UNN Tromsø pikene

Må man dit for å få opplæring i sprøyter/hente ut sprøuter? Kan man ikke hente de på apotek? Jeg er helsepersonell så kan det med å sette sprøyte.. hadde ikke så lyst på en Tromsøtur bare for det, går en hel dag i kjøring :-/
Du kan hente ut på hvilken som helst apotek :) det gjorde jeg. Gadd ikke kjøre 2 timer bare for og hente medisin
 
Da venter jeg på resepten på sprøytene, å jeg kunne hente på mitt apotek :) første sprøyta settes mensdag nr 2, som er ca 2 uker til ;)
 
Ringte di idag.. sia d e første runden vårres så må vi på opplæring å info før vi kan starte.. så skal på d om 3 uke, så starte vi me sprøyte me neste mens (om ca 1 mnd)
 
virket så tomt her :p eventuelt så er det nok bare jeg som er så utrolig spent å en smule utålmodig :p ca 9 dager til sprøytestart her, så vært så greit med noen her som er i ca samme rute

ja enig det er ikke mye action her :p Er kanskje mange som venter på oppstart, og da er det jo ikke så mye som skjer! Spennende med sprøytestart da :D jeg kjenner selv jeg begynner å bli utålmodig, skal ha innsett, men det blir nok ikke før i uke 37!
 
ja enig det er ikke mye action her :p Er kanskje mange som venter på oppstart, og da er det jo ikke så mye som skjer! Spennende med sprøytestart da :D jeg kjenner selv jeg begynner å bli utålmodig, skal ha innsett, men det blir nok ikke før i uke 37!

ja, det er kanskje det ja, jeg var på apoteket å fikk bestilt sprøytene. 11.000,- :eek: dyre dråper dette her å ingen garanti.. men man gjør det jo :) innsett i begynnelsen av september en gang :) merker jeg begynner å få litt tankekjør mtp dette :p
 
Jeg falt litt ut :( for å si det sånn.
Måtte bli operert med exu for 2 uke siden.
Vet ikke når jeg få starte igjen 2-3 mndo_O
 
Sikkert litt domt spm... når man går på sprøyten før uttak... kan man drikk alkohol da? Eller skal man avstå helt fra sprøytestart?
 
Sikkert litt domt spm... når man går på sprøyten før uttak... kan man drikk alkohol da? Eller skal man avstå helt fra sprøytestart?
Jeg ville hold meg unna alkohol den tiden, du skal stimulere og det jo da de utvikle seg og sånn . Spise sunt og knaske frukt og grønt:happy:
 
Back
Topp