UNN Tromsø pikene

Heihei :) vi skal muligens ha neste stimuleringsrunde neste mnd med lang protokoll denne gangen. Da får man også litt tid på seg til å «finansiere» 4000,- resterende før vi får tilbakebetalt det som går over det :) sånn sett er det greit denne gangen ;) gikk på 450 med menopur på den korte. Nå mener Martha at det må bli 400 denne gangen. Fikk 6 ut sist, men ingen ble befruktet av en eller annen grunn.. noen her som har erfart det? Vi velger å holde oss til Tromsø siden det er nermeste vei.
 
Heihei :) vi skal muligens ha neste stimuleringsrunde neste mnd med lang protokoll denne gangen. Da får man også litt tid på seg til å «finansiere» 4000,- resterende før vi får tilbakebetalt det som går over det :) sånn sett er det greit denne gangen ;) gikk på 450 med menopur på den korte. Nå mener Martha at det må bli 400 denne gangen. Fikk 6 ut sist, men ingen ble befruktet av en eller annen grunn.. noen her som har erfart det? Vi velger å holde oss til Tromsø siden det er nermeste vei.
Oh :rolleyes:så gladnyheter at du er back ❤️
 
æsjda så kjedelig å høre at du har hatt exu :( ja jeg har troa på alle eggene mine til det motsatte er bevist :p jeg satte inn 4-dagers før sommeren, men det endte i sa, og 4-dagers i september og det festa seg ikke! Så nå har jeg en 3-dagers og noen blastoer igjen, så først til pers er en blasto og vi håper det er tingen :smiley-angelic001 er du i gang med stimulering nå?
Så du måtte oppleve den tunge starten du også:(.
Jeg må ta Amh og Fsh verdig på neste menstruasjon , siden jeg var litt skeptisk til lav dose på menopur . Og må nok vente med sprøyter til slutten av november. :wacky:Synes tiden går ennå saktere nå:bounce
 
Spørsmål.:confused:
Er det noen her inne vet eller har erfaring om q10 ,og hvordan rolle den kan spille for natural killer cells . Blir litt forvirra når jeg hører at de kan økes ved bruk av Q10 tilskud. Kan det stemme?
 
Ja du kan drikke alkohol. Ble anbefalt å ta et glass vin kvelden før innsett UNN tromsø du slappe av, blodgjennomstrømning til livmora blir optimal Men alt med måte
 
Spørsmål.:confused:
Er det noen her inne vet eller har erfaring om q10 ,og hvordan rolle den kan spille for natural killer cells . Blir litt forvirra når jeg hører at de kan økes ved bruk av Q10 tilskud. Kan det stemme?
Hei!
Jeg har ingen erfaring med det, er dessverre for lite opplyst rundt NK. Men hør ute i selve assistert gruppa, der er mye kloke damer :)
 
Må man ha ny henvisning Fra fastlege når man ønske å starte opp med søskenforsøk? Har 5 befrukta på frys ved IVF tromsø
 
Må man ha ny henvisning Fra fastlege når man ønske å starte opp med søskenforsøk? Har 5 befrukta på frys ved IVF tromsø
Nei du kontanter bare sykehuset. Du må sende en forespørsel om frysforsøk til dem skriftlig.
 
Da starter jeg visst med nesespray den 6 november :) jeg tar nå folat, D-pearls, Q10 og sink. Mannen tar sink og omega 3. Så da blir dette spennende om dette blir bedre ;) jeg skal ta fotsoneterapi litt før oppstart, så akupunktur under selve stimuleringen. Muligens en gang før oppstart på det også for å «åpne» strømmen litt :)
 
Da starter jeg visst med nesespray den 6 november :) jeg tar nå folat, D-pearls, Q10 og sink. Mannen tar sink og omega 3. Så da blir dette spennende om dette blir bedre ;) jeg skal ta fotsoneterapi litt før oppstart, så akupunktur under selve stimuleringen. Muligens en gang før oppstart på det også for å «åpne» strømmen litt :)
Så bra! Gratulerer med ny plan :Heartred
 
Ja du kan drikke alkohol. Ble anbefalt å ta et glass vin kvelden før innsett UNN tromsø du slappe av, blodgjennomstrømning til livmora blir optimal Men alt med måte

Ja di sa æ kunne drekk litt, men æ droppa d:)
 
Dagen begynte å nærme seg for at jeg og samboer skulle reise til Tromsø for samtale, men i dag ble vi oppringt fra IVF Tromsø om at de er nødt til å avbestille og heller ta samtalen over Skype (får da ny time). Detter pga korona situasjonen selvfølgelig.

Kjente ett lite hjertesukk, så er spent på hva vi finner ut av på Skype samtalen.
 
Da starter jeg visst med nesespray den 6 november :) jeg tar nå folat, D-pearls, Q10 og sink. Mannen tar sink og omega 3. Så da blir dette spennende om dette blir bedre ;) jeg skal ta fotsoneterapi litt før oppstart, så akupunktur under selve stimuleringen. Muligens en gang før oppstart på det også for å «åpne» strømmen litt :)
Hvordan går det?
 
Dagen begynte å nærme seg for at jeg og samboer skulle reise til Tromsø for samtale, men i dag ble vi oppringt fra IVF Tromsø om at de er nødt til å avbestille og heller ta samtalen over Skype (får da ny time). Detter pga korona situasjonen selvfølgelig.

Kjente ett lite hjertesukk, så er spent på hva vi finner ut av på Skype samtalen.
Sender deg en styrkeklem!
Det går nok helt fint over Skype, og skal de ta eventuelle prøver så gjør du nok det lokalt. Går helt sikkert fint! Men hurra for at dere er i gang!! ❤️
 
Spørsmål.:confused:
Er det noen her inne vet eller har erfaring om q10 ,og hvordan rolle den kan spille for natural killer cells . Blir litt forvirra når jeg hører at de kan økes ved bruk av Q10 tilskud. Kan det stemme?
Fikk du noe svar på dette? :angelic:
 
Noup:meh: har du noen tanker rundt det ?
Måtte slå opp i Ivf boka;) It starts with egg . Står at man skal ha 300 mg . Jeg tar 200 , det får bare være sånn. :cool: Skal bruke prednisolon så vi får se .
Jeg ble helt stressa, så Google ble min venn. Siden jeg har hatt egguttak, og skal sette inn i naturlig, så skal jeg nå slutte på både Q10 og E-vitamin.
Leste meg fram til at det kunne øke NK-celler.
Har også fått Prednisolon denne gangen.

Hvor lenge skal du stå på det? Har du fått det fordi du har mistet flere ganger? ❤️
 
Etter misslykke forsøk (egget festet seg, men utviklingen stoppet opp), er jeg midt i en medisinsk abort nå.. noen som har erfaring på hvor lenge jeg må vente før jeg kan starte på fryseforsøk? Har snakket med forskjellige gynekologer og det varierer mellom 2 uker (til jeg slutter å blø), og at jeg må ha en vanlig mens imellom.. hadde håpet å få et forsøk før jul, men ser litt mørkt på det
 
Back
Topp