter det. Jeg turte ikke å teste før det var gått 13 dager fra innsett, altså 9 dager etter siste dose med otrivelle :p Var gravid da, så jeg kunne sikkert fått positiv test et par dager før det vil jeg tro.

Jeg skal ha innsett på mandag :D veldig speent!

Har du kjent noen symptomer?

Krysser fingrene for deg:Heartred
 
Åååå jeg satte også otrivelle etter sist innsett, 3 ganger, dagen for innsett også annenhver dag etter det. Jeg turte ikke å teste før det var gått 13 dager fra innsett, altså 9 dager etter siste dose med otrivelle :p Var gravid da, så jeg kunne sikkert fått positiv test et par dager før det vil jeg tro.

Jeg skal ha innsett på mandag :D veldig speent!

Har du kjent noen symptomer?

Krysser fingrene for deg:Heartred

Akkurat likt som med meg da.. får ha litt tålmodighet i noen dager:happy:

Veldig redd for å føle for mye på symptomer, men har vel kjent litt som kan være tegn. Bryster, vondt i hodet etc.
Men kan jo like greit komme av medisinene?
Lutinus og estradot, selv om jeg egentlig generelt har følt lite symptomer på alt av medisiner jeg har tatt. Tåler dem ganske bra:p

Så spennende! Mandag er jo rett rundt hjørnet!:happy:
Krysser alt for dere!

Forresten hvordan gikk det med den positive testen du fikk etter otrivelle støtte?:dummy:
 
Akkurat likt som med meg da.. får ha litt tålmodighet i noen dager:happy:

Veldig redd for å føle for mye på symptomer, men har vel kjent litt som kan være tegn. Bryster, vondt i hodet etc.
Men kan jo like greit komme av medisinene?
Lutinus og estradot, selv om jeg egentlig generelt har følt lite symptomer på alt av medisiner jeg har tatt. Tåler dem ganske bra:p

Så spennende! Mandag er jo rett rundt hjørnet!:happy:
Krysser alt for dere!

Forresten hvordan gikk det med den positive testen du fikk etter otrivelle støtte?:dummy:

Ja sikkert greit å vente noen dager til, for da er du i hvert fall helt sikker på at otrivellen er ute av kroppen! Du må oppdatere hvordan det går :)

Syns også det var veldig vanskelig å skille bivirkninger av medisinen (jeg brukte bare lutinus), og faktiske symptomer :confused005 Aner ikke hva som var hva den dag i dag :p jeg var f.eks. veldig oppblåst, men det kunne jo også skyldes lutinusen!

Det endte kjedelig nok i spontanbort i slutten av juni, var 7+2 :wtf:
 
58B7EFEC-9B0E-4B63-B996-CCEAB92FA2E2.jpeg
:sorry:
Ja sikkert greit å vente noen dager til, for da er du i hvert fall helt sikker på at otrivellen er ute av kroppen! Du må oppdatere hvordan det går :)

Syns også det var veldig vanskelig å skille bivirkninger av medisinen (jeg brukte bare lutinus), og faktiske symptomer :confused005 Aner ikke hva som var hva den dag i dag :p jeg var f.eks. veldig oppblåst, men det kunne jo også skyldes lutinusen!

Det endte kjedelig nok i spontanbort i slutten av juni, var 7+2 :wtf:

Åh så trist! Spontanabort er noe som kan skje alle. Huff :(

Klarte ikke vente i dag.. tok en sånn billigstrimmel..
Har en dyrere jeg skal prøve når det virkelig skal testes!:angelic:
Er på 11 dager (medregnet dag for innsett).

I dag 6 dager etter ovitrelle.
Teststreken til venstre er sabla sterk. Kan HCG slå ut så sterkt så mange dager etter 9 klikk med ovitrelle?

