UL tråd

Jeg har fått innkalling til OUL! Flere som har fått? Er 4 februar da, så det er eeeeevigheter til....
Fikk også tilbud om å være med på en studie.. moro :)
 
Jeg var på mandag (er på ul hver uke jeg da). Nå hadde den vokst mye. Var 3,5 cm, 10+2. 170 hjerteslag i minuttet.
Neste ul er 4. jan. Det blir den siste innvendige. Godt å bli ferdig med det.
 
Jeg var på mandag (er på ul hver uke jeg da). Nå hadde den vokst mye. Var 3,5 cm, 10+2. 170 hjerteslag i minuttet.
Neste ul er 4. jan. Det blir den siste innvendige. Godt å bli ferdig med det.
Jeg tok utvendig ul i går. Var 10+4 gikk veldig fint. Babyen var 3,7 cm. :)
 
Skal på OUL 1.2 :)) måtte denne neste mnd fly!
 
Jeg har fått innkalling til OUL! Flere som har fått? Er 4 februar da, så det er eeeeevigheter til....
Fikk også tilbud om å være med på en studie.. moro :)
Jeg har også 4 februar. Tror også jeg fikk noe til en sånn studie men har ikke lest så mye på det
 
9/2 er det oul her, gruer meg siden jeg ikke har fått bekreftet liv på annen måte:) prøver å ikke tenke på det enn så lenge:)
 
noen som vet om NÅR man burde bestille seg time for TUL privat? Jeg har enda ikke bestilt, og det er 2 uker til uke 12... burde kanskje bestille snart? :s
 
noen som vet om NÅR man burde bestille seg time for TUL privat? Jeg har enda ikke bestilt, og det er 2 uker til uke 12... burde kanskje bestille snart? :s
Kommer jo litt ann på hvor du skal:) noen steder er det lang ventetid mens andre steder får man inn på dagen, der jeg bestilte var det 1 1/2 uke før der var noe ledig :)
 
Jeg er litt usikker på hvor det er anbefalt i oslo/Akershus. .
 
Jeg har ikke fått inkalling til oul enda iallefall :(
 
Jeg har heller ikke fått noen time til oul enda. Venta i 3 uker nå:shifty:
 
Jeg har heller ikke fått noen time til oul enda. Venta i 3 uker nå:shifty:

Da ville jeg ringt legen og sjekka at du faktisk har blitt henvist... Det kan jo skje en glipp, og tror innkallinga bør ha kommet etter et par uker?

Jeg hadde time på fredag og fikk SMS med innkalling på formiddagen mandagen etter. Det var veldig imponerende kjapt da...
 
Back
Topp