UL tråd

Ny ul til mandag, er da litt over 11uker. Var på en i uke 8 også, men så nesten ingenting da, fikk bare se hjerte slå, ikke høre det. Så håper den lille har vokst som den skal, å at vi får høre hjerte denne gangen! Er alt som det skal, så slipper vi bomba under julemiddagen :-D
ååååh!!! så kult! under julemiddagen faktisk? Blir verdens BESTE julegave det da <3
 
Skjønner hva du mener. Greide aldri å slutte helt med storebror jeg heller. Grinte hver gang men greide ikke kutte helt ut likevel. Gikk fra 20+ om dagen til 0-2 da, så forbedring var det jo.
Er egentlig kjempe overrasket over at jeg har greid det nå. For jeg har prøvd å slutte mange ganger det siste året uten hell. Selv ikke når pappa som fikk lungekreft grein og ba meg om å slutte klarte jeg det. Røyker ca et døgn etter positiv test, og når pakka da var tom, ja, så var den det da. Og det var liksom bare helt greit! Det trodde jeg aldri kom til å skje!
det er godt å ikke bli "lynsjet" for det egentlig.. jeg føler meg elendig som ikke har klart å slutte.. så flink du er som har klart å slutte! det er helt rått! :) Jeg hadde bestemt meg at den dagen jeg fikk en positiv test, så var jeg FERDIG. men jeg har ikke klart.. og jeg har hatt det litt tøft i det siste, og det hjelper ikke akkurat på "lysten" på å slutte :s
 
Alt så perfekt ut! Hun regnet faktisk seg frem til akkurat 10+6 som jeg hadde fra før!
Knøtte var på 4 cm og sparket og styrte på <3
Va heilt fantastisk å se på!
forresten, deilig å se at det bare var EN, og ikke tre? hihihi!
 
ååååh!!! så kult! under julemiddagen faktisk? Blir verdens BESTE julegave det da <3


Ja, tenkte å få ho eldste ( 6år om 8dager) til å tegne en tegning av oss i familien, pappa, mamma, seg selv og lillesøster, også tegne en baby i magen min. Så skriver vi hvem som er hvem over, å på babyen i magen skriver vi "lillebrøster som kommer i juli", å under middagen klirrer jeg i glasset og sier hun har en gave til svigermor som vi ville gi mens alle følger med :p Vi planlegger også at ungene skal få vite det på morgenen på julaften, så håper vi får dem til å holde se seg til middagen, minste er bare 3,5år, og riktig så flink til å skrævvle :-D
 
3 uker til siste ul før oul! Vet ikke om jeg klarer å vente sååå lenge.. Får ta en dag i gangen :)
 
Ja, tenkte å få ho eldste ( 6år om 8dager) til å tegne en tegning av oss i familien, pappa, mamma, seg selv og lillesøster, også tegne en baby i magen min. Så skriver vi hvem som er hvem over, å på babyen i magen skriver vi "lillebrøster som kommer i juli", å under middagen klirrer jeg i glasset og sier hun har en gave til svigermor som vi ville gi mens alle følger med :p Vi planlegger også at ungene skal få vite det på morgenen på julaften, så håper vi får dem til å holde se seg til middagen, minste er bare 3,5år, og riktig så flink til å skrævvle :-D
jeg smelta litt! <3 Jeg har en tskjorte klar til vesla mi jeg :D (hun er 8 om tre dager) hvor det står "jeg skal bli storesøster" på <3 hun har ønsket seg en lillebror eller søster sååå lenge nå, så jeg gleder meg så intenst til å gi den til henne!!
 
Akkurat vært på ultralyd! Åh! Alt så fint ut :D Babyen var 5,6 cm ish! Mente jeg tippa 12 uker snart, 11+6 ca i stede for 11+3. Men skulle holde meg til termindatoen jeg har frem til oul :D Nå er jeg glad :happy:
ååååh!! stooor fin baby <3 heldig du er :D og gratulerer med et garantert deilig syn <3 <3 <3
 
jeg smelta litt! <3 Jeg har en tskjorte klar til vesla mi jeg :D (hun er 8 om tre dager) hvor det står "jeg skal bli storesøster" på <3 hun har ønsket seg en lillebror eller søster sååå lenge nå, så jeg gleder meg så intenst til å gi den til henne!!


Ååå, så koselig :-D Du må fortelle hvordan hun reagerte når hun får den! Blir nok utrolig morsomt for henne når hun har ventet så lenge på å bli storesøster! Å tenk så mye hun kan delta :-D
 
Åå nå har vi bestilt privat ul 8.januar :) er 12+2 da men kontrollen på riksen tok bare 2 min og ikke fikk min kjære sett noe nesten engsng så nå gleder vi oss masse :) <3
 
I morgen er det tid for ny ultralyd igjen. Er da 9+1. Har ingen grunn til å være bekymret selv om kvalmen så og si er borte. Fortsatt mye trøtt og kan sove hele dagen. På ultralyd i 7+1 var også kvalmen mindre så prøver tenke at det bare var en kortvarig greie hos meg. Uansett så er jeg kjempe spent og håper på å se de to spirene mine med bankende hjerter atter en gang!
 
jeg smelta litt! <3 Jeg har en tskjorte klar til vesla mi jeg :D (hun er 8 om tre dager) hvor det står "jeg skal bli storesøster" på <3 hun har ønsket seg en lillebror eller søster sååå lenge nå, så jeg gleder meg så intenst til å gi den til henne!!

Min på 8 har også masa lenge om at det er "kjipt å være den eneste som er enebarn" :p

Stor stas og gi bort T-skjorte da ja :D
 
Vært på UL i dag, tok 3 minutter. I følge mine beregninger og CB tester skal jeg være 11+3 men babyen ble målt til 3,8, så er antagelig bare 10+4. Bah :p 6 dager tilbake når man hiiiiger etter uke 12 er kjedelig. Men terminen ble ikke endret. Gleder meg allerede til oul :D
 
Back
Topp