UL tråd

En tråd i 'Juli 2016' startet av drømmeren84, 10 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. drømmeren84 Gift med forumet

Tenkte kanskje vi kunne samle slikt her :):)
    Er jo koselig å både se tilbake på og da får vi litt mer oversikt :)

• Liker Liker x 1
  2. Narren Narren

Jeg skal på ul 26.11 ifm et forskningsprosjekt jeg er med på. Er 7+0 da. Ellers skal jeg kanskje tidligere hos en privat lege. Fikk beskjed om å bestille en time i uke 5-6 når jeg ble gravid igjen etter jeg hadde en MA i uke 12 i sommer der barnet var veldig sykt. Men nå får jeg ikke tak i han:( men uansett bare 16 dager igjen, jeg gleder meg.

• Liker Liker x 1
  3. drømmeren84 Gift med forumet

Jeg skal ha ul i uke 6 pga vi har vært gjennom ivf.. så de skal se om det er 1 eller 2 der inne...
    Satt jo bare inn 1 så kan ikke se for meg flere hehe men kjekt med ul for det iallefall :p

4. sbr Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Skal på ul 25nov. Er da 7+4. Det er pga fryseforsøk (ivf)

5. abinoy Flørter med forumet

Skal mest sannsynlig ha UL den 17.nov. Da jeg opprinnelig hadde en innkalling til vevsprøve, men fikk jo positiv test, så er store muligheter for at de sjekker litt av hvert da :)
    Er da 6+6

6. #mamma1616# Betatt av forumet

Jeg skal på ul på fredag :)

7. #mamma1616# Betatt av forumet

Er da 7+3 :)

8. Girl1990 Glad i forumet

Jeg skal 20nov er da 8+2

9. Zoooove Forelsket i forumet

Jeg skal på UL 30/11 fordi jeg har ulcerøs kolitt og går på masse medisiner...blir fryktelig spennende med tanke på at sist svangerskap endte i MA omtrent på samme tid! Er da mellom 8 og 9 uker (litt usikker på termin)

10. Fire blir til fem Glad i forumet Himmelbarn

Skal på ul 21.nov, da er jeg akkurat 6 uker :)

11. Miriam91 Flørter med forumet

Skal på ultralyd 19 november. Er da 7+1. Har hatt Ivf, derfor tidelig ultralyd

12. Marihøne9 Glad i forumet

Jeg skal på ul 26/11, da er jeg 6+5, så håååper jeg får se et hjerte som banker

13. EllieBelly Blir kjent med forumet

Jeg skal på ultralyd 24.11, det blir uke 7+3 for meg. Er 5+3 idag.

Er det fler enn meg som sliter med litt sånn SA-angst? Ser det er så mange som er uheldige:(
    Har prøvd å bli gravid i snart 4 år. Vært igjennom 7 ivf-behandlinger, hvor bare 5 av de gikk helt til innsett. Så dette var femte gang jeg fikk satt inn og første positive test. Maigaard-klinikken i Danmark har æren - det var første forsøk hos dem. Vi er så spente da det ble satt inn to egg:)

• Liker Liker x 2
  14. Zoooove Forelsket i forumet

Både SA- og MA-angst så det holder! Håper jeg får til å slappe av mer etter ul, og iallefall etter uke 12!

15. Zoooove Forelsket i forumet

Er det noen her som har hatt UL i uke 8? Hva kan jeg forvente å få se?

16. drømmeren84 Gift med forumet

En liten prikk med hjertet :)

17. drømmeren84 Gift med forumet

Fantastisk å se deg her snuppa :) Lykke her hihi

• Liker Liker x 1
  18. Stvg_89 Flørter med forumet

Ul 26.11, er akkurat 8 uker når jeg skal:)

19. Karinalinami April 2013s jentemamma!

Ul 17.11, ca. 8 uker da :)

20. Narren Narren

Tror det kommer ann på kvaliteten på ultralydaperatet. Når jeg var i uke 8 så jeg en bamsemums med hjerteaktivitet

Del denne siden