Ultralyd-tråd

Ikke de tydeligste bildene, men vi så et lite foster som sprellet inni der :Heartred :Heartred :Heartred
Hen lå og sov når vi startet undersøkelsen, så vi måtte dytte i magen er par ganger. Da gjespet de seg og strakk seg, spratt litt rundt før hen snudde seg meg rompa til og sovna :hilarious: umulig å se kjønn med så uklare bilder, men så koselig å se lille - tok til og med en video!!
IMG_20230728_122248.jpg
IMG_20230728_122221.jpg
 
Vel overstått TOUL i dag. 13+3, og terminen er nå fastsatt til 5. februar. Alt i skjønneste orden. Legen sa ingenting om kjønn, men jeg er ganske sikker på at det er ei jente. Såg en lang nub som lå flatt ... Svaret får jeg kanskje på OUL om en måned... :love017
 
kan noen tolke dette ut i fra ramzi metoden. Forstår den ikke jeg
Jeg er ikke god på dette, skjønner ikke hva som er opp og ned og bak og fram :hilarious: Men er en egen Ramzi-tråd hvis du blar til side 3 av trådene, kanskje du får hjelp der!
 
Er det noen som vet om man får video fra UL på Ullevål?

Jeg har vært fornøyd med privat og synes de har gode maskiner og har hatt muligheten til å gi meg bilder og videoer digitalt. Skal på tidlig UL på Ullevål sykehus neste uke og håper jeg kan få video av de også.
 
Så koselig å lese om dere og se bilder! Jeg er litt treg i gang her på forumene, men er i dag 15+2. Var på ultralyd i fbm nipt for 2 uker siden. Var såå koselig å se den lille sprelle og strekke seg - veldig aktiv, og alt så bra ut :) Fått svar på nipt blodprøven og alt var heldigvis normalt ❤️
 

Vedlegg

  • 20230809_231154.jpg
    20230809_231154.jpg
    399,5 KB · Visninger: 46
  • 20230809_231141.jpg
    20230809_231141.jpg
    270,1 KB · Visninger: 48
Er det noen som vet om man får video fra UL på Ullevål?

Jeg har vært fornøyd med privat og synes de har gode maskiner og har hatt muligheten til å gi meg bilder og videoer digitalt. Skal på tidlig UL på Ullevål sykehus neste uke og håper jeg kan få video av de også.

Hei. Sniker. Man får desverre ikke video fra OUS, men man får gjerne et bilde eller to. :)
 
Hei. Sniker. Man får desverre ikke video fra OUS, men man får gjerne et bilde eller to. :)
Takk for svar:) Var der tidligere i uken og fant ut at man dessverre ikke får. Tenkte meg egentlig det. Jeg får booke tid for privat UL igjen etterhvert. Synes det er koselig og mer livlig med video :happy:
 
Så koselig å lese om dere og se bilder! Jeg er litt treg i gang her på forumene, men er i dag 15+2. Var på ultralyd i fbm nipt for 2 uker siden. Var såå koselig å se den lille sprelle og strekke seg - veldig aktiv, og alt så bra ut :) Fått svar på nipt blodprøven og alt var heldigvis normalt ❤️
Gratulerer med vel overstått NIPT test og at alt så bra ut :happy: Tok det lang tid før du fikk svar? Jeg venter på mitt nå. De sa ca 2 uker men håper at det iblant går litt raskere. Litt utålmodig xsmile9
 
Jeg tok Nipt test forrige tirsdag ig venter på svaret nå. Vet prøven ble sendt onsdag og antagelig begynt analysert på torsdag forrige uke.
Håper på svar i kveld :)
 
Gratulerer med vel overstått NIPT test og at alt så bra ut :happy: Tok det lang tid før du fikk svar? Jeg venter på mitt nå. De sa ca 2 uker men håper at det iblant går litt raskere. Litt utålmodig xsmile9
Vi tok Nipt forrige onsdag og fikk svar denne fredagen, så i overkant en uke etterpå:)
 
  • Liker
Reactions: JWS
Back
Topp