Uke 46 - skravletråd

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Da lager vi ukesskravletråd :D
God morgen!
Jeg er fryktelig trøtt i dag og må sove med Lillebror for å holde ut senvakt i kveld tror jeg.
Mannen har reist på kurs og blir borte til fredag.
Søs kommer for å passe ungene =)

Håper alle får en fin dag!
 
God Morgen :greet025

Eg e åg veldi trøtt i dag :/ Eg har fri ska skola i dag, men det bi no eksamens pugging her då.
Eg å fie førsøv oss litt i dag :/ Meeen det gjekk godt ;) Ho må va i Barnehagen før klokka 08.30 vis ho ska få frokost :)
Vi kom liiiit før 08.30, men de så grei i barnehagen at ho fekk frokst :rolleyes:

I dag va det ikje skriking når eg va med ho i barnehagen, det ha det vøre forje uka…når ho va litt plaga me tanna, og litt snørrat. Men no e ho fresk å rask å kalr tell nye spennende eventyr i barnehagen ;)

Her heime ser det ut som ei bomba ha gådd av :eek:
Så eg må rydd litt i dag :p
 
God Morgen :greet025

Eg e åg veldi trøtt i dag :/ Eg har fri ska skola i dag, men det bi no eksamens pugging her då.
Eg å fie førsøv oss litt i dag :/ Meeen det gjekk godt ;) Ho må va i Barnehagen før klokka 08.30 vis ho ska få frokost :)
Vi kom liiiit før 08.30, men de så grei i barnehagen at ho fekk frokst :rolleyes:

I dag va det ikje skriking når eg va med ho i barnehagen, det ha det vøre forje uka…når ho va litt plaga me tanna, og litt snørrat. Men no e ho fresk å rask å kalr tell nye spennende eventyr i barnehagen ;)

Her heime ser det ut som ei bomba ha gådd av :eek:
Så eg må rydd litt i dag :p
Ser ut som et bombenedslag her også, ende vi ryddet masse i helgen. Vi ryddet mest ute da, så det kan forklare saken :p Vi bor i en rekkehusleilighet, i midten av tre leiligheter. Så når vi skal rydde hagen på baksiden går vi gjennom huset for å komme til boden på fremsiden :p Så det ble behov for gulvvask og kjapp rydding her i går da vi ble så slitne av alt som måtte gjøres ute før snøen kommer for fult :p
 
Vår første ukes-skravletråd:rolleyes::p

Jeg var også trøtt idag når vi sto opp i 7 tiden for å gjøre jentene klar for bhg, så jeg la meg igjen kl 8 etter å ha gitt Leoh mat:) så nå må jeg se å stå opp for å fyre litt og stelle meg før mini våkner!:)

Rydde gjør vi hver dag/kveld her når jentene har lagt seg:p ellers blir det totalt kaos i den lille leiligheten:p (jeg er en sånn rydde-freak, og har jammen klart å få med meg gubben å) haha..

☆★hilsen meg★☆
 
Da lager vi ukesskravletråd :D
God morgen!
Jeg er fryktelig trøtt i dag og må sove med Lillebror for å holde ut senvakt i kveld tror jeg.
Mannen har reist på kurs og blir borte til fredag.
Søs kommer for å passe ungene =)

Håper alle får en fin dag!

Godt å ha familie som stiller opp:)

☆★hilsen meg★☆
 
God Morgen :greet025

Eg e åg veldi trøtt i dag :/ Eg har fri ska skola i dag, men det bi no eksamens pugging her då.
Eg å fie førsøv oss litt i dag :/ Meeen det gjekk godt ;) Ho må va i Barnehagen før klokka 08.30 vis ho ska få frokost :)
Vi kom liiiit før 08.30, men de så grei i barnehagen at ho fekk frokst :rolleyes:

I dag va det ikje skriking når eg va med ho i barnehagen, det ha det vøre forje uka…når ho va litt plaga me tanna, og litt snørrat. Men no e ho fresk å rask å kalr tell nye spennende eventyr i barnehagen ;)

