Ultralyd-tråd

Takk! Det gikk over all forventning:love7 en dag lengre påvei enn først antatt, 9+5 i dag. Så en sprellende liten bamsemums på 2,7cm i størrelse:Heartred fin hjerterytme og normal vekst. Så at fostervannproduksjonen var godt i gang, så NÅ skal vi senke skuldrene og nyte bolla vår fremover:D
Så nydelig liten❤️
 
Siden jeg har en MA bak meg, og har ingen symptomer :Heartred Så ett bankene hjerte sist på 9+0, så prosenten for at det skal gå bra er jo stor,men likevel nervøs..
Kjenner meg veldig igjen i deg! Tungt med en historikk med MA, og hvert et symptom og ikke-symptom blir overtenkt.. Vi får prøve å bevare roen så langt det går, og håpe at det nå er vår tur :Heartred
 
Var på tidlig ultralyd privat idag, ble satt frem helt fra 11+4 til 12+1 :eek: rart når vi vet eggløsning pga eggløsningssprøyte og ultralyd dager før, men alltid gøy å komme lengre☺️❤️ morkaken ligger fremre vegg slik som sist svangerskap, nektet å si noe om kjønn men ser antydning til kjønnet og har en sterk følelse på jente, håper det stemmer ❤️ IMG_6090.jpeg
 
Var på tidlig ultralyd privat idag, ble satt frem helt fra 11+4 til 12+1 :eek: rart når vi vet eggløsning pga eggløsningssprøyte og ultralyd dager før, men alltid gøy å komme lengre☺️❤️ morkaken ligger fremre vegg slik som sist svangerskap, nektet å si noe om kjønn men ser antydning til kjønnet og har en sterk følelse på jente, håper det stemmer ❤️ Vis vedlegget 410447
Oi, så spennende! Skal du ha flere tul?
 
Last edited:
Var på tidlig ultralyd privat idag, ble satt frem helt fra 11+4 til 12+1 :eek: rart når vi vet eggløsning pga eggløsningssprøyte og ultralyd dager før, men alltid gøy å komme lengre☺️❤️ morkaken ligger fremre vegg slik som sist svangerskap, nektet å si noe om kjønn men ser antydning til kjønnet og har en sterk følelse på jente, håper det stemmer ❤️ Vis vedlegget 410447
Forhold deg til EL dato du :) blir samme prinsipp som ved IVF. De vokser i rykk å napp i starten.. jeg ble satt frem ei hel uke selv, selvom jeg har hatt ivf (terminen min er fastsatt) :)
 
Forhold deg til EL dato du :) blir samme prinsipp som ved IVF. De vokser i rykk å napp i starten.. jeg ble satt frem ei hel uke selv, selvom jeg har hatt ivf (terminen min er fastsatt) :)
Ja tenkte vi skulle fortsette å forholde oss til el terminen☺️
 
Back
Topp