Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt grusomt.. jeg har ikke time før kl 16.00 da kan sambo også bli med! Jeg har fri på dagen, så det blir en laang dag!!
Smart! Lykke til! Krysser fingrene for oss beggeJeg har bestilt time klokken 10 bare for å slippe gå hele dagen. Nå venter jeg bare på at denne dagen skal ta sluttLykke til!
Jeg veksler mellom å være overlykkelig og ha litt noia! Jeg kjenner jo veldig risikoene ved å få tvillinger fra min jobb så kjenner det slår meg litt ut.. Men i all hovedsak er jeg bare lykkelig og glad for at det virker som det endelig er vår tur 
Herlighet! Så gøy!! Gratulerer!!!Da har jeg hatt min første ultralyd og der var det to bankende hjerterJeg veksler mellom å være overlykkelig og ha litt noia! Jeg kjenner jo veldig risikoene ved å få tvillinger fra min jobb så kjenner det slår meg litt ut.. Men i all hovedsak er jeg bare lykkelig og glad for at det virker som det endelig er vår tur
![]()
Jeg skal om en uke 10 des! Er da 7+2![]()
Var på ul nå, hjerte slo❤❤ ble satt fra 7+5 til 8+6![]()
Hurra, gratulerer, og så sinnsykt digg å bli satt frem så mange dager!!!Var på ul nå, hjerte slo❤❤ ble satt fra 7+5 til 8+6![]()
Ojojojoj gratulerer *2Da har jeg hatt min første ultralyd og der var det to bankende hjerterJeg veksler mellom å være overlykkelig og ha litt noia! Jeg kjenner jo veldig risikoene ved å få tvillinger fra min jobb så kjenner det slår meg litt ut.. Men i all hovedsak er jeg bare lykkelig og glad for at det virker som det endelig er vår tur
![]()
Jaa! Håper bare det stemmer må jo ha hatt eggløsning rett etter mens? Men syklusene har vært veldig uregelmessige de siste mnd..Hurra, gratulerer, og så sinnsykt digg å bli satt frem så mange dager!!!