Ultralyd-tråd

Var innom for å ta ny nipt test i dag, (da de knuste forrige prøve) da sa jeg også i forbifarten når jeg hentet rekvisisjonen på føde barsel at jeg kunne komme på kort varsel til OUL og fortalte at jeg hadde fått time 22.9 (20+6). Så sa jordmør at jeg kunne få en ny time, og at de hadde flere ledig. Blant annet var det flere ledige tidspunkt 7.9 da er jeg 18+5, så takket ja til det. Tenkte bare hvis noen på Kalnes er i samme situasjon og fått OUL veldig seint :)
Ringte de å fikk svar at timene for sent i september ikke er fordelt enda.. så venter på time for oul :p
 
  • Liker
Reactions: K.B
idag ble det jaggu en privat tur til jordmor, vi ville se om alt sto bra til og se om vi kunne se kjønn :) da fikk vi en god latter for her hadde vi med en sprader og gjøre :hilarious: så 1 februar er det meldt en liten gutt :Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_8327.jpeg
    IMG_8327.jpeg
    715,2 KB · Visninger: 117
Ringte de å fikk svar at timene for sent i september ikke er fordelt enda.. så venter på time for oul :p
Åja, fikk tildelt time 22.9 den 4.8. Og jeg trodd jeg fikk tildelt sent… Da bør det jo ikke være så lenge til du får tildelt time, du er jo rett under to uker bak meg ift termin. :confused013
 
idag ble det jaggu en privat tur til jordmor, vi ville se om alt sto bra til og se om vi kunne se kjønn :) da fikk vi en god latter for her hadde vi med en sprader og gjøre :hilarious: så 1 februar er det meldt en liten gutt :Heartpink
Ingen tvil der nei :hilarious:
 
I går var vi på ordinær ultralyd og fikk se sprellebabyen vår igjen. Veldig kjekt å se, og en fin opplevelse med en jordmor som tok seg god tid og ga oss mange bilder etterpå. Alt så veldig fint ut.
Vi fikk bekreftet at det er en gutt inni der. :Heartblue
Litt vemodig at dette gjerne er siste ultralyd, men også godt å vite at jeg nærmer meg halvveis. 18+2 i dag.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 55
I går var vi på ordinær ultralyd og fikk se sprellebabyen vår igjen. Veldig kjekt å se, og en fin opplevelse med en jordmor som tok seg god tid og ga oss mange bilder etterpå. Alt så veldig fint ut.
Vi fikk bekreftet at det er en gutt inni der. :Heartblue
Litt vemodig at dette gjerne er siste ultralyd, men også godt å vite at jeg nærmer meg halvveis. 18+2 i dag.
Det er jo en i uke 32? Hvertfall her jeg bor :hilarious:
 
Det er jo en i uke 32? Hvertfall her jeg bor :hilarious:
Trodde det opprinnelig bare er en ordinær UL i uke 17-19. Så er det nytt nå med TUL for alle i uke 11-14. Ikke hørt om flere UL enn disse to, med mindre man har behov for mer oppfølging da så klart:)
 
Trodde det opprinnelig bare er en ordinær UL i uke 17-19. Så er det nytt nå med TUL for alle i uke 11-14. Ikke hørt om flere UL enn disse to, med mindre man har behov for mer oppfølging da så klart:)
Hvertfall her på sykehuset telemark (skien/porsgrunn) er det svangerskapskontroll vekstkontroll med UL i uke 32 :)
 
  • Liker
Reactions: K.B
Hvertfall her på sykehuset telemark (skien/porsgrunn) er det svangerskapskontroll vekstkontroll med UL i uke 32 :)
Det har eg faktisk aldri hørt om før. Sikker på at det er tilbud til alle og ikkje individuelt? Ka skal vektkontroll i uke 32 tilsi?
 
Back
Topp