UL tråd

Ultralyd i forbindelse med DUO testen på fredag. Da er jeg 11+5. Kjenner jeg er sinnsyk nervøs allerede.

Både for om det fortsatt er liv der og om alt ser bra ut. Får heldigvis svar der og da.

Tenker mye på at OM det er noe galt - blir dette en håpløs jul der jeg må ta noen fryktelig vanskelige valg.
det kommer til å gå så bra så <3 sender gode tanker!! :D <3
 
Det skal jeg uten tvil gjøre! Ventet siden jeg bestilte timen for sånn 6 uker siden :-D så blir så bra å endelig få se knøtte
og NÅ er timen her! :D har du vært til ul tidligere? Eller er dette første? tenk om det er to?? ;) <3
 
Har fått innkallelse til ordinær ul 9/2! :D er 18+6 omtrent da.
 
Dette er første ultralyd med denne ja :-D og helt ærlig håper jeg virkelig det ikke er to :p kjenner jeg blir stresset av tanken :p
haha! hva om det plutselig hadde vært 3?? ;) Har du barn fra før?
 
Har faktisk trillinger laaangt bak en plass i familien så kan tro eg har fått høre det haha :p
Har ei så blir 8 år i januar <3 så begynner å bli en stund siden babytiden sist
åh, ganske likt som meg det da :) Jeg har ei som blir 8 nå 19. desember :) så det er jaggu ikke ulikt oss to imellom! ;)
 
jeg røker enda jeg.. :( Ikke så mye som før.. men å slutte helt har jeg ikke klart.. *føler meg elendig* :(
850 kr er ikke ille! Det kunne jeg tatt meg råd til også :)
Skjønner hva du mener. Greide aldri å slutte helt med storebror jeg heller. Grinte hver gang men greide ikke kutte helt ut likevel. Gikk fra 20+ om dagen til 0-2 da, så forbedring var det jo.
Er egentlig kjempe overrasket over at jeg har greid det nå. For jeg har prøvd å slutte mange ganger det siste året uten hell. Selv ikke når pappa som fikk lungekreft grein og ba meg om å slutte klarte jeg det. Røyker ca et døgn etter positiv test, og når pakka da var tom, ja, så var den det da. Og det var liksom bare helt greit! Det trodde jeg aldri kom til å skje!
 
Ny ul til mandag, er da litt over 11uker. Var på en i uke 8 også, men så nesten ingenting da, fikk bare se hjerte slå, ikke høre det. Så håper den lille har vokst som den skal, å at vi får høre hjerte denne gangen! Er alt som det skal, så slipper vi bomba under julemiddagen :-D
 
Var på første ul idag og så den lille kjempeklart! Ble satt til 11+2 og alle organer så friske og fine ut. ♡ Og jøss, som den lille sprellet og sparket der inne! Et under at jeg ikke merket noe! :) Det var deilig å se, det var første stadfestelse av svangerskapet jeg har fått hittil, og nå kan jeg slappe av. Neste ul i uke 18 :)
 
Alt så perfekt ut! Hun regnet faktisk seg frem til akkurat 10+6 som jeg hadde fra før!
Knøtte var på 4 cm og sparket og styrte på <3
Va heilt fantastisk å se på!
Åhhh!!! 4 cm baby <3 <3 Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!! jeg har også lyst til å se en liten sparker inni der! hihihi!
 
Var på første ul idag og så den lille kjempeklart! Ble satt til 11+2 og alle organer så friske og fine ut. ♡ Og jøss, som den lille sprellet og sparket der inne! Et under at jeg ikke merket noe! :) Det var deilig å se, det var første stadfestelse av svangerskapet jeg har fått hittil, og nå kan jeg slappe av. Neste ul i uke 18 :)
<3 <3 <3 blir helt varm om hjertet når jeg hører sånt <3 finnes det egentlig noen bedre følelse? :D hihi!
 
Back
Topp