UNN Tromsø pikene

Dårlig nytt for meg her.. ingen befruktning var skjedd da dem ringte i formiddag :( dem ringer igjen i morgen om det skjer noe eller ikke. Tror nok det blir nok et avbrutt :(
Ånei, uff. Det var ikke godt å høre. Men håper på en bedre telefon i morgen for deg!! ❤️❤️
 
Aha, da heng æ me, takk:)
Kan man få eggdonasjon i tromsø, eller må du til f.eks Oslo for det?

nei, det har nettopp blitt lovlig. Mye skal på plass først. Donorer skal vel testes osv. Så senest januar 2021 skulle det være klart er siste nytt iallefall :) inntil videre blir vi nok å holde på sånn her tror jeg.
 
:D:D
Jaaa :D hvis du googler "teste ut otrivelle" så ser du mange eksempler på folk som har testet ut otrivelle, og det er etter ei hel sprøyte, og de har ganske svake streker fra start.. så at 9 klikk liksom skal lage en så flott strek det tror jeg ikke på noe på :p

Tusen takk :D:Heartred


Oppdatering!
Tror jammen ta den satt denne gangen:chicken:

krysser fingrene for flotte streker hos deg også:D
 

Vedlegg

  • A82C0AD4-A094-44E2-9ACE-11AA9B87C564.jpeg
    A82C0AD4-A094-44E2-9ACE-11AA9B87C564.jpeg
    24,7 KB · Visninger: 93
Avbrutt for 3 gang nå pga ingen befruktning skjedde.. nå må jeg vente et par sykluser til jeg kan starte med lang protokoll.. sees/snakkes om et par mnd her inne ;)
 
Avbrutt for 3 gang nå pga ingen befruktning skjedde.. nå må jeg vente et par sykluser til jeg kan starte med lang protokoll.. sees/snakkes om et par mnd her inne ;)
Så leit! Men hvil deg nå - du har ny lang protokoll og der ligger masse håp!!
 
ja, nå er det hviling på gang fremover :) håpet er ikke borte. Trodde nesten det den dagen vi fikk den telefonen, men gikk fort over igjen :)
Godt å høre at du skal hvile. Og at du fremdeles har håp - det er mye det som bærer oss gjennom dette

Jeg var på kontroll i dag - åhjelpes så fullt det var. Sto folk utover gangen på venterommet.
Opplevde du hastverk av legene/sykepleierene?
Jeg fikk heller ikke beskjed om at partner ikke får være med inn på uthenting..
 
Godt å høre at du skal hvile. Og at du fremdeles har håp - det er mye det som bærer oss gjennom dette

Jeg var på kontroll i dag - åhjelpes så fullt det var. Sto folk utover gangen på venterommet.
Opplevde du hastverk av legene/sykepleierene?
Jeg fikk heller ikke beskjed om at partner ikke får være med inn på uthenting..

ja, tenker jo at det er verdt det å kanskje ha et lite nurk eller to i armene å bare dele en masse kjærlighet av seg selv :D

nei, det var ikke så fult akkurat de gangene vi var der, men dem virket stresset noen av dem ja.. et par av dem sprang imellom nå og da. Folk er pliktig til å følge opp videre enda, sånn at dem ikke risikerer nedstenging :eek: vi kom dit ca 10 min før timen eller 5. Det står i papirene at man ikke skal møte opp så tidlig om man ikke må eller får beskjed om det :) dem trodde det ble nedstenging om det fortsatte slik :(
 
Åååå jeg satte også otrivelle etter sist innsett, 3 ganger, dagen for innsett også annenhver dag etter det. Jeg turte ikke å teste før det var gått 13 dager fra innsett, altså 9 dager etter siste dose med otrivelle :p Var gravid da, så jeg kunne sikkert fått positiv test et par dager før det vil jeg tro.

Jeg skal ha innsett på mandag :D veldig speent!

Har du kjent noen symptomer?

Krysser fingrene for deg:Heartred


Hvordan har det gått med innsettet ditt?:Heartred
 
Hvorfor har du ikke troa?
Jeg håper og krysser fingrene for deg!! ♥️

Takk for at du håper for meg :Heartred

Er bare det at jeg har ingen symptomer, i tillegg til at jeg føler meg hormonell og emosjonell, og det er akkurat sånn jeg er før mensen kommer :wtf:
 
Back
Topp