Babybabywish
Elsker forumet
Utruli kjedeli:-(
Ka e ED? (E ikke helt inne på d her...)
det er eggdonasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utruli kjedeli:-(
Ka e ED? (E ikke helt inne på d her...)
Ånei, uff. Det var ikke godt å høre. Men håper på en bedre telefon i morgen for deg!!Dårlig nytt for meg her.. ingen befruktning var skjedd da dem ringte i formiddag dem ringer igjen i morgen om det skjer noe eller ikke. Tror nok det blir nok et avbrutt
Ånei, uff. Det var ikke godt å høre. Men håper på en bedre telefon i morgen for deg!!
det er eggdonasjon
ja, dette er avbrudd nr 3.. nei ingen har noen forklaring på det, så vurderer å bytte klinikk eller gå for ED..
Aha, da heng æ me, takk
Kan man få eggdonasjon i tromsø, eller må du til f.eks Oslo for det?
Så utrolig kjipt håper det løser seg for dere på en eller annen måte!
Jaaa hvis du googler "teste ut otrivelle" så ser du mange eksempler på folk som har testet ut otrivelle, og det er etter ei hel sprøyte, og de har ganske svake streker fra start.. så at 9 klikk liksom skal lage en så flott strek det tror jeg ikke på noe på
Tusen takk
Avbrutt for 3 gang nå pga ingen befruktning skjedde.. nå må jeg vente et par sykluser til jeg kan starte med lang protokoll.. sees/snakkes om et par mnd her inne
Gratulerer!!!!
Oppdatering!
Tror jammen ta den satt denne gangen
krysser fingrene for flotte streker hos deg også
Så leit! Men hvil deg nå - du har ny lang protokoll og der ligger masse håp!!Avbrutt for 3 gang nå pga ingen befruktning skjedde.. nå må jeg vente et par sykluser til jeg kan starte med lang protokoll.. sees/snakkes om et par mnd her inne
Så leit! Men hvil deg nå - du har ny lang protokoll og der ligger masse håp!!
Godt å høre at du skal hvile. Og at du fremdeles har håp - det er mye det som bærer oss gjennom detteja, nå er det hviling på gang fremover håpet er ikke borte. Trodde nesten det den dagen vi fikk den telefonen, men gikk fort over igjen
Godt å høre at du skal hvile. Og at du fremdeles har håp - det er mye det som bærer oss gjennom dette
Jeg var på kontroll i dag - åhjelpes så fullt det var. Sto folk utover gangen på venterommet.
Opplevde du hastverk av legene/sykepleierene?
Jeg fikk heller ikke beskjed om at partner ikke får være med inn på uthenting..
TakkGratulerer!!!!
Åååå jeg satte også otrivelle etter sist innsett, 3 ganger, dagen for innsett også annenhver dag etter det. Jeg turte ikke å teste før det var gått 13 dager fra innsett, altså 9 dager etter siste dose med otrivelle Var gravid da, så jeg kunne sikkert fått positiv test et par dager før det vil jeg tro.
Jeg skal ha innsett på mandag veldig speent!
Har du kjent noen symptomer?
Krysser fingrene for deg
Hvordan har det gått med innsettet ditt?
Hvorfor har du ikke troa?Det gikk fint, men har ikke helt troa
Hvorfor har du ikke troa?
Jeg håper og krysser fingrene for deg!!