Ulv+rev=kull?

Tanta dro sin kos på mandan, så jeg er klar for et nytt forsøk. Som en bonus hadde jeg bursdag i går og fikk ekstra mye kos av mannen <3 og ny stavmikser, saftkoker, flotte flasker å ha saft i (med sprettkork) og en flott dunk med tappekran, springform og kakeboks :D Og penger, og det passer jo bra når det er salg på merino fra drops ^_^
 
Tanta dro sin kos på mandan, så jeg er klar for et nytt forsøk. Som en bonus hadde jeg bursdag i går og fikk ekstra mye kos av mannen <3 og ny stavmikser, saftkoker, flotte flasker å ha saft i (med sprettkork) og en flott dunk med tappekran, springform og kakeboks :D Og penger, og det passer jo bra når det er salg på merino fra drops ^_^

Lykke til med nytt forsøk :)
 
Teite el-tester.. Helt hvite hele uka. Skal jo liksom ha el imorra eller fredag da, men det ser ikke spesielt sånn ut..
 
Jah, plutselig var man 9 dpo da. Sånn ca, tror jeg. Har ikke hatt tid til verken oppdatering eller symptomjakt, har igrunn ikke hatt noe særlig å oppdatere med.. Har nesten bare jobba. Ikke gidda å teste noe mer, verken lh eller hcg. Ryker vel på i løpet av et par dager.
 
Uggen og sliten idag. Igår og, forsåvidt. Men skal jeg dømme etter sist syklus, betyr det jo ingenting, da var jeg kvalm i tolv dager og så kom mensen tre dager før tida. Kjente på tappen igår, den var så hard som en stein. Aner ikke hva det liksom skal bety.
 
Blendahvit test, ca 13 dpo, cd 29. Har ikke noe særlig håp for denne runden. Igår var en slitsom dag hvor jeg var helt på gråten hele dagen. Det hjalp å legge seg tidlig med mannen og få litt kos.. Hans nærhet legger seg rundt meg som et beskyttende skall, og ingen vonde tanker slipper igjennom. Jeg får litt pause og kan kose meg. Så er det plutselig morgen igjen, og jeg sitter ved kjøkkenvinduet og vrir og vender på en liten strips som nesten er hellig, men den har bare en strek, og da får jeg vel bruke helga til å gråte over at det ikke gikk nå heller.
 
Pp.. uh 5? Spira satt på andre pp, men mista, og hatt to pp etter det, så da sier vi 5.
Cd 2. I går hadde jeg jævli vondt. Akkurat som den murringa og krampene jeg har pleid å få i forkant bare samla seg opp og kom alt på en gang i går. Jammen godt jeg var litt distrahert med gåtur og kafe, og bursdagen til ei venninne. Hvis ikke så hadde jeg vel liggi på soffan og syns synd på meg selv. Bedre i dag, men hueverk og ikke gøy å komme på jobb kvart på seks til en kiosk som ikke så ut, kaos overalt!
 
Tida ser ut til å fly, enda så sakte jeg synes det går. Hadde veldig hyggelig selskap til Halloween, selv om jeg var dårlig. Blei ganske forkjøla i løpet av torsdag. Fredag lå jeg hjemme med feber og hueverk. Lørdag sov jeg til halv ett før jeg kom igang med festforberedelser. La meg halv to med verkende nakke og hue, men hadde det veldig gøy. Nesten alle sov over, og vi hadde en felles slække-dag på søndag. Jeg hadde så vondt i nakken og huet at jeg for det meste lå og sov eller grein. Halv tre stod jeg opp igjen fordi jeg kjeda meg så innmari. Fikk i meg en kvart banan. Så jeg fikk fiksa at jeg slapp å åpne kiosken igår (=stå opp fem, være på jobb kvart på seks) så jeg fikk hvilt ut. Det gjorde hele forskjellen, nå er jeg nesten menneske igjen, og det er bra, for jeg jobber fra ni til åtte resten av uka.. Er litt småkvalm og har en liten kink fremdeles, men det går greit. Regner med kvalmen er den samme som syklusen før den siden, da jeg var kvalm i tolv dager. Har vel med el å gjøre, sikkert. Godt vi fikk lagt inn litt aksjer igår kveld ^_^
 
Regner med jeg er i dpo-land. Tror el var i går, litt forsinka etter jeg var dårlig. Alle kroppslige symptomer tilsier i hvert fall det, selv om jeg gikk tom for tester. Fikk i hvert fall lagt inn en drøss med aksjer, både i forkant av antatt el og antatt forsinka el. Så da sier vi 1 dpo i dag, cd 19. Blir spennende å se om vi har fått det til igjen ^_^
 
Regner med jeg er i dpo-land. Tror el var i går, litt forsinka etter jeg var dårlig. Alle kroppslige symptomer tilsier i hvert fall det, selv om jeg gikk tom for tester. Fikk i hvert fall lagt inn en drøss med aksjer, både i forkant av antatt el og antatt forsinka el. Så da sier vi 1 dpo i dag, cd 19. Blir spennende å se om vi har fått det til igjen ^_^

Krysser fingrene for at dere har fått det til igjen denne gangen ;)
 
5 dpo og svak murring. Føler jeg er oftere og tisser, men begge deler kan være innbilning. Er i det minste frisk og rask. Ikke for at jeg pleier å være så mye sjuk, var bare forrige helg som var utrolig slitsom, men har jo hatt litt kvalme-tendenser rundt og etter el de siste gangene. Men jeg gleder meg allerede til helga igjen, for jeg jobba hele denne, og jobber morgen til kveld i dag, imorra og onsdag. Skal bli så digg å reise på hytta og skru av mobilen og bare slappe av.
 
7 dpo og utålmodig til tusen.. Men jeg skal prøve å ikke teste før ikm eller tanta kommer. Hvis jeg klarer det, så går jeg på cubus og kjøper lama-genser ^_^ også spiste jeg for mye pizzarester til frokost. Halvannet stykke og jeg er småkvalm og overmett. Urk.
 
..nevnte jeg glemsk? Murrer og kiler litt, og treg i magen har jeg også blitt. Har mer trua denne runden enn sist ihvertfall!
 
Back
Topp