Her heime ser det ut som ei bomba ha gådd av :eek:
Så eg må rydd litt i dag :p

God pugging;)
Herlig når dem ikke skriker ved levering:D

☆★hilsen meg★☆
 
God formiddag! :)
Vi sitter på toget til gardermoen vi da. Hermine lå og kosa seg i 45min i vogna si før hun ikke ville mer, da hadde hun såklart bæsja og vi sitter ikke i ei vogn med stellerom. Men det går faktisk an å legge ungen oppå toalettet og skifte :p SÅ ville hun ligge i vogna igjen. Hadde håpa hun skulle sove hele togturen og være frisk og opplagt til gm og flytur, men virker som om hun kommer til å slokne rett før vi skal av:eek: toppers :p
Vi tar fly kl 14 og er hjemme kl 16, det blir deilig for holder på å bli gal av hun som maser etter pappa heeele dagen :p;)

*Surfer mobilt*
 
God formiddag! :)
Vi sitter på toget til gardermoen vi da. Hermine lå og kosa seg i 45min i vogna si før hun ikke ville mer, da hadde hun såklart bæsja og vi sitter ikke i ei vogn med stellerom. Men det går faktisk an å legge ungen oppå toalettet og skifte :p SÅ ville hun ligge i vogna igjen. Hadde håpa hun skulle sove hele togturen og være frisk og opplagt til gm og flytur, men virker som om hun kommer til å slokne rett før vi skal av:eek: toppers :p
Vi tar fly kl 14 og er hjemme kl 16, det blir deilig for holder på å bli gal av hun som maser etter pappa heeele dagen :p;)

*Surfer mobilt*

Hehe tydelig en liten pappadalt hos dere å?:p god tur hjem!;)

☆★hilsen meg★☆
 
God dag alle sammen:)

Nasse sov til ti over sju i dag, våknet av at det var kaldt på soverommet tror jeg, for hun var ikke varm når jeg tok henne opp stakkars. Vel i barnehagen nå, jeg har fått hvilt, dusjet og spist. Må få vasket litt klær i dag og rydder før nasse skal hentes:)
 
Da lager vi ukesskravletråd :D
God morgen!
Jeg er fryktelig trøtt i dag og må sove med Lillebror for å holde ut senvakt i kveld tror jeg.
Mannen har reist på kurs og blir borte til fredag.
Søs kommer for å passe ungene =)

Håper alle får en fin dag!

God dag :)
Håper du har fått sove litt i dag!
Vi har småsovet i hele dag, for vi tilbragte gårkvelden og i natt på barneavdelinga. Simone har halsbetennelse, høg feber og vi fikk ikke inn hverken drikke eller mat. Det lille vi fikkninn kom opp igjen. Ingen tissebleier eller tårer, så vi måtte få litt hjelp. De kjørte på med høye doser smertestillende og sjekka med blodprøve at hun var uttørka, men ikke så mye at det var farlig. hun fikk is og juice der men kasta opp det også. Vi skal gi like mye smertestillende som de ga, og gi vann med skje så det ikke blir for mye på en gang. Hun har ikke kasta opp siden kl 09.00 i dag, og virker piggere heldigvis. Har penicillin som vi skal gi når hun ikke kaster opp mer, såtenker å prøve det senere i dag. Nå sovna hun på gulvet.

Lenge siden jeg har vært her inne, men skal prøve å henge mer med ;-) savner dere faktisk når jeg har vært opptatt!

Ps...får kun til å skrive når jeg quoter. Rr sikkert jeg som er dum, men har samsung nettbrett med app....andrecsom har det?



Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1384175417026.jpg
    1384175417026.jpg
    63,4 KB · Visninger: 21
God dag :)
Håper du har fått sove litt i dag!
Vi har småsovet i hele dag, for vi tilbragte gårkvelden og i natt på barneavdelinga. Simone har halsbetennelse, høg feber og vi fikk ikke inn hverken drikke eller mat. Det lille vi fikkninn kom opp igjen. Ingen tissebleier eller tårer, så vi måtte få litt hjelp. De kjørte på med høye doser smertestillende og sjekka med blodprøve at hun var uttørka, men ikke så mye at det var farlig. hun fikk is og juice der men kasta opp det også. Vi skal gi like mye smertestillende som de ga, og gi vann med skje så det ikke blir for mye på en gang. Hun har ikke kasta opp siden kl 09.00 i dag, og virker piggere heldigvis. Har penicillin som vi skal gi når hun ikke kaster opp mer, såtenker å prøve det senere i dag. Nå sovna hun på gulvet.

