Ulv+rev=kull?

Eeek, rosa spotting! Håper det ikke er noe altså.. Da blir jeg litt lei meg selv om det bare er første pp.

Argh, så typisk at i dag som jeg egentlig kunne tenkt meg å gå litt før, så må jeg jobbe seks timer lenger pga sykdom! Bæh..

Owie.. Det var absolutt ikke gøy å stå der og smile til kunder i ni timer mens jeg blødde som en gris og hadde så kraftig kramper at jeg trodde jeg skulle svime av til tider. Klarte å holde tilbake tårene så lenge jeg stod der, men da jeg var ferdig, og hadde en time å vente på bussen så gikk jeg på kontoret og grein mens jeg rekka opp strikketøy fordi jeg ikke var fornøyd med fargen. Har aldri hatt så menssmerter at jeg har behøvd paracet før. Men jeg vil tro det er fordi kroppen driver og retter seg opp etter seks år med p-stav. De to siste blødningene har vært minimale, livmorslimhinna har antagelig ikke bygga seg nevneverdig opp, men det gjorde den til gagns denne runden. Så jeg gjetter på at nå er kroppen ordentlig nullstilt, og fra denne pp'n kan det faktisk funke. For gøy så skal jeg handle inn grapefrukt juice og solvipect.

Owie.. Det var absolutt ikke gøy å stå der og smile til kunder i ni timer mens jeg blødde som en gris og hadde så kraftig kramper at jeg trodde jeg skulle svime av til tider. Klarte å holde tilbake tårene så lenge jeg stod der, men da jeg var ferdig, og hadde en time å vente på bussen så gikk jeg på kontoret og grein mens jeg rekka opp strikketøy fordi jeg ikke var fornøyd med fargen. Har aldri hatt så menssmerter at jeg har behøvd paracet før. Men jeg vil tro det er fordi kroppen driver og retter seg opp etter seks år med p-stav. De to siste blødningene har vært minimale, livmorslimhinna har antagelig ikke bygga seg nevneverdig opp, men det gjorde den til gagns denne runden. Så jeg gjetter på at nå er kroppen ordentlig nullstilt, og fra denne pp'n kan det faktisk funke. For gøy så skal jeg handle inn grapefrukt juice og solvipect.
Jeg hadde mye mer smerter ette jeg slutta på pilla. Både under EL og mensen, men een paracet gjør susen og varer kun føste dagen for min del. Lykke til i neste PP:)

Cd9, antatt el til fredagen, og er i super-kose-modus. Stakkars mann, så klengete som jeg blir, haha! Han som bare er trøtt og vil sove, men jeg fikk kos for det da <3 yay, mannen!

Cd10, halsbrann til tusen, owie.. gleder meg til å bli ferdig på jobb så jeg kan komme hjem til mannen og få trøst og kos. Må se om jeg rekker apoteket før kiosken, så jeg kan få meg noe syrenøytraliserende. Melk har ikke hjulpet idag.

Veldig positiv el test idag, bygget seg opp i tre dager. Har kosa oss en del, håper det funker! Håper vi får til idag og, selv om vi har overnattingsbesøk.. :-P

CD 15, skal jeg dømme etter tester og symptomer, så er jeg i dpo-land fra idag, ca. Blir spennende å se om det funka ^_^

Merker jeg er mye med avslappa denne runden, sikkert fordi sist runde var vår aller første pp. Går ikke og kjenner etter hele tida så mye heller. Det er nok annet som skjer rundt meg, med mye jobbing og oppfølging og prøver ift blodtrykk, som ser ut til å være på bedringens vei, nesten av seg selv. Er bare 4 dpo i dag, så det skal vel litt til å få noen symptomer enda uansett, men sist hadde jeg murringer fra 2 dpo til mensen kom som et tordenskrall tre dager på overtid. Hadde så mye symptomer og så voldsom mens at jeg tenker det kan ha vært en kjemisk, men det er jo ganske normalt etter seks år kontinuerlig p-stav..

Hm. Det er noe som stikker, men jeg klarer ikke å kjenne om det er inni puppen eller inni brystkassa..

CD 15, skal jeg dømme etter tester og symptomer, så er jeg i dpo-land fra idag, ca. Blir spennende å se om det funka ^_^
Så kjekt å være dpo ;) Håper en spire fester seg :)

Cd 18, 8 dager til testing. Stikkinga i puppen gikk over, og takk for det, det var vondt! Nattby i dag, fikk handla litt hos de skjønne jentene i Urban Gipsy, jeg har faktisk gleda meg til nattby for første gang på mange år, bare fordi jeg visste de kom. De har så mye fint! Så litt kos til meg selv siden jeg er så flink å ikke teste enda, haha! Kjøpte to kjoler og en bukse. Har en kjole og to bukser fra før av, og de er så DIGG :D Så da vet jeg hva jeg skal ha på meg på grillings hos svigers imorra. Og svigerfar har en tendens til å oversteke (liker biffen rosa inni jeg..) på grillen, så da behøver jeg ikke å bekymre meg, skulle det vise seg at jeg har et frø i magen. Men kjenner ikke mye til symptomer da. Sikkert fordi jeg ikke kjenner etter så veldig som sist men :P

11 dpo, fikk noe supersvakt som så rosa ut i sollyset, men tar den ikke for god fisk før jeg har fått en sterkere. Men jeg er usigelig trøtt, det har begynt å murre litt (kan være innbilning som følge av testen) og hatt magesekken oppi halsen siste par dagene.

Back
Topp