Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo. Fortsatt svake murringer, og idag litt stikking og strekking i tillegg. Antydning til småkvalm nå og da. Og virrete og glemsk.
Takk! Jeg og hehe. Murrer fortsatt, og trykker liksom. Og trøtt som f..Dette låter spennende, krysser fingra for deg![]()
Hei, takk takk, koselig at du kikker innomÅ, så gøy! Gratulerer!! Er så spennende å lese hele veien du har gått! Stå på!
Takk ^_^ koselig med "besøk" hihi. Da ligger vi nesten likt, vi. Satser på vi går hele veien ut, begge to!Så spennende å lese dagboka di og reisen dit du er idagjeg ser det er ca 2 dager i mellom våre spirer. Termin 28 juli
lykke til videre og måtte spiren deres klamre seg fast
![]()
Tusen takk, Ugle-mor ^_^ Ja, denne gangen skal det gå! :-DDette her hadde jeg ikke fått med meg!! Har ikke vært så aktiv her inne i det siste.
Gratulerer så mye!!Denne gang skal det holde helt til termin!
![]()
Tusen takk :-D denne gangen så skal den holde seg der hele veien ^_^Så gøy! Gratulerer med spire
Det må den gjøre!!Tusen takk :-D denne gangen så skal den holde seg der hele veien ^_^