UNN Tromsø pikene

Jeg skal til Tromsø den 17. september for opplæring av sprøytesetting. Måtte bytte time fra den 8. pga jobben, så nå er jeg spent på om jeg «rekker» neste mens *krysserfingrene*
 
Jeg ville hold meg unna alkohol den tiden, du skal stimulere og det jo da de utvikle seg og sånn . Spise sunt og knaske frukt og grønt:happy:

Skal være en sammenkomst på jobb med alkohol, så vet ikke helt kordan æ skal snik mæ unna alkoholn uten at det kommer spm men tenke jo at det e lurest å håll sæ unna.. domt å risikere nåkka
 
Skal være en sammenkomst på jobb med alkohol, så vet ikke helt kordan æ skal snik mæ unna alkoholn uten at det kommer spm men tenke jo at det e lurest å håll sæ unna.. domt å risikere nåkka

Du kan jo si at du må tidlig opp dagen etter for å kjøre noen en eller annen plass! :D
 
Skal være en sammenkomst på jobb med alkohol, så vet ikke helt kordan æ skal snik mæ unna alkoholn uten at det kommer spm men tenke jo at det e lurest å håll sæ unna.. domt å risikere nåkka

Min unnskyldning har vært at jeg tar medisin som ikke kan kombineres med alkohol. F. eks har jeg hatt betennelse i tannkjøttet flere ganger (Flagyl) hvis folk spør videre ;)
 
ja den ventingen er til å bli gal av! så spennende, det er jo rett rundt hjørnet :)

ja, jeg tar meg selv i å telle på kalenderen for å forsikre meg at det ikke er lenge igjen.. mannen kommenterer når jeg visker «ehn, tho, thre, fhire» når jeg regner ut de og de dagene :p «æ kain jo kjøp dæ ei kuleramme du kan telle på heller» sa han :p moroklumpen altså.
 
Hei jenter :) Veldig mulig at jeg havner i denne gjengen over nyåret :) Jeg lurer på, fra fastlegen henviste deg, hvor lang tid tok det? Altså å komme i gang. Få første timen/telefon fra klinikken på UNN :) Ryktes om lange ventetider.
 
Hei jenter :) Veldig mulig at jeg havner i denne gjengen over nyåret :) Jeg lurer på, fra fastlegen henviste deg, hvor lang tid tok det? Altså å komme i gang. Få første timen/telefon fra klinikken på UNN :) Ryktes om lange ventetider.
Hei og velkommen ;)
2-3 mnd , ville jeg tro .Fikk send min henvisning rett fra Gyn .
 
Hei jenter :) Veldig mulig at jeg havner i denne gjengen over nyåret :) Jeg lurer på, fra fastlegen henviste deg, hvor lang tid tok det? Altså å komme i gang. Få første timen/telefon fra klinikken på UNN :) Ryktes om lange ventetider.

Fra legen henviste meg tok det litt over 4 måneder til vi hadde oppstartssamtale :)
 
Hei jenter :) Veldig mulig at jeg havner i denne gjengen over nyåret :) Jeg lurer på, fra fastlegen henviste deg, hvor lang tid tok det? Altså å komme i gang. Få første timen/telefon fra klinikken på UNN :) Ryktes om lange ventetider.

Henvisninga blei sendt fra gyn i desember.. fikk time til samtale i mars.. va der bare et par uke før alt stengte ned.. så tilbake om ei uke på info-møte å jennomgang av sprøyte å sånn... oppstart me neste mens (om ca 2-3 uke)
 
Heia!

Denne gjengen vil jeg henge med. Tilhører UNN og startet med sprøyter på 8’e forsøket i dag.
Skal på kontroll neste uke.
 
eneste jeg syns var litt leit, er jo at mannen ikke får være med på selve uttaket.. meeen såklart skjønner man jo grunnen :) uttak på mandagen ;)
Åh! De har ikke instruert meg i restriksjonene de har nå. Regner med de forteller neste fredag.
Så kjedelig! Dumme covid-19!

Så kontrollen gikk fint? Spennende med uttak!! ❤️
 
Back
Topp