Ulv+rev=kull?

8 dpo. Fortsatt svake murringer, og idag litt stikking og strekking i tillegg. Antydning til småkvalm nå og da. Og virrete og glemsk.
 
8 dpo. Fortsatt svake murringer, og idag litt stikking og strekking i tillegg. Antydning til småkvalm nå og da. Og virrete og glemsk.

Dette låter spennende, krysser fingra for deg :)
 
Svak rosa strek i går og i dag :D Trøtt som en sokk. Og nå blei jeg så svimmel at jeg måtte legge meg ned bak disken på jobb.. håper noen kan avløse meg før fem.. får ta turen innom legen og sjekke jernlageret, tror jeg.
 
Hihi, stigning fra igår til idag :D Juli-forum, here I come!
8b1b2fe5639a5edeb206ec0d2a256069
 
Å, så gøy! Gratulerer!! Er så spennende å lese hele veien du har gått! Stå på!
 
Heh, rart å skrive 4+3 og ikke cd igjen.. og veldig fint! Og jeg håper jeg kan skrive uker og dager helt til juli.
 
Så spennende å lese dagboka di og reisen dit du er idag:) jeg ser det er ca 2 dager i mellom våre spirer. Termin 28 juli;) lykke til videre og måtte spiren deres klamre seg fast:)
 
Så spennende å lese dagboka di og reisen dit du er idag:) jeg ser det er ca 2 dager i mellom våre spirer. Termin 28 juli;) lykke til videre og måtte spiren deres klamre seg fast:)
Takk ^_^ koselig med "besøk" hihi. Da ligger vi nesten likt, vi. Satser på vi går hele veien ut, begge to! :)
 
Jeg og!:):)
 
4+5 og tida snegler seg avgårde.. Jobber til åtte ikveld, og åtte imorra kveld, så bare til fire fram til fredag og så endelig en hel frihelg. Da skal jeg gjøre så lite som mulig. Strikke litt og bære inn ved, kanskje. Håper sjefen i kiosken har fått kikka på planen for desember for jeg orker ikke en repetisjon av november. Med to jobber blir det fort lange dager, og tre fire dager i uka med 10-12 timer jobb pluss annahver helg blir i overkant, altså. Skulle jo bare være sånn i november til vi fikk inn ei til og det har vi jo.. Jeg trenger å sove litt.. Men på torsdagen skal jeg til legen min, det blir fint. Kanskje jeg får sånn kort med en gang denne gangen også? Jeg veit i hvert fall at jeg får relativt tett oppfølging fordi jeg har hatt høyt blodtrykk. Det var jo derfor ma'en ble oppdaga sist. De tok ul for å bekrefte svangerskapet, så ikke de skulle kaste bort masse ressurser på oppfølging av ingenting. Føler meg veldig heldig at det ble oppdaga såpass tidlig, selv om det ikke var spesielt hyggelige nyheter den gangen. Så jeg er jo litt mer engstelig denne gangen, men det går sikkert fint!
 
Gikk greit hos legen igår. Jeg vil få ganske tett oppfølging, fordi blodtrykket og en tendens til proteiner i urin gir forhøyet risiko for svangerskapsforgiftning. Så det blir jevnlige prøver og målinger framover. Trykket har gått bittelitt opp igjen etter at det har vært greit en stund, men det tror jeg var like mye bare fordi jeg var hos legen. Det blir jo høyt av å gå dit.. :-/
 
Dette her hadde jeg ikke fått med meg!! Har ikke vært så aktiv her inne i det siste.
Gratulerer så mye!! :D Denne gang skal det holde helt til termin! :D
 
Ow, har fått på meg døgnmåler for blodtrykk, og den er så voldelig.. også er det et helt døgn til den skal av igjen, og den måler hver halvtime.. Jeg kommer til å få høye målinger bare fordi jeg blir aggressiv av den. Sist jeg hadde sånn, så klemte den i fem minutter av gangen, så armen visna i et kvarter! Da var jeg mye tess på jobb.. nei. Uf, jaja imorra er det over, så kan jeg være blide meg igjen :)
 
6+2 og bt-måleren er endelig av! Det var digg. Ikke så digg at puppa har blitt ømmere, men da har jeg ihvertfall et symptom :D er bare litt uggen hvis jeg blir sulten eller for mett, eller hvis jeg ikke følger med på veien i buss/bil. Ikke noe særlig svimmel lenger heldigvis, men det stikker og strekker fremdeles i lysken. Ubehagelig til tider, men også litt beroligende. Blir jo litt engstelig hvis jeg ikke kjenner noe som helst! Hadde jo ikke allverdens symptomer sist, og da gikk det jo heller ikke veien. Så jeg tar gledelig litt ømheter og kvalme for å være tryggere på at det er noen inni der.
 
Back
Topp