Ultralyd-tråd

Vi tok Nipt forrige onsdag og fikk svar denne fredagen, så i overkant en uke etterpå:)
Kan jeg spørre hvor prøven ble analysert?
Jeg tok prøve forrige tirsdag (prøven ble sendt onsdag og antageligvis startet analysert torsdag). Har ikke fått svar enda, men har jo bare gått 7 virkedager og står 9 på siden :)
 
Gratulerer med vel overstått NIPT test og at alt så bra ut :happy: Tok det lang tid før du fikk svar? Jeg venter på mitt nå. De sa ca 2 uker men håper at det iblant går litt raskere. Litt utålmodig xsmile9
Tusen takk :D Jeg var på ferie etterpå, så vet ikke hvor mange dager det tok før brevet kom dessverre.. De sa 10 dager, men det må ha gått litt raskere enn det tror jeg. Håper du får svar snart! :)
 
Kan jeg spørre hvor prøven ble analysert?
Jeg tok prøve forrige tirsdag (prøven ble sendt onsdag og antageligvis startet analysert torsdag). Har ikke fått svar enda, men har jo bare gått 7 virkedager og står 9 på siden :)
Hm, husker jordmoren sa det, men det festa seg visst ikke helt! Mulig hun sa Gøteborg, hvert fall Sverige!
 
Gikk helt fint, men etter at hun målte nakkefolden samme dag var vi ganske avslappet. Innså vel egentlig at det var litt bortkastede 8000 kroner når nakkefolden var så langt unna risiko! Spørs om vi tar nipt neste gang:)
Akkurat samme skjedde her også :p men men, det kunne vi ikke vite på forhånd da
 
Hei ☺️
I går var vi inne for TUL og fikk se en aktiv liten.
Alt såg fint ut, og lille beveget seg masse (men likevel ikke sjans å se kjønn denne gangen)

Ny OL om ca 5 uker og vi er så spent
 

Vedlegg

  • Screenshot_2023-08-14-15-18-53-394_com.google.android.apps.photos~2.jpg
    Screenshot_2023-08-14-15-18-53-394_com.google.android.apps.photos~2.jpg
    233,8 KB · Visninger: 34
Hei! Noen som har fått time til ordinær ultralyd på Kalnes? Fått tildelt time altså?:wideyed:
 
Hei! Noen som har fått time til ordinær ultralyd på Kalnes? Fått tildelt time altså?:wideyed:
Venter på den selv.. var på tidlig i går, så ho sa det skulle komme relativt raskt :p hva nå enn relativt på Kalnes er :p
 
Ingen time på Kalnes her heller, ringt og dobbelsjekket at innkalling var på plass men ikke hørt noe mer enn at jeg kan forvente time mot slutten av september..
 
Hei! Noen som har fått time til ordinær ultralyd på Kalnes? Fått tildelt time altså?:wideyed:
Ja, fikk time 11 september. Da er jeg i uke 20+0 jordmor på Kalnes sendte innkalling etter tidlig ultralyd, fikk svar dagen etterpå.
 
Back
Topp