UL tråd

Da har jeg tatt sjansen på å bestille ultralyd 3 desember. Er da 7+1. Kjempe spent! Har ultralyd 17 desember da jeg ble gravid gjennom IVF så får to stk på to uke. Klarer bare ikke vente helt til uke 9+1
 
Jeg vil bestille tidlig ul i uke 13, da får jeg med bilder og cd med bilder på kjøpet :) ellers ville jeg bestilt før.
 
Har vært for en uke siden (6+0). Skal på UL neste torsdag (7+6) pga en cyste, men får vel sagt hallo til lillegull en gang til samtidig, og en privat 3D ultralyd i januar (13+5) :D ❤️
 
Noen så vet om 8+1 på ul betyr det samme eller om det betyr at du er i den 8 uke dag 1 altså 7+1?
 
Vært på tidli ul i dag 6+0, skal 2 des også...da er jeg 7+5 :)
 
Da var jeg på ul idag 7+6 (ble satt to dager tilbake-blæh) :p
Men det var utrolig koselig å se en liten bamsemons med et bankende hjerte♡ vi lurer på om vi skal dra tilbake i uke 14, da får vi en pakkepris + at vi får vite kjønn. Vi er jo så spente, hehe.. flere som skal tilbake tidlig? :p
 
Da var jeg på ul idag 7+6 (ble satt to dager tilbake-blæh) :p
Men det var utrolig koselig å se en liten bamsemons med et bankende hjerte♡ vi lurer på om vi skal dra tilbake i uke 14, da får vi en pakkepris + at vi får vite kjønn. Vi er jo så spente, hehe.. flere som skal tilbake tidlig? :p

Vi var da jeg var ca 6 uker og fikk se et lite hjerte, men det var alt. Skal tilbake i uke 11-12, blir bra å få se litt mer da :)
 
Ultralyd i morgen! Da er jeg 8+3.

Var for 15 dager siden og da fikk jeg se et lite bankende hjerte. Grugleder meg til i morgen... Redd for at noe skal ha skjedd siden sist:-/
 
Da har jeg fått time til tidlig ul på onsdag 20 Januar :) Da er jeg 13+3 ca. Gleder meg! Men det føles såå lenge til, hehe
 
Back
Topp