UL tråd

Skal på tul i morgen, og gruer meg noe helt forferdelig, for jeg er så redd for å få dårlige nyheter!

Håper virkelig jeg kan komme inn hit i morgen med positivt nytt :p
 
Skal på tul i morgen, og gruer meg noe helt forferdelig, for jeg er så redd for å få dårlige nyheter!

Håper virkelig jeg kan komme inn hit i morgen med positivt nytt :p

Hvor langt på veg er du da?
Jeg skal på tirsdag og gruer meg like mye! Håper virkelig det fortsatt er liv der inni :) Er ca. 10 uker på tirsdag. Krysser fingrene for oss begge at alt ser helt supert ut! :)

Lykke til i morgen
 
Hvor langt på veg er du da?
Jeg skal på tirsdag og gruer meg like mye! Håper virkelig det fortsatt er liv der inni :) Er ca. 10 uker på tirsdag. Krysser fingrene for oss begge at alt ser helt supert ut! :)

Lykke til i morgen

Er omtrent 9 uker, men ikke helt sikker på nøyaktig hvilken dag ennå :p hadde ma i fjor og har ingen barn fra før, så håper virkelig alt er bra! :)

Vi krysser alt vi har, og satser på alt er i skjønneste orden! :) spennende blir det iallefall! Spent på om jeg får sove i natt :p
 
Jeg har tidlig ul i morgen kl 14!! Men først er det eksamen fra 09-13, så er litt spent på om jeg i det hele tatt klarer å konsentrere meg :p
Er 9+6 i morgen :)
 
Skal på tul i morgen, og gruer meg noe helt forferdelig, for jeg er så redd for å få dårlige nyheter!

Håper virkelig jeg kan komme inn hit i morgen med positivt nytt :p

Det går så bra atte :)
Masse lykke til :)
 
Jeg har tidlig ul i morgen kl 14!! Men først er det eksamen fra 09-13, så er litt spent på om jeg i det hele tatt klarer å konsentrere meg :p
Er 9+6 i morgen :)

Lykke til med begge deler ;)
 
Har også ul imorgen! Utrolig spent og en smule nervøs. Masse lykke til, til dere. Håper det blir bare hode nyheter her imorgen, og kanskje noen bilder av spirene :)
 
Lykke til alle sammen!
 
Ble en uventet ul på meg i dag etter mye smerter i korsryggen og diverse, men der var det en frisk og fin bebis som vinket og sprellte 9+4 :love7 skrev et innlegg tidligere om at jeg ikke fikk noe følelse i forhold til den lille i magen etter første ultralyd, men nå ble det plutselig noe helt annet :) veldig gøy og spennende å studere lille bebis på ul bilde.
 
Skal på tidlig ul i morgen.. er da 7+5, gruer meg sånn!!!

Da er vi to! Jeg er nesten fysisk dårlig og kjenner tårene presse på for er så redd og nervøs.. Er 7+1 i morgen. Har mistet kvalmen de siste dagene og synes jeg har mindre symptomer så tror det gjør at nervene er så store.. Håper virkelig vi begge kan komme inn her i morgen med gode nyheter! Når har du time?
 
Back
Topp