Gikk ikke helt etter planenå nei så leit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk ikke helt etter planenå nei så leit
Jeg ville hold meg unna alkohol den tiden, du skal stimulere og det jo da de utvikle seg og sånn . Spise sunt og knaske frukt og grønt
Skal være en sammenkomst på jobb med alkohol, så vet ikke helt kordan æ skal snik mæ unna alkoholn uten at det kommer spm men tenke jo at det e lurest å håll sæ unna.. domt å risikere nåkka
Skal være en sammenkomst på jobb med alkohol, så vet ikke helt kordan æ skal snik mæ unna alkoholn uten at det kommer spm men tenke jo at det e lurest å håll sæ unna.. domt å risikere nåkka
Sprøytestart idag med menopur og fyremadel fra mandagen av
woho Føles det bra å være i gang?
yep, man venter seg jo halvt ihjel på disse rundene ultralyd den 4
ja den ventingen er til å bli gal av! så spennende, det er jo rett rundt hjørnet
Hei og velkommenHei jenter Veldig mulig at jeg havner i denne gjengen over nyåret Jeg lurer på, fra fastlegen henviste deg, hvor lang tid tok det? Altså å komme i gang. Få første timen/telefon fra klinikken på UNN Ryktes om lange ventetider.
Hei jenter Veldig mulig at jeg havner i denne gjengen over nyåret Jeg lurer på, fra fastlegen henviste deg, hvor lang tid tok det? Altså å komme i gang. Få første timen/telefon fra klinikken på UNN Ryktes om lange ventetider.
Hei og velkommen
2-3 mnd , ville jeg tro .Fikk send min henvisning rett fra Gyn .
Tusen takk for svarFra legen henviste meg tok det litt over 4 måneder til vi hadde oppstartssamtale
Hei jenter Veldig mulig at jeg havner i denne gjengen over nyåret Jeg lurer på, fra fastlegen henviste deg, hvor lang tid tok det? Altså å komme i gang. Få første timen/telefon fra klinikken på UNN Ryktes om lange ventetider.
Heia!
Denne gjengen vil jeg henge med. Tilhører UNN og startet med sprøyter på 8’e forsøket i dag.
Skal på kontroll neste uke.
Spennende! Lykke til!så hyggelig da er det vel ca ei uke mellom oss her skal på ul i morgen
Spennende! Lykke til!
Jentene der er så koselige og snille!
Åh! De har ikke instruert meg i restriksjonene de har nå. Regner med de forteller neste fredag.eneste jeg syns var litt leit, er jo at mannen ikke får være med på selve uttaket.. meeen såklart skjønner man jo grunnen uttak på mandagen