Spennende fortsatt negativ test?Tre dager på overtid, ingen tante, skolelim, høy og hard livmortapp, konstant sulten og tissatrengt. Har trua, jeg asså ^_^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende fortsatt negativ test?Tre dager på overtid, ingen tante, skolelim, høy og hard livmortapp, konstant sulten og tissatrengt. Har trua, jeg asså ^_^
Vet ikke, har ikke flere! Skal kjøpe en imorra og ta på tirsdag tenkte jeg.Spennende fortsatt negativ test?
Jeg hadde mye mer smerter ette jeg slutta på pilla. Både under EL og mensen, men een paracet gjør susen og varer kun føste dagen for min del. Lykke til i neste PPOwie.. Det var absolutt ikke gøy å stå der og smile til kunder i ni timer mens jeg blødde som en gris og hadde så kraftig kramper at jeg trodde jeg skulle svime av til tider. Klarte å holde tilbake tårene så lenge jeg stod der, men da jeg var ferdig, og hadde en time å vente på bussen så gikk jeg på kontoret og grein mens jeg rekka opp strikketøy fordi jeg ikke var fornøyd med fargen. Har aldri hatt så menssmerter at jeg har behøvd paracet før. Men jeg vil tro det er fordi kroppen driver og retter seg opp etter seks år med p-stav. De to siste blødningene har vært minimale, livmorslimhinna har antagelig ikke bygga seg nevneverdig opp, men det gjorde den til gagns denne runden. Så jeg gjetter på at nå er kroppen ordentlig nullstilt, og fra denne pp'n kan det faktisk funke. For gøy så skal jeg handle inn grapefrukt juice og solvipect.
Takk for det, blir spennende tider framover, altså ^_^Jeg hadde mye mer smerter ette jeg slutta på pilla. Både under EL og mensen, men een paracet gjør susen og varer kun føste dagen for min del. Lykke til i neste PP
Så kjekt å være dpo Håper en spire fester segCD 15, skal jeg dømme etter tester og symptomer, så er jeg i dpo-land fra idag, ca. Blir spennende å se om det funka ^_^
Takk ^_^Så kjekt å være dpo Håper en spire fester seg
Det lover bra! Jeg har hatt mue uf når jeg har fått positiv testGlemte å skrive at jeg fortsatt har tjukk, hvit utflod.