Ultralyd-tråd

IMG_6452.jpeg
Privat ultralyd idag 16+2, for å berolige meg selv litt ❤️ gøy å se at han har vokst så mye fra ultralyden i uke 12 der hele han klarte å være med i bildet, imens nå er han så stor at vi kun fikk bilder av diverse utsnitt ❤️ fikk vite hvordan han lå, med hodet så dypt nedi bekkenet at det var umulig å måle tverrsnitt av hode :laughing002 Fikk samtidig tydelige bilder av utstyret hans, siden han så villig viste seg usjenert frem hele timen :laughing002
 
Nei o_O Ble oppringt to timer før timen idag med beskjed om at behandler var syk. Fikk ny time mandag. Blir en laaaang helg!
Årh så fortvilende.. Det høres kanskje ut som vi skulle hatt på samme sted (FSS?), blei også avlyst her rett før. Men jeg fikk beskjed om at det var umulig med ny time før på Onsdag :facepalm:
 
Hadde TOUL idag. De sa alt så bra ut men baby lå langt nede i bekkenet så de fikk ikke sett hode så godt. Fikk derfor ikke et sånt ultralyd bilde. I tillegg må man betale for ultralyd bilder nå på stolavs. betryggende at de ikke så noe iallefall. Fikk oul i begynnelsen av oktober. En evighet til kjennes det som. Svar på nipt om to uker
 
Årh så fortvilende.. Det høres kanskje ut som vi skulle hatt på samme sted (FSS?), blei også avlyst her rett før. Men jeg fikk beskjed om at det var umulig med ny time før på Onsdag :facepalm:
Stemmer. Da var jeg sikkert den «heldige» som fikk timen på mandag. Kunne vært meg som fikk time onsdag.
 
Stemmer. Da var jeg sikkert den «heldige» som fikk timen på mandag. Kunne vært meg som fikk time onsdag.
Veldig bra at du fikk det! :Heartred Ventetiden blir nok verdt det tilslutt uansett så vi får bare holde ut noen dager til!
 
Var på TOUL i dag, 13+0. Alt stod bra til med både nesebein, nakkefold, hjerte, hjerne og mage/tarm, og syns det er så sykt at kroppen min klarer å lage et lite menneske så perfekt!! Fikk vite (og så selv) at det med stor sannsynlighet er en liten gutt inni der :Heartblue:Heartblue:HeartblueIMG_3666.jpeg
 
Fikk svar på nipt idag.. ingen funn <3
Så deilig! Gratulerer! :HeartpinkJeg må ta nipt på nytt, fordi laben hadde klart å knuse prøven under transport og ikke meldt fra videre til føde poli. Så når jeg etterspurte prøvesvar i dag etter 14 dager, fikk jeg vite at jeg må inn å ta ny prøve. Nye 14 dager å vente… :sad010 Fortvilende, men ikke så mye å gjøre med nå.
 
Så deilig! Gratulerer! :HeartpinkJeg må ta nipt på nytt, fordi laben hadde klart å knuse prøven under transport og ikke meldt fra videre til føde poli. Så når jeg etterspurte prøvesvar i dag etter 14 dager, fikk jeg vite at jeg må inn å ta ny prøve. Nye 14 dager å vente… :sad010 Fortvilende, men ikke så mye å gjøre med nå.
Så kjedelig! Men dårlig at de ikke ga beskjed!
 
Så deilig! Gratulerer! :HeartpinkJeg må ta nipt på nytt, fordi laben hadde klart å knuse prøven under transport og ikke meldt fra videre til føde poli. Så når jeg etterspurte prøvesvar i dag etter 14 dager, fikk jeg vite at jeg må inn å ta ny prøve. Nye 14 dager å vente… :sad010 Fortvilende, men ikke så mye å gjøre med nå.
Jeg tok prøven mandag formiddag og fikk svar fredag formiddag btw . Kalnes sender inn prøver kl 12, så ta den før det så går det på ei uke ish:)
 
  • Liker
Reactions: K.B
Jeg tok prøven mandag formiddag og fikk svar fredag formiddag btw . Kalnes sender inn prøver kl 12, så ta den før det så går det på ei uke ish:)
Takk for tips, skal inn på onsdag, så skal jeg få tatt den fra morgenen av! Er så lei av å vente nå!
 
Var innom for å ta ny nipt test i dag, (da de knuste forrige prøve) da sa jeg også i forbifarten når jeg hentet rekvisisjonen på føde barsel at jeg kunne komme på kort varsel til OUL og fortalte at jeg hadde fått time 22.9 (20+6). Så sa jordmør at jeg kunne få en ny time, og at de hadde flere ledig. Blant annet var det flere ledige tidspunkt 7.9 da er jeg 18+5, så takket ja til det. Tenkte bare hvis noen på Kalnes er i samme situasjon og fått OUL veldig seint :)
 
Back
Topp