Blir litt gal:woot:
 
Last edited:
Vis vedlegget 334778 :sorry:

Åh så trist! Spontanabort er noe som kan skje alle. Huff :(

Klarte ikke vente i dag.. tok en sånn billigstrimmel..
Har en dyrere jeg skal prøve når det virkelig skal testes!:angelic:
Er på 11 dager (medregnet dag for innsett).

I dag 6 dager etter ovitrelle.
Teststreken til venstre er sabla sterk. Kan HCG slå ut så sterkt så mange dager etter 9 klikk med ovitrelle?

Blir litt gal:woot:

Tror ikke 9 klikk med otrivelle kan gi så sterk strek altså!! Tror du er gravid :D
 
Tror ikke 9 klikk med otrivelle kan gi så sterk strek altså!! Tror du er gravid :D

Herregud! Tror du?
Jeg har hatt litt god følelse!;)

Skal ta en ordentlig test i morgen!
Oppdaterer etter det!

Har så lyst til å overraske samboeren!:happy:
OMG!! Har vært et ønske i mange år!

Å du med innsett i morgen! Masse lykke til!:Heartbigred
 
Last edited:
Herregud! Tror du?
Jeg har hatt litt god følelse!;)

Skal ta en ordentlig test i morgen!
Oppdaterer etter det!

Har så lyst til å overraske samboeren!:happy:
OMG!! Har vært et ønske i mange år!

Å du med innsett i morgen! Masse lykke til!:Heartbigred

Jaaa :D hvis du googler "teste ut otrivelle" så ser du mange eksempler på folk som har testet ut otrivelle, og det er etter ei hel sprøyte, og de har ganske svake streker fra start.. så at 9 klikk liksom skal lage en så flott strek det tror jeg ikke på noe på :p

Tusen takk :D:Heartred
 
Åååå jeg satte også otrivelle etter sist innsett, 3 ganger, dagen for innsett også annenhver dag etter det. Jeg turte ikke å teste før det var gått 13 dager fra innsett, altså 9 dager etter siste dose med otrivelle :p Var gravid da, så jeg kunne sikkert fått positiv test et par dager før det vil jeg tro.

Jeg skal ha innsett på mandag :D veldig speent!

Har du kjent noen symptomer?

Krysser fingrene for deg:Heartred


Lykke til idag norri :-D når skal du å sett inn? Kor lang tid tar det?
 
Uttaket gikk supert det :) 6 egg ut. Får telefon i morgen formiddag om befruktning å sånn. Om det ser fint ut, regnet dem med innsett onsdag eller torsdagen! :)
 
Dårlig nytt for meg her.. ingen befruktning var skjedd da dem ringte i formiddag :( dem ringer igjen i morgen om det skjer noe eller ikke. Tror nok det blir nok et avbrutt :(
 
Dårlig nytt for meg her.. ingen befruktning var skjedd da dem ringte i formiddag :( dem ringer igjen i morgen om det skjer noe eller ikke. Tror nok det blir nok et avbrutt :(

åå nei :( har du fått avbrutt forsøk før? Vet du grunnen til at ingen av eggene blir befruktet?
 
Va på info/sprøytejennomgang igår, så har nu fådd kjøpt inn sprøyten å e klar. Fikk å vite at æ har en amh (?) På 35.. det sku vest vær bra vente mensen i slutten av helga/bynnelsen av meste uke... tanken på at d bi egguttak å førhåpentlivia innsett om ca 3 uke e helt ufatteli.. har jo jobba mot dettan i 2 år nu, men det blei plutseli veldi virkeli... herregud kor skummelt! Å herregud kor deili det blir å komme igang
Informerte åsså idag på jobb at vi håll på me dettan.. tengte det va greit at di viste om det sia æ må bort litt å det på kort varsel... å plutseli kan vær dårli en dag å treng kvile eller at æ skal bi hormonell å vær bitchy mot di di va nu positiv til d.. så e litt lettere nu:) (jobbe i en liten bedrift me 4 stillinge førdelt på 5 persona, så di e ganske avhengi av å vite at det e folk på jobb)
 
Back
Topp