UNN Tromsø pikene

Takk for at du håper for meg :Heartred

Er bare det at jeg har ingen symptomer, i tillegg til at jeg føler meg hormonell og emosjonell, og det er akkurat sånn jeg er før mensen kommer :wtf:
Men DET kan likegjerne være graviditet og følelsene.

Ikke mist håpet ♥️
 
Takk for at du håper for meg :Heartred

Er bare det at jeg har ingen symptomer, i tillegg til at jeg føler meg hormonell og emosjonell, og det er akkurat sånn jeg er før mensen kommer :wtf:

Jeg er omringet av gravide rundt meg, å det er samme greia med en graviditet som før en mensen.. hormoner og tårer av ingenting :eek: det er såååå tungt uansett. Jeg håper for deg :D
 
Jeg hadde uttak på UNN i dag, og må bare skryte hemningsløst av de snille jentene og damene der. De er fantastiske! ♥️
 
Igår kom mensen, så idag starte æ på sprøyte:-D endeli kommer vi åsså igang med første forsøket
 
Hurra hurra! En milepæl. Skal du ha lang eller kort protokoll?

Hmmm... æ ska ha sprøyte i 9 daga.. da vi d vell kort protokoll? E helt ny på d her, så ekke helt inne på ka såm e lang å kort
 
Hmmm... æ ska ha sprøyte i 9 daga.. da vi d vell kort protokoll? E helt ny på d her, så ekke helt inne på ka såm e lang å kort
Som norri sier er det kort protokoll, ja. Da er det vel ikke så lenge til du er i gang! Spennende ♥️
 
Skal ha uttak på mandag.. kor lang tid bruke det å ta før man skal dra hjem? :)
 
Skal ha uttak på mandag.. kor lang tid bruke det å ta før man skal dra hjem? :)
Jeg har hatt 3 uttak der, første reagerte jeg veldig på smertestillende jeg fikk, og de to siste fikk jeg intravenøs medisin og ble godt «rusa», så jeg har vært der halvanna time hver gang.
 
Ok, ja da kan æ beregne å starte hjemturn før 11 da har time 08.45:)
 
Jeg og samboer skal på første samtale i November hos dem i Tromsø. Dere som har vært i gjennom samtalen, kan dere fortelle litt om det? :)
 
Jeg og samboer skal på første samtale i November hos dem i Tromsø. Dere som har vært i gjennom samtalen, kan dere fortelle litt om det? :)
Er 4 år siden min første samtale så husker ikke så mye. Men mener å huske at de prater litt om prosessen, medikamenter, sprøytesetting, kostnader, faren for overstimulering og slike ting. Er en hyggelig og informativ samtale. Anbefaler deg å skrive ned spørsmål du eventuelt har da det er mye info på engang som skal inn i skolten. Lykke til !
 
Jeg og samboer skal på første samtale i November hos dem i Tromsø. Dere som har vært i gjennom samtalen, kan dere fortelle litt om det? :)
Er fryktelig lenge siden vi hadde samtalen med dem, men tror det er som Litjmoen over her sier, prat om prosessen og mulige konsekvenser.
Det går nok veldig fint! Skal dere ha den på UNN eller på telefon?
 
Jeg og samboer skal på første samtale i November hos dem i Tromsø. Dere som har vært i gjennom samtalen, kan dere fortelle litt om det? :)
Hei og Velkommen til Tromsø ivfGirls:angelic:
Jeg mener dere skal levere en del BP plus undersøkelse , hvis jeg ikke tar feil.Kanksje dere kan starte opp ved første mens etter samtale.
 
Last edited:
Back
Topp