Ulv+rev=kull?

Lurer på når neste tr dukker opp? Blitt litt av en sniker her, sikkert fordi vi ikke er i aktiv prøving enda. Er ikke alltid jeg har noe vettuge svar på andres tråder heller, så blir med at jeg bare er innom og leser litt her og der. Fått nye blodtrykkstabletter da, som er baby-safe. Så har enn innkjøringsperiode på de nå noen uker. Greit å få det unnagjort. Er ikke så altfor høyt jeg har, men greit å holde det sånn passe, anyways.
 
"endelig" krampe-antydninger, da er vel tr rett rundt hjørnet. Kanskje jeg får en normal-lengde syklus ganske fort likevel? Bare med el ganske tidlig denne første runden, da. Snart gått 28 dager siden første mensdag.
 
Høh, cd 32 men ingen tanta enda. Jaja, har jo god tid på meg til å stabilisere, så :) tok en test, just in case da, blendahvit.
 
Haha, ovia appen er max forvirra, den klarer ikke å forutse neste mens eller eggløsning når syklusen min er så lang.
 
DER, ja. Da var ting satt i system igjen. Cd 44 idag. Litt rosa igår og idag er krana på fullt! Og verste krampinga ever.. har aldri hatt noe spes menssmerter, så det her er veldig ubehagelig, men også velkomment, for da ser jeg at jeg virker ;)
 
Godt når ting fungerer som det skal ;)
Uten tvil! Og det er en rar følelse å gå å vente på tr, og synes 40 dager er lenge når man i seks år har vært vant til at det kanskje dukker opp sånn fire fem ganger i året og man ikke har brydd seg før..
 
Uten tvil! Og det er en rar følelse å gå å vente på tr, og synes 40 dager er lenge når man i seks år har vært vant til at det kanskje dukker opp sånn fire fem ganger i året og man ikke har brydd seg før..

Uvant å gå å kjenne på alt som skjer inni kroppen på den måten ja, ting man ikke har lagt merke til før, men som kan bety noe nå :)
 
Uvant å gå å kjenne på alt som skjer inni kroppen på den måten ja, ting man ikke har lagt merke til før, men som kan bety noe nå :)
Japp! Har i hvert fall skjønt at enormt søtsug=mensen om et par dager. Så får vi se om jeg husker det neste runde, haha.
 
Har visst dukka opp ei verpesjuk testetøs her og, hehe. Godt jeg har en pose med lh tester som jeg kan "leke" med imens, og finne ut av hvordan syklus jeg får etter P-staven. Ser veldig ut som eggløsning er idag. Tar en til i kveld, og en imorra hvis det fremdeles er sterk strek i kveld.
6d00e5a0b0b8b9c6754938abd9bb2733
 
Hmm.. etter antatt el på enten onsdag eller torsdag sist uke, hadde flere positive el tester, og litt impromptu humping på lørdag da vi i øyeblikkets hete glemte hele gummien (wow, det er så sykt turn-on) så har jeg vært oppblåst og ukomfortabel siden.. og på mandag fikk jeg en mens-lignende krampe som bare varte bittelitt. Tok en one-step test på badet på jobben, ikke på morgenurin men den neste. Gadd ikke å henge på badet så lenge så jeg bare putta den i pakka si i lomma da den fortsatt var veldig fargemetta over hele. En halvtime etter så tok jeg den ut av lomma og kikka på den. Syns jeg skimta noe men ikke som jeg klarte å få noe godt bilde av. Men det var så svakt, og det hadde kommet en liten brett akkurat der, så jeg vet ikke.. Får nesten ta en til imorra. Var jo litt tidligere enn planlagt, da, men hvis det er sånn, så er det sånn ^_^
 
Last edited:
..hvis den skulle vise seg å være positiv, og ikke bare huet mitt som spiller meg et puss, så har jeg et kjapt egg og produserer hcg fort! Eller to inni der..
 
Japp, blenda. Da får jeg vært med å male i det nye huset. Var kanskje liitt stretch at et egg skulle overleve så lenge uansett. Er bare bittelitt verpesjuk da!
 
Eggløsnibgstestene viser ikke at du har eggløsning, men at kroppen din gjør seg klar for eggløsning, og det kan den gjøre flere ganger iløpet av syklusen. Så du kan ha eggløsning senere enn hva du får som utgangspunkt på testene, som du mest sannsynlig har hatt når cyklusen var på 44 dager:)

Jeg testa for eggløsning lenger, både med strips, med clearblue eggløsningstest, og med clearblue fertilitetsmonitor, og alle viste forskjellige tidspunkter. Etter over et år med prøving fant vi ut at jeg ikke hadde eggløsning i det hele tatt:)

Spennende tid dere har i møte!:) gratulerer med nytt hus, og lykke til i juli;)
 
Ja, de er jo igrunn bare en pekepinn, de testene da. Men når man blir litt babygæern, så tror man jo hva som helst, haha! Men de ble negative på fredag, så da hadde jeg nok da eller rundt da. Også kikka jeg på appen min og så at den uforsiktige humpinga var jo faktisk søndag. Blir litt døgnvill (ukevill?) av merkelig arbeidsplan. Nå var jo sist syklus også den første etter av p-staven kom ut, håper jo de blir litt kortere etter hvert. Gjerne snart ;) Høres jo unektelig kjipt ut å prøve lenge og så finne ut at man ikke har eggløsning. Jeg syns de som vil prøve aktivt å få barn burde kunne få en sjekk av sånne ting til å begynne med, det hadde nok eliminert en god del tvil og fortvilelse.
 
En skyggestrek idag og. Heh, også jeg som ikke skulle bli sånn manisk tester :p lurer på hvor mange hundre damer som blir det før de skjønner det sjøl. Ekke så greit å la være når man har en pose liggende XD
 
Heh, da er skygger bare skygger og syklusen litt mer normal. Tanta kom idag, med et krampestyr som ikke ligner noen ting.. jammen godt jeg ikke skal jobbe i kiosken idag. Kunne blitt slitsomt. Så da var denne syklusen plutselig 27 dager.
 
Æsj så kjedelig det var å tilbringe en sårt trengt langhelg med spysjuka.. Uten at det er baby engang :p Men nå er det mye å glede seg til framover, så selv om uvelheten henger litt igjen og jeg skal jobbe til åtte ikveld, så er det bare seks dager til ferie og flytting, og etter det så legger vi vekk de siste kondomene :D
 
Aaaaaa imorra ettermiddag får vi nøklene til huset! Jeg gleder meg sånn! Det kan liksom ikke bli imorra ettermiddag fort nok.. Jeg må først ha to vakter i kiosken. Er ferdig fire idag og to imorra, så må vi spise før vi kjører dit. Jeg holder på å krakelere, så spent er jeg :-D
 
Aww, yeah, jeg kan like detta.. Har ferie og maler i huset, nesten ferdig allerede, bare noe listverk igjen. Og jeg tror jeg har eggløsning imorra og vi har slengt kondomene alt ^_^ Yay, life is good!
 
Back
Topp