Uke 46 - skravletråd

God kveld!
Her har det gått i ett i dag.. Jeg stod opp kl.06 og fikk dusja/ordna meg før mann og barn blei vekt. Off to første praksisdag på ung.skolen, som var både spennende og slitsom. Jeg fikk være med på personalmøte etter at elevene hadde gått hjem, og vips så blei dagen min sammen med Jenny veldig kort.:confused: Jeg begynner å bli syk, så nå verker det i hode og kropp her. Det blir nok avslapping på sofaen frem til leggetid..


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Lang dag på deg gitt!
Får håpe du ikke blir skikkelig syk!
 
Rydder unna leker og oppvask osv hver kveld vi og, gitt, likevel hoper det seg opp ting altså :p
Vi har også fryktelig mye ting som ikke finner veien tilbake til sine faste plasser, blir mye rot av det gitt :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Så skjønn hun er!!Skikkelig prakteksemplar av et reisebarn du har,altså.Ingen sak å dra på tur med den snuppa:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Takk! :) hehe, ja, tror hun digger å være på farta, se nye steder og treffe mange mennesker ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Stakkars liten så syk hun har vært da :( de ga henne ikke væske intravenøst da? Får håpe hun er ferdig med å kaste opp nå iallfall så dere får i henne medisin. Masse god bedring til lillesnuppa!!! Hun er bra utslått når hun sloknet sånn midt på gulvet, bare litt komisk ;)

Kan dessverre ikke hjelpe med appen :p Jeg har iPad og sliter ennå med den siste oppdateringen ;)

Hvordan går det med lille i magen??? Vært på ordinær ul enda?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hun fikk ikke intravenøs nei. Vet ikke hvorfor egentlig, men de var fornøyd med de små supene hun drakk sikkert. Hehe...ja det var litt komisk at hun sovna sånn som det der. Jeg var bare en snartur på toalettet, og der låg hun ;-)

Den lille i magen kjenner jeg lite til, men magen vokser og er ganske stor, så får satse på at alt er bra :) ordinær ultralyd er på onsdag. Det blir spennende!

Hvordan gikk det på tur?

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Lang dag på deg gitt!
Får håpe du ikke blir skikkelig syk!
Jah.. Heftig lang dag når formen ikke er noe å skryte av iallfall. Det hjelper liksom ikke på!! Har drukket noen kopper varm melk med honning nå, så da håper jeg at det (og noen sm.stillende) gjør susen til i morra.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Endelig hjemme igjen :) deilig!!!
Nok en gang har ungen vært eksemplarisk hele reisen (6 timer). På gardermoen gikk hun rundt med "bebbi" i hånda, ga den enorme slafsekyss støtt og snakka om "fy" (fly). Vi satte oss ved gaten og spiste lunsj, og der sto hun så fint ved vinduet og kikka på flyene :) Så sov hun 1,5 timer av den 2 timer lange flyturen, fikk et middagsglass og en tørr bleie og vips var vi fremme :) Da vi gikk av flyet sa hun hadet og vinket til alle rundt seg :p Bare en anelse sjarmtroll :rolleyes:

Gjensynsgleden med pappan var helt enorm, hun kunne ikke komme fort nok løs fra bæresela og til han ;) nå er de to på badet og bader og jeg må ut å handle noe middagsmat. Mannen har levd på knekkebrød mens vi har vært borte :p

Ha en fin kveld :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe for en snill, herlig og morsom jente du har :D supert at turen gikk så fint :)

☆★hilsen meg★☆
 
Takk :) jeg fant akkurat en knapp der jeg kunne reply og slikt..hihi...er visst blind jeg ;-p
Hun har vært forkjøla noen uker, men ble plutselig veldig dårlig på fredag. Nå er hun myyyye bedre og leker med pappan. Fikk mme og kasta den opp, såvi bada og gikk over til potetskruer og vann, og det falt i smak :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Å så godt å høre at hun har det bedre:D men synd hun kasta opp:oops: potetskruer er nok stas :p kanske det kunne hjulpet å drikke litt farris/bris blandet med eplejuice? Vet det kan hjelpe med å binde magen ved omgangsyke å sånt hvertfall ;)

