Ulv+rev=kull?

Jadda, får vel kalle det pp1, vel. La inn aksjer i forgårs og idag, og føles som om jeg har dobbeltsidig el. Så får bare se om det sitter ^_^
 
Jeez, nå skjønner jeg hva folk mener om å være i dpo-land, ass.. Sååå spent og nysgjerrig! Og mannen spurte om når vi kunne vite om vi fikk det til, og når ungen evt kommer isåfall, og når vi kan si det. Jeg synes det er så morsomt at han er nysgjerrig på alt ^_^
 
Så deilig å bo på landet :-D har hatt første natt i det nye huset, våkne til fuglesang. Igår testa vi boblebadet og eh innvia kjøkkenbordet, hehe. Fire sett med aksjer i fruktbarhetsperioden burde vel holde, eller?
 
Kjedelig å vente på legekontor ass.. Førti minutter forsinka og jeg har en jobb jeg skal tilbake til. Skal sjekke understellet, hadde jo tenkt å få det gjort før prøvinga begynte, men så blei vi utålmodige haha.
 
Ævv.. jeg liker ikke den plastikkdriten legen bruker til å spenne åpen skjeden med.. også tørka hu ikke bort noe av luben etterpå, så hele trusa blei full av klin :/ sorry for ekle detaljer ass, måtte bare få sagt det haha! Var og tissa nettopp, og da fikk jeg rosa på papiret og en liten prikk rødt. Hadde jo håpa at jeg kunne få en festeblødning etterhvert, men var nok bare at hu var litt hardhendt oppi der :/ ukult.
 
Heh, føler at jeg spammer min egen dagbok :p men det er så innmari kjedelig å være alene hjemme og spent og testegal. Og jeg tenkte det at jeg har jo en hel pose med tester, så hvorfor ikke bare ta en? Selv om det er aaaalt for tidlig, og hvis det er et lite bær nedi der så har det sikkert ikke festa seg anyway. Men jeg tok en da (svake, svake menneske) og fikk en skygge som ser mer ut som en grop enn en strek. Men den synes litt, til venstre for det lille hakket på midten.
4f4bf7b307e994a619de016e852f2af2
 
Ah, skal bli digg å få hjem mannen i kveld. Så teit å reise på kurs med jobben på bursdagen sin da gitt :p var litt rart å sove aleine i et stort hus hvor alle lyder er nye. Og spise frokost aleine etter en uke med fri fra jobben, hvor vi har gjort alt sammen hele tida. Fikk ikke gjort noe av det jeg skulle igår kveld, blei bare liggende på soffan og late meg. Med mannen hjemme så blir det lettere å ikke kaste bort tester også ^_^
 
Skulle bare ha en liten middagshvil.. Som ble tre timer lang. Skal bli gøy å prøve å sove igjen etterpå, også vi som skal opp fem imorra også. Og da vi stod opp igjen nå fordi svigers kom innom så blei jeg skikkelig uvel og svimmel og rar. Hm.
 
Murr murr murr. Klarer ikke lenger kjenne forskjell på sult og småkvalme. Spiser litt innimellom for å se om det går over.
 
Nå har jeg hatt to drømmer om positiv test. Tar det som et bra tegn :) I den ene ville jeg ikke tro på den, da det var en test som viste positivt uansett (kjempesmart!). Men i den siste så ble mannen så glad! Og en helsesøster spurte om vi hadde flytta inn på terminforum (haha) og jeg sa ja, 29. februar. Hehe.
 
Nå har jeg hatt to drømmer om positiv test. Tar det som et bra tegn :) I den ene ville jeg ikke tro på den, da det var en test som viste positivt uansett (kjempesmart!). Men i den siste så ble mannen så glad! Og en helsesøster spurte om vi hadde flytta inn på terminforum (haha) og jeg sa ja, 29. februar. Hehe.
Krysser fingrene for at du er sanndrømt!
 
Håper ikke jeg sanndrømte i natt ihvertfall, da var det en mann som skulle voldta meg i boden. Men jeg banka'n opp og stjal symaskinen hans, haha. *skrudd* Gleder meg til å teste igjen, da, har trua asså!
 
Søtsuget gikk over etter en halv Nero. Vanligvis har jeg spist en pakke boller på rappen. I morres hadde jeg tre "to strek"-drømmer på rappen. Men blendahvit onestep test. Håper virkelig ikke tanta dukker opp lia uka..
 
Merker at det skal bli greit med frihelg ja.. Er så trøtt og sliten at jeg omtrent sovner på kontoret, også skal jeg liksom jobbe i kiosken til åtte i kveld? Zzz..
 
Bare LITT utålmodig da.. ca 11 dpo, ikm imorra men kan sikkert fort bli lørdag, søndag, mandag.. første syklus etter p-stav var jo 44 dager, neste var 27. Så håper jo den skal være kort nå og. Men kjedelig å ikke vite om jeg kan drikke på innflyttingfesten vår på lørdag. Ikke fordi alkohol er så innmari viktig, for det er det virkelig ikke, men det kan jo se litt rart ut å ikke drikke på sin egen fest da.
Murring og sporadisk stikking, trøtt som en sokk, tisser hele tida og raper mye mer enn jeg pleier, slimet er fremdeles skolelim.. er jo en del ting som taler for, men burde ikke en test være mer enn blenda nå? Og ja, jeg vet mange tester senere positivt :p
 
Krysser fingre og tær for at tanta holder seg borte imorra tidlig og. Og at været holder seg fint, for vi skal ha grilling og innflyttingsfest på verandaen. Jeg gleder meg! Det begynner å bli bra her i huset, altså! Kanskje vi må begynne å pusse opp barnerom snart?
 
Tre dager på overtid, ingen tante, skolelim, høy og hard livmortapp, konstant sulten og tissatrengt. Har trua, jeg asså ^_^
 
Back
Topp