UL tråd

En tråd i 'Juli 2016' startet av drømmeren84, 10 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Annemor Elsker forumet Marsboerne 20 18 Novemberskattene 2014 <3

Masse lykke til:)

2. Annemor Elsker forumet Marsboerne 20 18 Novemberskattene 2014 <3

Ja utrolig godt;)

3. Mayamoren Elsker forumet Julimammaer 2016

Bedre julegave kan en vel ikke få:)

• Liker Liker x 1
  4. RacingFrue Glad i forumet

Så fantastisk deilig! Lille bøllefrø lever så absolutt. Hjertet slår og bittelille spreller rundt! H*n var ca 4,5 cm lang og jeg ble satt til 11+0 noe som er helt likt med mens termin.
    Fikk et ark, en mappe med bok og to bilder, og tok oss god tid. Angrer ikke et sekund på at jeg bestilte privat!

Lykke til alle sammen, bekymringene forsvinner nok utover dagen :)

• Liker Liker x 3
  5. Lene93 Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Julimammaer 2016

Lillefrø var 4,2cm og ble satt tilbake to dager, 10+6 :) lille var frisk og det var vell verdt 1400kr:p

• Liker Liker x 2
  6. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Så bra at alt var vel men dæven for en pris, det er store forskjeller på priser. Vi betalte kun 600 :-o

7. RacingFrue Glad i forumet

850 her... følte jeg fikk masse for pengene. Selv om det var satt av en halvtime brukte vi ca 15 min bare. Da kjentes det ut som vi hadde vært der inne langt over tida vår :p

8. Frøbert2016<3 Elsker forumet

her i området er det 1400kr +++ avhengig av hvor du går.. sååå dyrt. men jeg vurderer det virkelig!

9. Mayamoren Elsker forumet Julimammaer 2016

Da har jeg vært på UL. En sprell levende baby lå å viste seg fram.

Dessverre hadde de ikke fått svar på blodprøvene og kunne derfor ikke konkludere på DUO testen, men alt så veldig fint ut. Nakkefolden var tynn sa hun.

Så da blir det å vente på svar på blodprøvene! Men jeg tror jeg tør å slippe jubelen løs...

• Liker Liker x 2
  10. Frøbert2016<3 Elsker forumet

så deilig <3

11. Lene93 Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Julimammaer 2016

Skam dyrt, men det var den eneste jeg har hørt om her, Så da gikk vi likegreit der ☺

12. Lene93 Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Julimammaer 2016

Det var virkelig verdt det, jeg hulket så grådig:D det var nydelig:) mannen ville tilogmed betale for engang til noen uker etter OUL :)

13. Forskern Elsker forumet Sommerfuglene <3 Julimammaer 2016

Wii! Ble satt fram 2 dager til 12+0 :) alt så fint ut, babyen hoppa og dansa rundt inni der :) herlig ❤️

ImageUploadedByBV Forum1450685382.673392.jpg

• Liker Liker x 8
  14. Girl1990 Glad i forumet

Danseløva mi❤️

Var vanskelig å måle da h*n dansa som bare det og snudde ryggen til. Ble 12+2. Mensentermin som jeg følger fram til oul 12+5 Termin 5/6 juli ❤️

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 5
  15. Meehla Flørter med forumet

Vært på UL idag, og ble satt frem 4 dager til 11+6 :) Frisk og rask! Fikk med fem bilder og en liten videosnutt. Veldig stas :)
    baby.jpg

• Liker Liker x 1
  16. Solstråle89 Flørter med forumet

Hmm.. Min ble målt til ca 3,7 og jeg var da 11+1, og jeg vet at det stemmer, da det er fysisk umulig at jeg kan være kortere på vei. Kom opp uke 10++ på skjermen der man så babyen sprellet.

17. Alle gode ting er 3! Forelsket i forumet

Vi endte med å betale 0,-

"Du er jo gravid, da er det gratis"
    Skjønte ingenting jeg :p

18. Alle gode ting er 3! Forelsket i forumet

Så rart. Håper du har rett :D
    Men han regnet rart ifht termin og siste mens også. 2-3!dager forSkjellig fra legen, meg og her på babyverden. Men blir jo ikke korrigert før oul uansett så :)

19. RacingFrue Glad i forumet

Min ble målt til ca 4,5 cm og jeg var akkurat 11+0. Jordmor mente også at jeg var 11+0.

20. Karinalinami April 2013s jentemamma!

8 dager til privat ul, håper alt fortsatt ser bra ut inni der :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden