Men DET kan likegjerne være graviditet og følelsene.Takk for at du håper for meg
Er bare det at jeg har ingen symptomer, i tillegg til at jeg føler meg hormonell og emosjonell, og det er akkurat sånn jeg er før mensen kommer![]()
Ikke mist håpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men DET kan likegjerne være graviditet og følelsene.Takk for at du håper for meg
Er bare det at jeg har ingen symptomer, i tillegg til at jeg føler meg hormonell og emosjonell, og det er akkurat sånn jeg er før mensen kommer![]()
Håper det går veien for dere!Det gikk fint, men har ikke helt troa![]()

Takk for at du håper for meg
Hurra hurra! En milepæl. Skal du ha lang eller kort protokoll?Igår kom mensen, så idag starte æ på sprøyte:-D endeli kommer vi åsså igang med første forsøket
Hurra hurra! En milepæl. Skal du ha lang eller kort protokoll?
Hmmm... æ ska ha sprøyte i 9 daga.. da vi d vell kort protokoll? E helt ny på d her, så ekke helt inne på ka såm e lang å kort
Som norri sier er det kort protokoll, ja. Da er det vel ikke så lenge til du er i gang! SpennendeHmmm... æ ska ha sprøyte i 9 daga.. da vi d vell kort protokoll? E helt ny på d her, så ekke helt inne på ka såm e lang å kort
Så spennedeIgår kom mensen, så idag starte æ på sprøyte:-D endeli kommer vi åsså igang med første forsøket
ÅAvbrutt for 3 gang nå pga ingen befruktning skjedde.. nå må jeg vente et par sykluser til jeg kan starte med lang protokoll.. sees/snakkes om et par mnd her inne![]()
Litt avhengig av hvordan du reagerer på medisinen og hvor lang tid uttaket tar. Noen er ute etter 30 min andre etter 1 time.Skal ha uttak på mandag.. kor lang tid bruke det å ta før man skal dra hjem?![]()
Jeg har hatt 3 uttak der, første reagerte jeg veldig på smertestillende jeg fikk, og de to siste fikk jeg intravenøs medisin og ble godt «rusa», så jeg har vært der halvanna time hver gang.Skal ha uttak på mandag.. kor lang tid bruke det å ta før man skal dra hjem?![]()
Lykke til i morgen!Ok, ja da kan æ beregne å starte hjemturn før 11 da har time 08.45![]()
Linda og Benedicte tar nok godt vare på deg. Er 4 år siden min første samtale så husker ikke så mye. Men mener å huske at de prater litt om prosessen, medikamenter, sprøytesetting, kostnader, faren for overstimulering og slike ting. Er en hyggelig og informativ samtale. Anbefaler deg å skrive ned spørsmål du eventuelt har da det er mye info på engang som skal inn i skolten. Lykke til !Jeg og samboer skal på første samtale i November hos dem i Tromsø. Dere som har vært i gjennom samtalen, kan dere fortelle litt om det?![]()
Er fryktelig lenge siden vi hadde samtalen med dem, men tror det er som Litjmoen over her sier, prat om prosessen og mulige konsekvenser.Jeg og samboer skal på første samtale i November hos dem i Tromsø. Dere som har vært i gjennom samtalen, kan dere fortelle litt om det?![]()
Hei og Velkommen til Tromsø ivfGirlsJeg og samboer skal på første samtale i November hos dem i Tromsø. Dere som har vært i gjennom samtalen, kan dere fortelle litt om det?![]()