UL tråd

Så fantastisk deilig! Lille bøllefrø lever så absolutt. Hjertet slår og bittelille spreller rundt! H*n var ca 4,5 cm lang og jeg ble satt til 11+0 noe som er helt likt med mens termin.
Fikk et ark, en mappe med bok og to bilder, og tok oss god tid. Angrer ikke et sekund på at jeg bestilte privat!

Lykke til alle sammen, bekymringene forsvinner nok utover dagen :)
 
Så bra at alt var vel men dæven for en pris, det er store forskjeller på priser. Vi betalte kun 600 :-o
850 her... følte jeg fikk masse for pengene. Selv om det var satt av en halvtime brukte vi ca 15 min bare. Da kjentes det ut som vi hadde vært der inne langt over tida vår :p
 
her i området er det 1400kr +++ avhengig av hvor du går.. sååå dyrt. men jeg vurderer det virkelig!
 
Da har jeg vært på UL. En sprell levende baby lå å viste seg fram.

Dessverre hadde de ikke fått svar på blodprøvene og kunne derfor ikke konkludere på DUO testen, men alt så veldig fint ut. Nakkefolden var tynn sa hun.

Så da blir det å vente på svar på blodprøvene! Men jeg tror jeg tør å slippe jubelen løs...
 
Da har jeg vært på UL. En sprell levende baby lå å viste seg fram.

Dessverre hadde de ikke fått svar på blodprøvene og kunne derfor ikke konkludere på DUO testen, men alt så veldig fint ut. Nakkefolden var tynn sa hun.

Så da blir det å vente på svar på blodprøvene! Men jeg tror jeg tør å slippe jubelen løs...
så deilig <3
 
her i området er det 1400kr +++ avhengig av hvor du går.. sååå dyrt. men jeg vurderer det virkelig!
Det var virkelig verdt det, jeg hulket så grådig:D det var nydelig:) mannen ville tilogmed betale for engang til noen uker etter OUL :)
 
Vært på UL idag, og ble satt frem 4 dager til 11+6 :) Frisk og rask! Fikk med fem bilder og en liten videosnutt. Veldig stas :)
baby.jpg
 
Vært på UL i dag, tok 3 minutter. I følge mine beregninger og CB tester skal jeg være 11+3 men babyen ble målt til 3,8, så er antagelig bare 10+4. Bah :p 6 dager tilbake når man hiiiiger etter uke 12 er kjedelig. Men terminen ble ikke endret. Gleder meg allerede til oul :D
Hmm.. Min ble målt til ca 3,7 og jeg var da 11+1, og jeg vet at det stemmer, da det er fysisk umulig at jeg kan være kortere på vei. Kom opp uke 10++ på skjermen der man så babyen sprellet.
 
Hmm.. Min ble målt til ca 3,7 og jeg var da 11+1, og jeg vet at det stemmer, da det er fysisk umulig at jeg kan være kortere på vei. Kom opp uke 10++ på skjermen der man så babyen sprellet.

Så rart. Håper du har rett :D
Men han regnet rart ifht termin og siste mens også. 2-3!dager forSkjellig fra legen, meg og her på babyverden. Men blir jo ikke korrigert før oul uansett så :)
 
Hmm.. Min ble målt til ca 3,7 og jeg var da 11+1, og jeg vet at det stemmer, da det er fysisk umulig at jeg kan være kortere på vei. Kom opp uke 10++ på skjermen der man så babyen sprellet.
Min ble målt til ca 4,5 cm og jeg var akkurat 11+0. Jordmor mente også at jeg var 11+0.
 
Back
Topp