Uke 46 - skravletråd

Bittelitt :p
Men det må likevel gjøres da, og det var godt å få unna noen gaver på denne lønna for å få fordelt det litt :D
Har bestilt gaver til tre av tantebarna mine og to barn til vi pleier å kjøpe gaver til :D

Haha ja enda godt det er julegaver :P jeg har ikke fått begynt engang jeg:eek: har fått kjøpt gave til Emira sin bursdag bare... hehe.. er greit å få fordelt det litt utover ja!:)

☆★hilsen meg★☆

Hahahaha! Ja, bare spør Teodor om det - han har fått med seg at jeg trenger en kopp med en gang vi står opp :p

Hahaha så morsomt :P de lærer fort disse barna;) her trenger både samboer og jentene noe å spise på når de står opp, eller er hele gjengen sur og trassete :P trenger ikke være mer enn en liten yoghurt (Liana får flaske med mme)..hehe..

☆★hilsen meg★☆

Ikke bra:( hvor mange uker har det holdt på hos dere nå?? Er da godt at siste jeksel er på vei ut;) hos Liana har det stoppa helt opp:eek::oops: litt synd igrunn, siden hun var så plaga!

Med meg og alle barna går det bra:) har vært litt snørr i hus hos alle tre, men ikke noe mer enn det:) Emira er vel den som har det verst:p (ifølge hun selv) haha.. også slo hun leppa si litt på mandag, så nå skulle man tro hun har dødssyk:eek::p snørr OG vondt i leppa!:rolleyes::p haha.. og får hun ikke trøst heeeeletida, så har hun plutselig vondt i hode, fingeren, halsen, magen og ja, til og med hjertet!:eek: (samme gjelder om hun får litt for mye trøst og medfølelse).. må si jeg gruer meg litt til tennårene:p lille drama-prinsessa mi <3 :);)

☆★hilsen meg★☆

10-11 uker med jeksler nå:p^^:o Blir godt og bli ferdig med det nå kjenner jeg. Og snart en mnds tid med forkjølelse som jaggu meg ikke vil bli borte vekk, nei:(
Ånei, stoppa tennene opp?!:( Så dårlig gjort av de:( Er så synd, når de først var igang og hadde plaga Liana en god stund og! Så godt det ikke er "verre", men tett nese kan plage de små en del og!

hahahahah, Mathea og Emira er veldig like:D;)<3 Litt mer rolig og forsiktige av seg og når hu feiler det minste eller får vondt så er det verdens undergang og hu holder på daue:D;) hehe, kan bli moro og se i tenårene, ja:D:):o

Haha ja enda godt det er julegaver :p jeg har ikke fått begynt engang jeg:eek: har fått kjøpt gave til Emira sin bursdag bare... hehe.. er greit å få fordelt det litt utover ja!:)

☆★hilsen meg★☆

hehehe;)
Samma her, eller har kjøpt til jentene og Emmeth, men that`s it.. Eller mannen sin var lett i år:D PS4:D Så han får den på release dagen, på bursdagen til N den 29 november:D

Hahahaha! Ja, bare spør Teodor om det - han har fått med seg at jeg trenger en kopp med en gang vi står opp :p

Samma her;)
Kaffe er det første som mor får i seg;)
Da begynnes dagen:p

10-11 uker med jeksler nå:p^^:o Blir godt og bli ferdig med det nå kjenner jeg. Og snart en mnds tid med forkjølelse som jaggu meg ikke vil bli borte vekk, nei:(
Ånei, stoppa tennene opp?!:( Så dårlig gjort av de:( Er så synd, når de først var igang og hadde plaga Liana en god stund og! Så godt det ikke er "verre", men tett nese kan plage de små en del og!

hahahahah, Mathea og Emira er veldig like:D;)<3 Litt mer rolig og forsiktige av seg og når hu feiler det minste eller får vondt så er det verdens undergang og hu holder på daue:D;) hehe, kan bli moro og se i tenårene, ja:D:):o

Uff, DET er lenge:eek::oops::( men da er det sikkert over når tanna har kommet ut og forkjølelsen er over ;) (håper det hvertfall)

Hehe ja, syns også det er dårlig gjort av tennene å plage hun i 3 uker (den siste uka hadde hun tredagers feberen også), for så å stoppe helt opp:oops: DUMME tenner:mad::p hehe..

Hahah ja, men nesa er ikke tett heller:eek: den bare renner LITT:P
Hahaha uff, du også har en sånn i hus?:P men det er som du sier, bitte litt vondt og det er verdens undergang:P og INGEN har det sååå vondt som det dem har det;) hehe ja blir artig å se hvordan dem er om noen år.. hahah.. ser for meg ganske mye dramatikk :P

☆★hilsen meg★☆

hehehe;)
Samma her, eller har kjøpt til jentene og Emmeth, men that`s it.. Eller mannen sin var lett i år:D PS4:D Så han får den på release dagen, på bursdagen til N den 29 november:D

Åh jeg har så lyst til å gi samboer ps4, men tror ikke jeg har råd..men får se :)

Jeg sier da hvert år at jeg skal begynne tildlig med julegaver, men ikke så lett når halve slekta har bursdag i september og oktober :P hahaha..

