UL tråd

Nei, siden vi må reise til KK Bergen, så blir ul og blodprøve tatt samtidig. Vi har gjort dette to ganger før, så vet godt hva vi går til. På begge ultralydene fikk vi 95% beskjed om at alt så fint ut, så håper på det samme denne gangen.

Skjønner! Jeg var på veiledning og tok blodprøve Idag. UL neste fredag!

Lykke til, Mayamoren! :)

Skal på ny ul i morgen.. Da er jeg rundt 11+1.. Fikk tidligere se et bankende hjerte 7+5 , og vi er sikre på at det er liv i morgen også. Men spreller det en liten baby der.. Skal vi da si at nå er det safe og at vi endelig kan være offentlig med graviditeten? Aldri hatt noe form for abort før så.

Åh.... kjenner jeg har fryktelig lyst til å bestille meg ul privat, bare for gøy jeg :)
Fikk innvendig 5+0 men da kunne de jo bare se sekken... NÅ er jeg jo 9+6 allerede og har ikke lyst til å vente helt til slutten av januar med å se....

Gikk inn på nettsiden til en jordmor her og kikket litt. Jeg vil og ha ultralyd, se et lite hjerte og få bilde! :) :p
Men der så jeg at man kunne bestille 2d ultralyd, 3d og 4d. Hva er 4d? Får man med lukt på krukke da eller? :p

Var på tidleg UL i går. 8+1, som stemde med mine berekningar ☺ 1,72 cm stor (lita...) og med blinkande/bankande hjarta ☺

1.7 cm her også og var også 8+1 når den ul ble tatt :)

Ringte nå, og fikk time til ultralyd førstkommende fredag kl 11. Åååå som jeg gleder meg!! -og gruer meg!
åhh, så deilig! blir det en privat ul, eller får du igjennom sykehuset i nærheten? :)

åhh, så deilig! blir det en privat ul, eller får du igjennom sykehuset i nærheten? :)
Neida, blir privat. Vil ikke grine meg ris henvisning bare for å roe ned nervene. For det er bare derfor det blir ul nå. Er greit å vite at det er liv nå føre jul. Jungeltelegrafen har allerede startet så... :)

Neida, blir privat. Vil ikke grine meg ris henvisning bare for å roe ned nervene. For det er bare derfor det blir ul nå. Er greit å vite at det er liv nå føre jul. Jungeltelegrafen har allerede startet så... :)
jeg skjønner den! Er det kostbart å ta priv ul der du bor? jeg har lyst på det selv, men jeg vet ikke om jeg kan ta meg råd :s

jeg skjønner den! Er det kostbart å ta priv ul der du bor? jeg har lyst på det selv, men jeg vet ikke om jeg kan ta meg råd :s
Sånn har jeg tenkt også, for jeg har villet se hjertet lenge nå. De så bare den sekken i uke 5.... men så tenkte jeg med meg selv at siden jeg ikke røyker eller drikker øl/vin hverken nå eller i jula, så kan jeg unner eg det nå! I følge nettsiden skulle de ha 850 for vanlig ul :)

Ultralyd i forbindelse med DUO testen på fredag. Da er jeg 11+5. Kjenner jeg er sinnsyk nervøs allerede.

Både for om det fortsatt er liv der og om alt ser bra ut. Får heldigvis svar der og da.

Tenker mye på at OM det er noe galt - blir dette en håpløs jul der jeg må ta noen fryktelig vanskelige valg.

Sånn har jeg tenkt også, for jeg har villet se hjertet lenge nå. De så bare den sekken i uke 5.... men så tenkte jeg med meg selv at siden jeg ikke røyker eller drikker øl/vin hverken nå eller i jula, så kan jeg unner eg det nå! I følge nettsiden skulle de ha 850 for vanlig ul :)
jeg røker enda jeg.. :( Ikke så mye som før.. men å slutte helt har jeg ikke klart.. *føler meg elendig* :(
850 kr er ikke ille! Det kunne jeg tatt meg råd til også :)

Back
Topp