UL tråd

drømmeren84

Gift med forumet
Tenkte kanskje vi kunne samle slikt her :):)
Er jo koselig å både se tilbake på og da får vi litt mer oversikt :)
 
Jeg skal på ul 26.11 ifm et forskningsprosjekt jeg er med på. Er 7+0 da. Ellers skal jeg kanskje tidligere hos en privat lege. Fikk beskjed om å bestille en time i uke 5-6 når jeg ble gravid igjen etter jeg hadde en MA i uke 12 i sommer der barnet var veldig sykt. Men nå får jeg ikke tak i han:( men uansett bare 16 dager igjen, jeg gleder meg.
 
Jeg skal ha ul i uke 6 pga vi har vært gjennom ivf.. så de skal se om det er 1 eller 2 der inne...
Satt jo bare inn 1 så kan ikke se for meg flere hehe men kjekt med ul for det iallefall :p
 
Skal på ul 25nov. Er da 7+4. Det er pga fryseforsøk (ivf)
 
Skal mest sannsynlig ha UL den 17.nov. Da jeg opprinnelig hadde en innkalling til vevsprøve, men fikk jo positiv test, så er store muligheter for at de sjekker litt av hvert da :)
Er da 6+6
 
Jeg skal på UL 30/11 fordi jeg har ulcerøs kolitt og går på masse medisiner...blir fryktelig spennende med tanke på at sist svangerskap endte i MA omtrent på samme tid! Er da mellom 8 og 9 uker (litt usikker på termin)
 
Jeg skal på ultralyd 24.11, det blir uke 7+3 for meg. Er 5+3 idag.

Er det fler enn meg som sliter med litt sånn SA-angst? Ser det er så mange som er uheldige:(
Har prøvd å bli gravid i snart 4 år. Vært igjennom 7 ivf-behandlinger, hvor bare 5 av de gikk helt til innsett. Så dette var femte gang jeg fikk satt inn og første positive test. Maigaard-klinikken i Danmark har æren - det var første forsøk hos dem. Vi er så spente da det ble satt inn to egg:)
 
Både SA- og MA-angst så det holder! Håper jeg får til å slappe av mer etter ul, og iallefall etter uke 12!
 
Jeg skal på ultralyd 24.11, det blir uke 7+3 for meg. Er 5+3 idag.

Er det fler enn meg som sliter med litt sånn SA-angst? Ser det er så mange som er uheldige:(
Har prøvd å bli gravid i snart 4 år. Vært igjennom 7 ivf-behandlinger, hvor bare 5 av de gikk helt til innsett. Så dette var femte gang jeg fikk satt inn og første positive test. Maigaard-klinikken i Danmark har æren - det var første forsøk hos dem. Vi er så spente da det ble satt inn to egg:)

Fantastisk å se deg her snuppa :) Lykke her hihi
 
Back
Topp