☆★hilsen meg★☆

Hvor kjøper du impregnering og hva bruker du? Må få kjøpt nytt jeg og, så tar gjerne imot tips:) I fjor brukte jeg impregneringsspray og funka greit det, men var dog bergnet til sko:P hehe
Kjøper TecWash og TecDry på Barnas Hus, det er ment for blandt annet reima tec klærne og lignende ;) man får det nok på sportsbutikker og sånt også :) klærne blir iallfall vanntette av det :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hva blir det til middag idag da jenter?
Her blir det noe så enkelt som kjøttpudding i brunsaus, kokte gulrøtter og poteter! Mat som Hermine elsker ;) alt med brunsaus går ned i grunnen :p
Fant melkefri kjøttpudding fra Coop på butikken, billig og lettvindt til de dagene vi har litt knapt med tid :D Så da tenker jeg å lage opp noen doser brunsaus for å ha i fryseren, så har vi lettvindtmat som snuppa digger :)

...Hermine stabber rundt med en skumpinne i hånda og sier "meje,meje" før hun får spist opp den hun holder på med :rolleyes:

Uff, DET er lenge:eek::oops::( men da er det sikkert over når tanna har kommet ut og forkjølelsen er over ;) (håper det hvertfall)

Hehe ja, syns også det er dårlig gjort av tennene å plage hun i 3 uker (den siste uka hadde hun tredagers feberen også), for så å stoppe helt opp:oops: DUMME tenner:mad::p hehe..

Hahah ja, men nesa er ikke tett heller:eek: den bare renner LITT:p
Hahaha uff, du også har en sånn i hus?:p men det er som du sier, bitte litt vondt og det er verdens undergang:p og INGEN har det sååå vondt som det dem har det;) hehe ja blir artig å se hvordan dem er om noen år.. hahah.. ser for meg ganske mye dramatikk :p

☆★hilsen meg★☆

Oh yes, har ei sånn i huset jeg og skjønner du;):P
Litt av ei dramafrøken og hu har det vondere enn vondest når hu har fått et lite myggstikk om så:D

Ja, han har slitt med de tenna ei stund nå, men som du sier, så blir vi iallfall ferdig med det;) Håper Liana og blir ferdig med tennene når de først begynner igjen:)

Godt nesen ikke er helt tett, for da er det som regel krise og vanskelig og sove når de ikke får puste med de små søte nesene dems:):o

Åh jeg har så lyst til å gi samboer ps4, men tror ikke jeg har råd..men får se :)

Jeg sier da hvert år at jeg skal begynne tildlig med julegaver, men ikke så lett når halve slekta har bursdag i september og oktober :p hahaha..

☆★hilsen meg★☆

Hehe, nooo, kjenner til den for og si det sånn;)
Er 5 som har bursdag i nov her:p Så nok og henge fingra i sånn sett;)
Nei, hadde egl ikke råd jeg heller, men tok meg råd:) Ikke hvert år han får SÅ dyre gaver heller, altså! Det ser jeg ikke helt vitsen i!

Kjøper TecWash og TecDry på Barnas Hus, det er ment for blandt annet reima tec klærne og lignende ;) man får det nok på sportsbutikker og sånt også :) klærne blir iallfall vanntette av det :)

Så bra. Har ikke noe av Reima sine klær, men funker vel på andre klær også? Får vel ta meg en tur på sporten og høre:) Takk for tips:):):)

Her blir det noe så enkelt som kjøttpudding i brunsaus, kokte gulrøtter og poteter! Mat som Hermine elsker ;) alt med brunsaus går ned i grunnen :p
Fant melkefri kjøttpudding fra Coop på butikken, billig og lettvindt til de dagene vi har litt knapt med tid :D Så da tenker jeg å lage opp noen doser brunsaus for å ha i fryseren, så har vi lettvindtmat som snuppa digger :)

...Hermine stabber rundt med en skumpinne i hånda og sier "meje,meje" før hun får spist opp den hun holder på med :rolleyes:

Kjøttpudding er godt da! Aldri smakt ferdig kjøttpudding fra butikken..er de gode altså? Kanskje vi må teste :-) Vi bruker å lage en type kjøttpudding med kål inni, og lys saus av kraften fra puddingen. Det smaker som kålruletter nesten.

Middag her i dag ble litt oppvarma pizzarester på oss voksne og to ritz kjeks og litt yoghurt på Simone. Hun spiser mer og mer, men middag skulle hun ikke ha.

Søte Hermine :-) hun er flink å snakke! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så moro Hermine og er fan av brun saus;) Emmeth og digger brun saus og spiser mer enn velvillig store porsjoner da:D
Så skjønn hu er;) Snakker mye:D Emmmeth bare babler i vei om alt og ingenting!;) Vi hadde stekt julepølse, poteter, BRUN SAUS, lefser og rødbeter til;) Pleier og og ha koteletter og surkål til, men det glemte jeg idag;):p hehe..

Kjøttpudding var veldig populært! Snuppa spiste masse :)
1384358940745.jpg

*Surfer mobilt*

Kjøttpudding er godt da! Aldri smakt ferdig kjøttpudding fra butikken..er de gode altså? Kanskje vi må teste :-) Vi bruker å lage en type kjøttpudding med kål inni, og lys saus av kraften fra puddingen. Det smaker som kålruletter nesten.

Middag her i dag ble litt oppvarma pizzarester på oss voksne og to ritz kjeks og litt yoghurt på Simone. Hun spiser mer og mer, men middag skulle hun ikke ha.

Søte Hermine :-) hun er flink å snakke! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Tja, synes det smakte godt jeg :) men tenker å forsøke å lage opp noen hjemmelagde kjøttpuddinger for å ha i fryseren, om det ikke er så altfor avansert;)

Hvordan går det med Simone? Bra hun spiser noe iallfall:)

*Surfer mobilt*

Back
Topp