☆★hilsen meg★☆
 
Ser ut som et bombenedslag her også, ende vi ryddet masse i helgen. Vi ryddet mest ute da, så det kan forklare saken :p Vi bor i en rekkehusleilighet, i midten av tre leiligheter. Så når vi skal rydde hagen på baksiden går vi gjennom huset for å komme til boden på fremsiden :p Så det ble behov for gulvvask og kjapp rydding her i går da vi ble så slitne av alt som måtte gjøres ute før snøen kommer for fult :p

Åh, hørtes litt slitsomt ut å må gjennom huset førr å kom tell boden…meeen ikje nå å jær med det :p
Her så lei eg å Fie ei Leilig som e i 1 etasje, i en enebolig…et svæææært hus med tell sammen 3 etasja, som e øverst i et boligfelt, men DRITGO utsikt :D

Stortrives her i mi splitter nye leilighet :)
Eineste e at bakken tell huset e litt bratt :/ Men det ha no gådd tell no, e spent når det ska begynn å bi glatt :/ kan hend vi må gå opp bakken en eller ainna gång :p meeen får håp vi slæpp det :p
 
Rydder unna leker og oppvask osv hver kveld vi og, gitt, likevel hoper det seg opp ting altså :p

Haha samme som her da:eek: er ryddig i en kort stund før det hoper seg opp igjen.. bare iløpet av kvelden!:eek: så får skylde på mannen:p

☆★hilsen meg★☆
 
God pugging;)
Herlig når dem ikke skriker ved levering:D

☆★hilsen meg★☆

No ha eg gjort ein heil tidliger eksamens oppgave…tok meg 3-4 tima :p mått snik litt på tidligere oppgava eg ha gjort førr å sjå at eg fekk det tell…..meeen trur det gjekk sånn passe bra værtfall :p Får sats på at eg står på eksamen værtfall :)

Fie ha vøre litt sur på meg i dag :p og vrang :p håp ho e i beire humør i mårra, aill kan jo ha en dåle dag :p
 
God kveld!
Her har det gått i ett i dag.. Jeg stod opp kl.06 og fikk dusja/ordna meg før mann og barn blei vekt. Off to første praksisdag på ung.skolen, som var både spennende og slitsom. Jeg fikk være med på personalmøte etter at elevene hadde gått hjem, og vips så blei dagen min sammen med Jenny veldig kort.:confused: Jeg begynner å bli syk, så nå verker det i hode og kropp her. Det blir nok avslapping på sofaen frem til leggetid..


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Usj da! Masse god bedring til deg!;) håper du føler deg bedre imårra!

☆★hilsen meg★☆
 
Då va det kveld her i huset :)

Eg ha pugga på eksamens oppgava mens snuppa va i barnehagen :)
Også ha vi spist middag, meeen Fie va ikje særle fornøyd med kjøttsuppa….så for vi tell mamma og stefar, og de spist fisk tell middag, så fie fekk no litt der åg, det va vest godt ;) Veldig opptatt av og vis stefarn min ke flenk ho e å spis…tar en feskebit og putt i munn og sei "se" :p

Ho e begynnt å prøv seg på å ska spreng…nåkka eg ikje helt lik, før ho e så rask…snart når eg vell ho ikje igjen :p

Vart litt seint før vi va heime, så det vart en kamp å gje ho kveldsgrøt, men gjekk no ned litt, også vart krangling på stellebordet….så bleia vart tatt på stående på golve :p tannpussn mått eg åg krangel meg tell :p

Så ho va ikje i seng før klokka 19.45…som e seint førr å va ho.
Og då ha ho vørte overtrøtt og dreiv å turna rundt i senga og kasta kosn og sutta på golve fleire gång….men søvna tell slutt rundt 20.30….så håp ho ikje bi så trøtt i mårra…

Eg sku no egentle rydd og studer….meeen vart litt rydding, også spist eg og såg greys anatomi på viasat play ;)

No ska eg heng opp en donge med kleia som eg ha vaska, også ska eg legg meg :)
 
No ha eg gjort ein heil tidliger eksamens oppgave…tok meg 3-4 tima :p mått snik litt på tidligere oppgava eg ha gjort førr å sjå at eg fekk det tell…..meeen trur det gjekk sånn passe bra værtfall :p Får sats på at eg står på eksamen værtfall :)

