UL tråd

Da har jeg vært på min andre UL. Fikk høre 2 bankende hjerter, og alt så veldig bra ut❤️ gyn var nesten helt sikker på at det er eneggede tvillinger som vokser seg store i magen min:) ny UL 23.12.
 
Da har jeg vært på min andre UL. Fikk høre 2 bankende hjerter, og alt så veldig bra ut❤️ gyn var nesten helt sikker på at det er eneggede tvillinger som vokser seg store i magen min:) ny UL 23.12.
Wow så spennende! Får du mye ekstra oppfølging? Hvor langt er du på vei? :)
 
Da har jeg vært på min andre UL. Fikk høre 2 bankende hjerter, og alt så veldig bra ut❤️ gyn var nesten helt sikker på at det er eneggede tvillinger som vokser seg store i magen min:) ny UL 23.12.
Gratulerer ♡♡
 
Vært på ultralyd igjen Idag. Finfin liten baby. Hadde fått armer og ben siden sist. Hjerte banket som bare det:)

Ny kontroll om 4 uker.
 
Jeg skulle ta en kontroll ultralyd idag. Og trodde at det var kun ultralyd. Jeg kjente ikke gynekologen fra før så jeg antok at det var kun UL. men så satte han inn en spekulum for å sjekke livmorhalsen?! Er det noe farlig? Skjønte ikke hvorfor han gjorde det....jeg sa jeg vil bare ha vanlig UL
 
Last edited:
Jeg skulle ta en kontroll ultralyd idag. Og trodde at det var kun ultralyd. Jeg kjente ikke gynekologen fra før så jeg antok at det var kun UL. men så satte han inn en spekulum for å sjekke livmorhalsen?! Er det noe farlig? Skjønte ikke hvorfor han gjorde det....jeg sa jeg vil bare ha vanlig UL
For å sjekke at den er lukket regner jeg med :)
 
Ble litt bekymret i etterkant. Og litt overrasket over at han gjorde det
Neida, ikke noe å være bekymret for, min gjorde det samme idag å syntes bare det er flott at de sjekket slikt! ikke tenk på det ❤️
 
Back
Topp