UL tråd

Er helt grusomt.. jeg har ikke time før kl 16.00 da kan sambo også bli med! Jeg har fri på dagen, så det blir en laang dag!!

Er helt grusomt.. jeg har ikke time før kl 16.00 da kan sambo også bli med! Jeg har fri på dagen, så det blir en laang dag!!

Jeg har bestilt time klokken 10 bare for å slippe gå hele dagen. Nå venter jeg bare på at denne dagen skal ta slutt ;) Lykke til!

Da har jeg hatt min første ultralyd og der var det to bankende hjerter :Heartred Jeg veksler mellom å være overlykkelig og ha litt noia! Jeg kjenner jo veldig risikoene ved å få tvillinger fra min jobb så kjenner det slår meg litt ut.. Men i all hovedsak er jeg bare lykkelig og glad for at det virker som det endelig er vår tur :love7

Da har jeg hatt min første ultralyd og der var det to bankende hjerter :Heartred Jeg veksler mellom å være overlykkelig og ha litt noia! Jeg kjenner jo veldig risikoene ved å få tvillinger fra min jobb så kjenner det slår meg litt ut.. Men i all hovedsak er jeg bare lykkelig og glad for at det virker som det endelig er vår tur :love7
Herlighet! Så gøy!! Gratulerer!!! :)

Fått time 18 des. Er da 8+5 gleder meg såå! :):)

Ojojojoj gratulerer *2 :):):) tenk så mye glede de kan få av hverandre opp igjennom.

Da har jeg også vært å sett et lite hjerte banke i dag. 8+3 i dag. Ikke så mye spennende å se ellers da, og undersøkelsen var over ganske raskt. Gynekologen målte for å se hvor langt på vei jeg var og konstanterte at hjerte banket, og ferdig! Var vel inne i max 10 min. Skal sies at han var over 40 min forsinket før jeg fikk komme inn, så hadde vel litt dårlig tid:p

14.desember fikk eg ul time

Fått time for OUL den 8/2-16 :) Hvis jeg ikke får innkalling til tidlig UL snart, så kommer jeg til å bestille privat, men legen min skrev på henvisningen at hun ville at jeg skulle ha en tidlig UL, så håper jeg får et annet brev om det snart. :)

Jeg skal på ul 10.Desember, er da 9+1. Gleder meg så:Heartpink skal ha eksamen samme dag, så det blir en laaang dag!

Back
Topp