Lenge siden jeg har vært her inne, men skal prøve å henge mer med ;-) savner dere faktisk når jeg har vært opptatt!

Ps...får kun til å skrive når jeg quoter. Rr sikkert jeg som er dum, men har samsung nettbrett med app....andrecsom har det?



Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Oj da:eek::oops::( stakkars liten! Hvor lenge har hun vært syk? Håper virkelig hun blir raskt bedre;) masse masse god bedring til lille snuppa!

Jeg har ikke nettbrett, men har samsung s4, og appen funker fint her ;)

☆★hilsen meg★☆
 
God dag :)
Håper du har fått sove litt i dag!
Vi har småsovet i hele dag, for vi tilbragte gårkvelden og i natt på barneavdelinga. Simone har halsbetennelse, høg feber og vi fikk ikke inn hverken drikke eller mat. Det lille vi fikkninn kom opp igjen. Ingen tissebleier eller tårer, så vi måtte få litt hjelp. De kjørte på med høye doser smertestillende og sjekka med blodprøve at hun var uttørka, men ikke så mye at det var farlig. hun fikk is og juice der men kasta opp det også. Vi skal gi like mye smertestillende som de ga, og gi vann med skje så det ikke blir for mye på en gang. Hun har ikke kasta opp siden kl 09.00 i dag, og virker piggere heldigvis. Har penicillin som vi skal gi når hun ikke kaster opp mer, såtenker å prøve det senere i dag. Nå sovna hun på gulvet.

Lenge siden jeg har vært her inne, men skal prøve å henge mer med ;-) savner dere faktisk når jeg har vært opptatt!

Ps...får kun til å skrive når jeg quoter. Rr sikkert jeg som er dum, men har samsung nettbrett med app....andrecsom har det?



Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
Stakkars liten så syk hun har vært da :( de ga henne ikke væske intravenøst da? Får håpe hun er ferdig med å kaste opp nå iallfall så dere får i henne medisin. Masse god bedring til lillesnuppa!!! Hun er bra utslått når hun sloknet sånn midt på gulvet, bare litt komisk ;)

Kan dessverre ikke hjelpe med appen :p Jeg har iPad og sliter ennå med den siste oppdateringen ;)

Hvordan går det med lille i magen??? Vært på ordinær ul enda?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Endelig hjemme igjen :) deilig!!!
Nok en gang har ungen vært eksemplarisk hele reisen (6 timer). På gardermoen gikk hun rundt med "bebbi" i hånda, ga den enorme slafsekyss støtt og snakka om "fy" (fly). Vi satte oss ved gaten og spiste lunsj, og der sto hun så fint ved vinduet og kikka på flyene :) Så sov hun 1,5 timer av den 2 timer lange flyturen, fikk et middagsglass og en tørr bleie og vips var vi fremme :) Da vi gikk av flyet sa hun hadet og vinket til alle rundt seg :p Bare en anelse sjarmtroll :rolleyes:

Gjensynsgleden med pappan var helt enorm, hun kunne ikke komme fort nok løs fra bæresela og til han ;) nå er de to på badet og bader og jeg må ut å handle noe middagsmat. Mannen har levd på knekkebrød mens vi har vært borte :p

Ha en fin kveld :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Oj da:eek::oops::( stakkars liten! Hvor lenge har hun vært syk? Håper virkelig hun blir raskt bedre;) masse masse god bedring til lille snuppa!

