Lolitaa
Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Jeg har også gjort detÅja så du har også gjort det? Da er vi flere...åh du reddet kvelden min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også gjort detÅja så du har også gjort det? Da er vi flere...åh du reddet kvelden min![]()
Skal på tul i morgen, og gruer meg noe helt forferdelig, for jeg er så redd for å få dårlige nyheter!
Håper virkelig jeg kan komme inn hit i morgen med positivt nytt![]()
Skal på tul i morgen, og gruer meg noe helt forferdelig, for jeg er så redd for å få dårlige nyheter!
Hvor langt på veg er du da?
Jeg skal på tirsdag og gruer meg like mye! Håper virkelig det fortsatt er liv der inniEr ca. 10 uker på tirsdag. Krysser fingrene for oss begge at alt ser helt supert ut!
Lykke til i morgen
Jeg har tidlig ul i morgen kl 14!! Men først er det eksamen fra 09-13, så er litt spent på om jeg i det hele tatt klarer å konsentrere meg
Er 9+6 i morgen![]()
skrev et innlegg tidligere om at jeg ikke fikk noe følelse i forhold til den lille i magen etter første ultralyd, men nå ble det plutselig noe helt annet Åh,så koselig ♡Her er bilde av bebisen forresten Vis vedlegget 148489
Her er bilde av bebisen forresten Vis vedlegget 148489
Skal på tidlig ul i morgen.. er da 7+5, gruer meg sånn!!!
Skal på tidlig ul i morgen.. er da 7+5, gruer meg sånn!!!