De har ikke insett på helg.Hør tromsø insett av fryst embryo i helge? Eller risikere man å misse en mnd ves det havne på helg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har ikke insett på helg.Hør tromsø insett av fryst embryo i helge? Eller risikere man å misse en mnd ves det havne på helg?
De har ikke insett på helg.
Da blir det utsatt til neste mndNår man skal ha insett i naturlig syklus.. vil di da sett det på nermeste dag, eller kan det bli utsatt til neste mnd da?
Hei. Er ny her, så har prøvd å lese meg opp i trådene om ass befruktning. Jeg og sambo har vært til samtale i Tromsø, er innvilget befruktning. Jeg har endometriose, og vi har prøvd å få barn et par år nå.
Sjekket med Tromsø forrige uke, og det eneste de manglet var samtykkeskjema fra oss. Vi sendte det samme uke, og nå venter vi å høre fra dem om oppstart. Vi skal ha icsi beh.
Håper på snarest tilbakemelding fra dem
Men lurer selvsagt på mange spørsmål da vi er ferske på dette
1)Har noen av dere erfaring med isci beh?
2) Samme med pris på hormonbehandlingen, hva har dere betalt i medisinske utgifter?
Legen svarer bare at det varierer ulikt
3) Får mannen anbefaler av noe tilskudd han skal ta? Jeg bruker folat, omega 3 og d-vit?
@norri hvordan går det med deg? Har du hatt innsett enda?
Så spennede norri. Skal krysse fingra for degHeeei! Det går bra med meg, takk som spør hvordan går det med deg??
Har innsett i morgen veldig spent! Blir det fryseforsøk på deg i feb?
Så spennede norri. Skal krysse fingra for deg
Ja jeg skal ha innsett i februar. Venter bare på at TR skal komme i løpet av denne uka.
Siste embryo jeg har på frys, så om det ikke går denne gangen så må vi vurdere om vi skal starte på helt ny stimuleringsrunde. Men får bare satse på at det går bra denne gangen.
Holder på med søskenforsøk, så har 3 forsøk igjen. Har kun brukt frys fra 2018 frem til nå. Så det er jo positivt, men kjenner at jeg er sliten etter 1 år i prøving allerede, og vi brukte 3 år på sønnen vår. Skal vel ikke klage, men ja sånn blir det vel noen gangerTusen takk, trenger all kryssing som er
Håper dere slipper å ta stilling til ny stimuleringsrunde, og at det blir full klaff! Det er vår tur nå!
Har dere forresten mange forsøk igjen?
Holder på med søskenforsøk, så har 3 forsøk igjen. Har kun brukt frys fra 2018 frem til nå. Så det er jo positivt, men kjenner at jeg er sliten etter 1 år i prøving allerede, og vi brukte 3 år på sønnen vår. Skal vel ikke klage, men ja sånn blir det vel noen ganger
Så spennende at dere straks er i gang
1. Har ingen erfaring med det.
2. Betalte i underkant av 9000,- for medisiner (kort protokoll). Har hatt tre fryseforsøk hvor jeg hver gang har kjøpt en ovitrelle sprøyte som koster rundt 350,- og noen pakker med lutinus (progesteron) som koster 314,- pr. pakke.
3. Hmmm... fra medicus har jeg et skriv hvor det står at dersom sædkvaliteten er nedsatt så anbefaler de en "støttebehandling" som innebærer: 1 dagsdose Møller-total kostilskudd og 2 tab. sink + C-vitamin daglig. Men dette var ikke noe vi fikk beskjed om fra UNN.
Hei!Hei er det noen her som har fått prednisolon av Martha når ingenting har fungert på 5 runder med hormoner? Ikke en gang en graviditet.. har endo og en annen betennelsestilstand i kroppen. Kanskje melatonin også?
Hei!
Vet ikke om du var fått svar på det. Men jeg har fått Prednisilon denne runden av Ida/Martha.
Det var etter 3 graviditeter, og 3 missed abortions..
Har du spurt om å få?
Hei Hvordan går? Fant du hvor lenge du skal bruke prednisolon , hvor stor dose?
Jeg bruker AlbylE i tilleg . Uke 8 i dag , klinikken mener jeg skal trappe ned fra uke 10,11, og jeg er redd
Hei.Når man skal ha insett i naturlig syklus.. vil di da sett det på nermeste dag, eller kan det bli utsatt til neste mnd da?
Hei!
Vet ikke om du var fått svar på det. Men jeg har fått Prednisilon denne runden av Ida/Martha.
Har du spurt om å få?
Hei!
Har du spurt om å få?
Som de sa til meg: "Det er en lite dokumentert medisinering, men nå prøver vi alt" Det er i hovedsak fordi jeg har mistet 3 ganger, uten at man finner noen grunn.hva gjør prednisilon? Jeg har også endometriose!