UNN Tromsø pikene

Etter misslykke forsøk (egget festet seg, men utviklingen stoppet opp), er jeg midt i en medisinsk abort nå.. noen som har erfaring på hvor lenge jeg må vente før jeg kan starte på fryseforsøk? Har snakket med forskjellige gynekologer og det varierer mellom 2 uker (til jeg slutter å blø), og at jeg må ha en vanlig mens imellom.. hadde håpet å få et forsøk før jul, men ser litt mørkt på det
Jeg måtte vente 2 sykluser før jeg fikk nytt frysforsøk

Ok, vil bare komme igang så fort som mulig:-/ må man ha ny samtale før fryseforsøk? Har bare hadd ferskforsøk
Nei du trenger ikke ny samtale. Skjønner godt at du bare vil komme igang igjen. Ta en tlf til de når du er ferdig å abortere, å oppdater de på situasjonen. Så får du en plan og eventuelt resept på medisiner tilsendt. Så er de klare når du er klar også :happy:

Nei du trenger ikke ny samtale. Skjønner godt at du bare vil komme igang igjen. Ta en tlf til de når du er ferdig å abortere, å oppdater de på situasjonen. Så får du en plan og eventuelt resept på medisiner tilsendt. Så er de klare når du er klar også :happy:

Ja, det skal jeg gjøre:-) kan jo ta litt tid for apoteket å få inn medisinene også, så skal være tidlig ute

Jeg ble helt stressa, så Google ble min venn. Siden jeg har hatt egguttak, og skal sette inn i naturlig, så skal jeg nå slutte på både Q10 og E-vitamin.
Leste meg fram til at det kunne øke NK-celler.
Har også fått Prednisolon denne gangen.

Hvor lenge skal du stå på det? Har du fått det du har mistet flere ganger? ❤️
Google er ikke altid så god venn:nailbiting: Må filtrere litt, eller man bli mer forvirra :facepalm: nå tenker jeg på prolaktin:blackeye:
Jeg har gående alergi i kroppen , og immun kjører ofte på 180 omdreininger , like etter økes NK .
Brukte høy dose av prednisolon i 5 dager i fryseforsøk i juni ( startet noen dager før innsett og 3 dager etter ), skal sikkert gå på litt lavere dose nå ,plus Albyl e, fra dag 1 når jeg starter med menopur .
Naturlig syklus er deilig, den likte jeg aller best .
Vet du hvor mye du skal bruke ?

Etter misslykke forsøk (egget festet seg, men utviklingen stoppet opp), er jeg midt i en medisinsk abort nå.. noen som har erfaring på hvor lenge jeg må vente før jeg kan starte på fryseforsøk? Har snakket med forskjellige gynekologer og det varierer mellom 2 uker (til jeg slutter å blø), og at jeg må ha en vanlig mens imellom.. hadde håpet å få et forsøk før jul, men ser litt mørkt på det
Å himmel:sorry: så forferdelig .
Veldig forståelig at du vil komme i gang så fort det la seg gjøre. De sier en mens mellom ,det stemmer nok.:bookworm:
Noen sier 3 sykluser :bored:
Ønsker deg masse god bedring og la kroppen fikse det opp . Ikke stress .❤️

Bare 5 dager til jeg starter med menopur nå. Har den dritkondisen mens jeg er på synarella :( så skal jeg gå 10 dager på menopur 450 denne gangen. Flere her i samme båt her i Tromsø?

Google er ikke altid så god venn:nailbiting: Må filtrere litt, eller man bli mer forvirra :facepalm: nå tenker jeg på prolaktin:blackeye:
Jeg har gående alergi i kroppen , og immun kjører ofte på 180 omdreininger , like etter økes NK .
Brukte høy dose av prednisolon i 5 dager i fryseforsøk i juni ( startet noen dager før innsett og 3 dager etter ), skal sikkert gå på litt lavere dose nå ,plus Albyl e, fra dag 1 når jeg starter med menopur .
Naturlig syklus er deilig, den likte jeg aller best .
Vet du hvor mye du skal bruke ?
Har ikke fått dosering enda. Vet at jeg skal gå fra første mensdag. Venter spent!
Sto på Fragmin denne gangen også, men vurderer å spørre etter Albyl-E.
Har du fått det av Martha/Ida?

Bare 5 dager til jeg starter med menopur nå. Har den dritkondisen mens jeg er på synarella :( så skal jeg gå 10 dager på menopur 450 denne gangen. Flere her i samme båt her i Tromsø?
Spennende med oppstart!

Jeg har også hatt lang protokoll 2 ganger, men med 225 IE Menopur.

Ønsker deg lykke til!! Håper kroppen din tar godt i mot hormonene ❤️

Fikk satt inn en flott blastosyst i går, så da var man ruger nok engang :Heartred

Hei :) jeg har blingset med antall dager her. Skal gå på sprayen i 19 dager før sprøytestart denne gangen.. ikke 14. Nedregulering er det vel.. sååå menopur fra neste onsdag av ;) ikke bare bare å holde rede på ting :o jaaja.. er det bedre å gå litt lenge på synarella? Noen som vet her? Sånn med tanke på eggene..

Hvordan går det med dere? Her blir det innsett at ny blasto i midten av desember etter negativt forsøk i november. Håper på en positiv test på julaften :gen014

Hvordan går det med dere? Her blir det innsett at ny blasto i midten av desember etter negativt forsøk i november. Håper på en positiv test på julaften :gen014

Første ultralyd i morgen, og håper også på positiv test på julaften :happy:

Endelig har vi fått dato til samtale 26.Jan. Vi skulle egentlig reise til Tromsø 16.nov men det ble avlyst pga pandemien :(

Er så spent på samtalen og hvilke behandling de kommer frem til. Men synes det har tatt så lang tid at jeg har også kontaktet medicus i Trondheim. De kontaktet meg med en gang og nå har de sendt over blodprøve skjema til både meg og samboer.

Endelig har vi fått dato til samtale 26.Jan. Vi skulle egentlig reise til Tromsø 16.nov men det ble avlyst pga pandemien :(

Er så spent på samtalen og hvilke behandling de kommer frem til. Men synes det har tatt så lang tid at jeg har også kontaktet medicus i Trondheim. De kontaktet meg med en gang og nå har de sendt over blodprøve skjema til både meg og samboer.
Det kan jo hende du rekker 1 forsøk privat før oppstart offentlig, og vil tro at de kan bruke blodprøvesvarene fra privat utrednig offentlig også. Men forhåpentligvis så trenger du bare 1 forsøk :ky
Masse lykke til :Heartred

Det kan jo hende du rekker 1 forsøk privat før oppstart offentlig, og vil tro at de kan bruke blodprøvesvarene fra privat utrednig offentlig også. Men forhåpentligvis så trenger du bare 1 forsøk :ky
Masse lykke til :Heartred

Ja, håpe også det! Må bare vente til jeg får TR på besøk.. blodprøvene må taes på 1 mens dag. Er nå på dag 32.. ingen tegn enda men..

Hør tromsø insett av fryst embryo i helge? Eller risikere man å misse en mnd ves det havne på helg?

Back
Topp