UL tråd

Ny ul onsdag 18/11, er da 8+5.
Ingen god følelse... mistet symptomene og føler meg ikke gravid. Men men.. er ikke så mye å gjøre annet enn å vente og se.
 
Last edited:
16/11 da er jeg 7 uker.
Har ordentlig MA angst, hadde det i sommer.
 
16/11 da er jeg 7 uker.
Har ordentlig MA angst, hadde det i sommer.

Føler med deg...hadde det i fjor...helt forferdelig...tolker alt som tegn på at "nå går det galt igjen"...fryktelig slitsomt å gå med så mange ulike følelser! Føles som halve meg gleder seg og håper, mens andre halve forbereder seg på at det ikke går bra :p
 
Føler med deg...hadde det i fjor...helt forferdelig...tolker alt som tegn på at "nå går det galt igjen"...fryktelig slitsomt å gå med så mange ulike følelser! Føles som halve meg gleder seg og håper, mens andre halve forbereder seg på at det ikke går bra :p

Jeg prøver å forberede meg på begge deler. Regner med at skuldrene senker seg betraktelig om alt er fint på UL. Jaja, under en uke igjen.
 
UL 16/11, da er jeg 7+3. Privat ul fordi det er utrolig lenge til blodprøver i uke 12 :)
 
Jeg ville bestille time 26/11, da er jeg 6+5, jeg vil bare se at hjertet slår! Så jeg tok kontakt med klinikk hausken, å der sier de at de kan se liv fra uke 7? Men de bør vell gå greit å ta den 6+5??
 
Jeg ville bestille time 26/11, da er jeg 6+5, jeg vil bare se at hjertet slår! Så jeg tok kontakt med klinikk hausken, å der sier de at de kan se liv fra uke 7? Men de bør vell gå greit å ta den 6+5??

Jeg skal også på Hausken og har fått time når jeg er 7+2. Da sa hun at vi i alle fall var sikre på å se hjertet, så vil ikke tro at de dagene har så mye å si så lenge du ikke risikerer å være kortere på vei enn du tror :)
 
Jeg skal på tidlig UL 1.desember :) da er jeg 9+4 :) jeg er ikke veldig bekymret, men mer nysgjerrig på å se hva/om det er der inne :) men nederst i underbevisstheten ligger jo tanken om at det kan ha stoppet å utvikle seg eller at noe er feil.. Men prøver å ikke tenke så mye på det :)
 
Tidlig ul 8 desember! Bare 25 dager tik! Så nervøs å redd :( håper på gode nyheter :)
 
Var jo på min første igår 7+6 ifølge UL, og den lille da er va så stor som en cm, det er lite det ;)
Neste UL er 14 desember :)
 
Hoho, akkurat tilbake fra TUL, fikk se en biiiittebittebitte liten ert med hjerteslag. Jeg er etter mensberegninger 7+0 i dag, men hun trodde jeg var nærmere 6+0, noe som stemmer på en prikk med mine egne beregninger ut i fra når jeg tror EL var. Flaks at vi fikk se noe i det hele tatt da :p Men der var det, et lite blinkende hjerte <3
Da kan jeg gå inn i helgen med litt mer ro i sjela. Bestile ny TUL 21.12, da er jeg (12+3)11+3 :)
 
Hoho, akkurat tilbake fra TUL, fikk se en biiiittebittebitte liten ert med hjerteslag. Jeg er etter mensberegninger 7+0 i dag, men hun trodde jeg var nærmere 6+0, noe som stemmer på en prikk med mine egne beregninger ut i fra når jeg tror EL var. Flaks at vi fikk se noe i det hele tatt da :p Men der var det, et lite blinkende hjerte <3
Da kan jeg gå inn i helgen med litt mer ro i sjela. Bestile ny TUL 21.12, da er jeg (12+3)11+3 :)

Hurra! Lettelse å se hjerte banke!
 
1.ul på riksen = 10.desember :) er da 8+1 :)
 
Back
Topp