Tusen takk, søting! Det er snart din tur også! :-D <3Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, søting! Det er snart din tur også! :-D <3Gratulerer så mye
Hehe det kommer vel snikende nå litt etter litt tenker jegHehe, mamma svinsa forbi på vei til kaffemaskin (vi jobber på samme kontor) og lurte på om jeg hadde merka noen plager enda. Ikke noe nevneverdig, svarte jeg, men jeg merker jo at det er noe som foregår. Det var fint, sa mamma og gikk igjen. To minutter etter så begynte jeg å grine av en sang i spillelista mi.. haha, ikke hormonell i det hele tatt!
Gjør nok det. Er jo tidlig enda, fem uker imorra bare, så jeg har nok litt å eh.. se fram til. Men så innmari verdt det, da!Hehe det kommer vel snikende nå litt etter litt tenker jeg
Fra hvor?Bestilt en haug med babypakker ^_^
Apotekpakken, libero, rema og en til tror jeg. Det ligger en link som samler alle pakke-linkene på termin gruppa på facebook.Fra hvor?
Ok, får sjekke den når jeg melder meg inn derApotekpakken, libero, rema og en til tror jeg. Det ligger en link som samler alle pakke-linkene på termin gruppa på facebook.
Har du shoppet babyklær? hihi tenk så fantastisk når pakken kommer daOops, shoppa litt på lindex.. venter bare på hentelapp.. internett er farlig for lommeboka mi!
Jepp! Noen i Facebook gruppa linka til sustainable-serien med babytøy på lindex.. Det KAN hende at jeg kjøpte to bodyer, en bukse og et sett.. Og tights til meg selv.Har du shoppet babyklær? hihi tenk så fantastisk når pakken kommer da
Så gøy så det var mye nøytralt i den serien - det likte jeg gleder meg til å begynne å handle tør ikke helt endaJepp! Noen i Facebook gruppa linka til sustainable-serien med babytøy på lindex.. Det KAN hende at jeg kjøpte to bodyer, en bukse og et sett.. Og tights til meg selv.
Hei, jeg spurte forumansvarlig i den klistra tråden hvor man kan spørre henne om ting, så ordna hun det for meg. Husk å legge ved link til dagboka di.Hvordan flyttet du dagboken din hit?
Så greit!Skulle bare innom legen for å måle blodtrykk, da jeg har hatt høyt og det må holdes under oppsikt. Jammen ble det ble det første kontroll i samme svingen. Eller sånn semi, da. Tok trykk, blodprosent og vekt, fikk bok og helsekort og ny time til trykkmåling, og time på laben til første blodprøvene i september. Men trykk på 120/75 er jo helt perfekt! Da slipper jeg piller