Ultralyd-tråd

Hei der :) privat tidlig ultralyd , uke 12 inn i 2 trimester :smiley-angelic003 etter 3 uker med lite symptomer og i veldig god form var det så kjekt og se at alt sto bra til. Så glad og lettet:love017 nå er vi kommet såpass langt damer at det tydelig kan sees at vi har en liten baby i magen.
 

Vedlegg

  • IMG_8253.jpeg
    IMG_8253.jpeg
    99,8 KB · Visninger: 95
Hei der :) privat tidlig ultralyd , uke 12 inn i 2 trimester :smiley-angelic003 etter 3 uker med lite symptomer og i veldig god form var det så kjekt og se at alt sto bra til. Så glad og lettet:love017 nå er vi kommet såpass langt damer at det tydelig kan sees at vi har en liten baby i magen.
Wow, så fint bilde :Heartred :happy093
 
Jeg skal på OTUL i morgen. Er det noen som har vært og har noen gode tips til spørsmål eller andre ting? Forteller jordmor underveis eller må man spørre litt selv? Er førstegangsgravid
 
Jeg skal på OTUL i morgen. Er det noen som har vært og har noen gode tips til spørsmål eller andre ting? Forteller jordmor underveis eller må man spørre litt selv? Er førstegangsgravid
Vi tok TOUL privat. Så hun spurte oss hva vi tenkte om undersøkelsen. Da sa vi at vi ville vite alt, gjerne måle nakkefold og vite hva hun så/ om hun fant avvik noe sted.

Jeg spør alltid om de ser normalt og friskt hjerte. Men det ville de så klart sagt om de ikke gjorde! Det er bare for min egen del, en ting jeg alltid har vært ekstra redd for. :Heartred Vi spurte også om å få høre hjertelyd og måle puls/ frekvens.

Det er også lov å be dem si ting om igjen, hvis det går litt fort i svingene.
 
Som jeg har gleder meg til denne oppdateringen! :sad010 :Heartred

Alt så kjempefint ut på tul i dag, målte meg nå til 10+6, så plutselig én dag frem igjen :hilarious:

Lå og sprelte og snudde på seg og viftet med både armer og bein. Så nydelige skue :happy093:Heartred

Nååå kan vi nok senke skuldrene frem til otul 25. juli (14 dager).
Lykke til i morgen ❤️
 
Back
Topp