UL tråd

UL i går, alt så bra ut! Jeg har beregnet 11+3, legen la til en dag! En dag nærmere!! ;)
 
Vært på UL i dag, tok 3 minutter. I følge mine beregninger og CB tester skal jeg være 11+3 men babyen ble målt til 3,8, så er antagelig bare 10+4. Bah :p 6 dager tilbake når man hiiiiger etter uke 12 er kjedelig. Men terminen ble ikke endret. Gleder meg allerede til oul :D
Du kan trøste deg med at jeg ble og satt tilbake 7dager i forhold til menstermin! Snakker om kjipt, -men det stemmer jo med en eller annen gang vi hadde sex i de ukene, så får bare være glad det klaffet tilfeldig når man tydeligvis hadde eggløsning på dag 21..:happy:
 
Da har jeg sett på mine to spirer igjen. De har vokst som de skal og begge hjertene slo fremdeles <3 På ullevål hadde de et veldig gammelt og enkelt apperat så fikk sett de og sett at de har vokst! Mannen fikk en mye bedre opplevelse i dag enn sist for følte han så mere. Nå blir det bare å slappe av og forsøke nyte. Sannsynligheten for at de ikke klamrer seg fast nå er veldig liten i følge overlegen i dag. Klarer nok fortsatt ikke slappe 110% helt av før vi runder iallefall 12 uker, og mest sannsynligvis før jeg holder de ;-)
 
Ul i dag og fikk se en nydelig perfekt baby :) Er 11+6 i dag, det stemte perfekt med målene! Ingen avvik og gyn var meget positiv :) Filmet hele ul så det blir lørdagsfilmen hver dag <3

Hva sier de som tar ul undersøkelsen på at dere filmer? Går det bra eller reagerer de?
 
Du kan trøste deg med at jeg ble og satt tilbake 7dager i forhold til menstermin! Snakker om kjipt, -men det stemmer jo med en eller annen gang vi hadde sex i de ukene, så får bare være glad det klaffet tilfeldig når man tydeligvis hadde eggløsning på dag 21..:happy:

Sant :D være fornøyd med å være gravid og smøre seg med tålmodighet :) går fort uansett heldigvis :)
 
Vært på tidlig UL i dag:D alt var helt perfekt! Ble satt fram en dag, så er 8+2 nå:) fantastisk å se det lille hjerte banke ♡ fikk vite at det var under 2% sjans for at det gikk galt nå, siden alt var så bra nå:)
 
Tidlig ul I dag! 8+5. Utrolig spent etter to sa tidligere!
 
Ååå, så koselig :-D Du må fortelle hvordan hun reagerte når hun får den! Blir nok utrolig morsomt for henne når hun har ventet så lenge på å bli storesøster! Å tenk så mye hun kan delta :-D
jeg gleder meg så utroooolig mye! hun har skjønt at noe er i gjære, så hun går bare å venter :p det er mulig hun får den litt tidligere enn uke 12, for om jeg mister nå så blir hun å merke hvor nedfor jeg kommer itl å bli :s så jeg tror hun skal få lov til å være deltagende i svangerskapet FØR 12. men jeg er usikker...
 
Gratulerer! Da er det vel forsvinnende liten sjanse for at noe skal gå galt? Så deilig det må være :)
Ja nå er det under 2 % sjanse for å miste sa hun I dag:) så ja, veldig veldig deilig!:)
 
Back
Topp