Fie ha vøre litt sur på meg i dag :p og vrang :p håp ho e i beire humør i mårra, aill kan jo ha en dåle dag :p

Så flink du er da;) du består nok skal du se:)

haha kjenner til sånne surpump-dager ja:p kan være slitsomt når en uten forståelig språk har en dårlig dag!;):p

☆★hilsen meg★☆
 
Då va det kveld her i huset :)

Eg ha pugga på eksamens oppgava mens snuppa va i barnehagen :)
Også ha vi spist middag, meeen Fie va ikje særle fornøyd med kjøttsuppa….så for vi tell mamma og stefar, og de spist fisk tell middag, så fie fekk no litt der åg, det va vest godt ;) Veldig opptatt av og vis stefarn min ke flenk ho e å spis…tar en feskebit og putt i munn og sei "se" :p

Ho e begynnt å prøv seg på å ska spreng…nåkka eg ikje helt lik, før ho e så rask…snart når eg vell ho ikje igjen :p

Vart litt seint før vi va heime, så det vart en kamp å gje ho kveldsgrøt, men gjekk no ned litt, også vart krangling på stellebordet….så bleia vart tatt på stående på golve :p tannpussn mått eg åg krangel meg tell :p

Så ho va ikje i seng før klokka 19.45…som e seint førr å va ho.
Og då ha ho vørte overtrøtt og dreiv å turna rundt i senga og kasta kosn og sutta på golve fleire gång….men søvna tell slutt rundt 20.30….så håp ho ikje bi så trøtt i mårra…

Eg sku no egentle rydd og studer….meeen vart litt rydding, også spist eg og såg greys anatomi på viasat play ;)

No ska eg heng opp en donge med kleia som eg ha vaska, også ska eg legg meg :)

Hahah ja det går fort når de lærer seg å springe:eek::p;) Liana også prøver på det nå..ser ganske komisk ut til tider:p

Ha en god natt:)

☆★hilsen meg★☆
 
Her har dagen gått til litt lek og når jentene hadde lagt seg, så dro jeg ut med faren min for å handle;) elles har jeg sett på tv og brodert litt:) nå har Leoh fått i seg kveldsmaten sin, så vi skal også legge oss;) håper alle får en fin og god natt! <3

☆★hilsen meg★☆
 
GOD TIRSDAG!!! :)

Sitter på bussen til universitetet jeg. Hermine er levert i bhg og syntes visst det var fint å komme tilbake dit :)
Deilig når hun sover natta gjennom uten en eneste oppvåkning altså :D fikk mme 06 og så sto vi opp 07 :)
Nå skal jeg skrive hjemmeeksamen fram til 22.november, og så skal vi reise til Svalbard...uten Hermine :eek::p;) Blir to travle uker altså!

*Surfer mobilt*
 
Last edited:
God morgen:)

Herlig at Hermine har sovet så godt ;):D

Her har også barna sovet godt, Leoh sov fra rundt 24 til halv 7:D jeg tenkte å bade han nå, også dusje selv ;) er egentlig barseltreff idag, men tror jeg kaaaansje jeg dropper det (er ikke sikker enda).. er så glatt ute nå, også et det kaldt og tåkete, så frister ikke å gå ute nå:p men hadde vært fint å truffet noen med baby på samme alder forde:p;) Ellers blir det å styre på hjemme fram til ungene skal hjem :)

☆★hilsen meg★☆
 
God Morgen :)

Heime va det myyye snø, også ha det regna i natt…nåkka som resultert i at det kjenntes ut at eg skjørt seilbåt, når eg sku kjør Fie i barnehagen :p

No sett er på Ex.Phil forelesning, og eg e såååå leeeiiiiii!!!!! E sååå kjedele!
Eg dett ut av og tell…..før eg dagdrøm om ainnerteng :p
 
God Tirsdag:)

Her er det også glatt, og det var en skummel affære å få nasse i barnehagen, men det gikk godt heldigvis.
Ingen planer i dag, er ferdig med hvilen min og har spist frokost, går glipp av store deler av dagen med den sovinga, men når man bare går hjemme blir det kjedelig uansett.
I morgen tenkte jeg meg innom jobben for å vise ansikt.
 
Gratulerer med dagen Fru H:talk017:):)
 
Back
Topp