Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo. Fortsatt svake murringer, og idag litt stikking og strekking i tillegg. Antydning til småkvalm nå og da. Og virrete og glemsk.
Takk! Jeg og hehe. Murrer fortsatt, og trykker liksom. Og trøtt som f..Dette låter spennende, krysser fingra for deg
Hei, takk takk, koselig at du kikker innomÅ, så gøy! Gratulerer!! Er så spennende å lese hele veien du har gått! Stå på!
Takk ^_^ koselig med "besøk" hihi. Da ligger vi nesten likt, vi. Satser på vi går hele veien ut, begge to!Så spennende å lese dagboka di og reisen dit du er idag jeg ser det er ca 2 dager i mellom våre spirer. Termin 28 juli lykke til videre og måtte spiren deres klamre seg fast
Tusen takk, Ugle-mor ^_^ Ja, denne gangen skal det gå! :-DDette her hadde jeg ikke fått med meg!! Har ikke vært så aktiv her inne i det siste.
Gratulerer så mye!! Denne gang skal det holde helt til termin!
Tusen takk :-D denne gangen så skal den holde seg der hele veien ^_^Så gøy! Gratulerer med spire
Det må den gjøre!!Tusen takk :-D denne gangen så skal den holde seg der hele veien ^_^