Jeg har ikke nettbrett, men har samsung s4, og appen funker fint her ;)

☆★hilsen meg★☆

Takk :) jeg fant akkurat en knapp der jeg kunne reply og slikt..hihi...er visst blind jeg ;-p
Hun har vært forkjøla noen uker, men ble plutselig veldig dårlig på fredag. Nå er hun myyyye bedre og leker med pappan. Fikk mme og kasta den opp, såvi bada og gikk over til potetskruer og vann, og det falt i smak :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
God dag :)
Håper du har fått sove litt i dag!
Vi har småsovet i hele dag, for vi tilbragte gårkvelden og i natt på barneavdelinga. Simone har halsbetennelse, høg feber og vi fikk ikke inn hverken drikke eller mat. Det lille vi fikkninn kom opp igjen. Ingen tissebleier eller tårer, så vi måtte få litt hjelp. De kjørte på med høye doser smertestillende og sjekka med blodprøve at hun var uttørka, men ikke så mye at det var farlig. hun fikk is og juice der men kasta opp det også. Vi skal gi like mye smertestillende som de ga, og gi vann med skje så det ikke blir for mye på en gang. Hun har ikke kasta opp siden kl 09.00 i dag, og virker piggere heldigvis. Har penicillin som vi skal gi når hun ikke kaster opp mer, såtenker å prøve det senere i dag. Nå sovna hun på gulvet.

Lenge siden jeg har vært her inne, men skal prøve å henge mer med ;-) savner dere faktisk når jeg har vært opptatt!

Ps...får kun til å skrive når jeg quoter. Rr sikkert jeg som er dum, men har samsung nettbrett med app....andrecsom har det?



Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
Uff så dårlig som hun var da :(
Stakkars lita!
Håper virkelig formen bare blir bedre nå.
 
Vår første ukes-skravletråd:rolleyes::p

Jeg var også trøtt idag når vi sto opp i 7 tiden for å gjøre jentene klar for bhg, så jeg la meg igjen kl 8 etter å ha gitt Leoh mat:) så nå må jeg se å stå opp for å fyre litt og stelle meg før mini våkner!:)

Rydde gjør vi hver dag/kveld her når jentene har lagt seg:p ellers blir det totalt kaos i den lille leiligheten:p (jeg er en sånn rydde-freak, og har jammen klart å få med meg gubben å) haha..

☆★hilsen meg★☆
Rydder unna leker og oppvask osv hver kveld vi og, gitt, likevel hoper det seg opp ting altså :p
 
God kveld!
Her har det gått i ett i dag.. Jeg stod opp kl.06 og fikk dusja/ordna meg før mann og barn blei vekt. Off to første praksisdag på ung.skolen, som var både spennende og slitsom. Jeg fikk være med på personalmøte etter at elevene hadde gått hjem, og vips så blei dagen min sammen med Jenny veldig kort.:confused: Jeg begynner å bli syk, så nå verker det i hode og kropp her. Det blir nok avslapping på sofaen frem til leggetid..


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God dag :)
Håper du har fått sove litt i dag!
Vi har småsovet i hele dag, for vi tilbragte gårkvelden og i natt på barneavdelinga. Simone har halsbetennelse, høg feber og vi fikk ikke inn hverken drikke eller mat. Det lille vi fikkninn kom opp igjen. Ingen tissebleier eller tårer, så vi måtte få litt hjelp. De kjørte på med høye doser smertestillende og sjekka med blodprøve at hun var uttørka, men ikke så mye at det var farlig. hun fikk is og juice der men kasta opp det også. Vi skal gi like mye smertestillende som de ga, og gi vann med skje så det ikke blir for mye på en gang. Hun har ikke kasta opp siden kl 09.00 i dag, og virker piggere heldigvis. Har penicillin som vi skal gi når hun ikke kaster opp mer, såtenker å prøve det senere i dag. Nå sovna hun på gulvet.

Lenge siden jeg har vært her inne, men skal prøve å henge mer med ;-) savner dere faktisk når jeg har vært opptatt!

Ps...får kun til å skrive når jeg quoter. Rr sikkert jeg som er dum, men har samsung nettbrett med app....andrecsom har det?



Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Stakars lille!Så fælt når de er så syke!Masse god bedring,håper hun blir frisk og rask snart:)



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp