Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger dagens test her så slipper jeg å leite siden. Ser bra ut da, gleder meg til morgendagens.
GratulererLegger dagens test her så slipper jeg å leite siden. Ser bra ut da, gleder meg til morgendagens.
Takk, Ugle<3 :-D skal ta en til nå, og se utviklingen.Oi se her da!! Gratulerer!
Takk, Ugle<3 :-D skal ta en til nå, og se utviklingen.
Det gikk sånn her:Hvordan gikk d?
Det gikk sånn her:Fin, og rosa, og litt bredere enn gårsdagens. Fyller liksom ut hele feltet hvor streken skal være. Dagens nederst. :-D og småkvalmen begynner å sige inn.
Tusen takk! Shit just got real! Og den syns enda bedre irl ^_^ yikes!Wee Tenker gratulerer er på sin plass da ja Så fantastisk!
Så fin, hvor mange dpo?Det gikk sånn her:Fin, og rosa, og litt bredere enn gårsdagens. Fyller liksom ut hele feltet hvor streken skal være. Dagens nederst. :-D og småkvalmen begynner å sige inn.
Bare 13Så fin, hvor mange dpo?
Ikke bare bare detBare 13
Tusen takkGratulerer med spiren
Gratulere nyt følelsen!Dagens strek kom opp lenge før reaksjonstida:Da var det plutselig ikke tvil hos mannen heller. Han lurte på når vi kan si det, og hvor mange det er der inne, hehe.
Takk takk, det gjør jeg virkelig <3Gratulere nyt følelsen!