Uke 46 - skravletråd

Ja, Gratulerer så mye med dagen til Fru H :D

☆★hilsen meg★☆
 
Gratulerer så mye med dagen til TEA ANINE:D:D:D:D:cool05:dance008:dance011:talk017 Måtte du få en helt fantastisk dag og alle ønskene dine bli oppfylt;):smiley-angelic003
 
Fikk hentet snuppene kl 14 i barnehagen:) og nå skal jeg straks se om det er noe å mekke sammen til middag :p
Ble ikke noe barseltreff på meg idag, så får dra neste gang istedenfor :)

Frosne biteleker var visst en hit nå også :p
1384262989973.jpg
1384263001684.jpg
1384263009646.jpg

☆★hilsen meg★☆
 
God dag jenter.
God bedring til liten og stor.
Håper jenta di blir for frisk bebbe.. ikke noe hyggelig :'(

Gratulerer med dagen fruH ;-)
Så fint at turen gikk bra Marianne :) og så fint bilde av en liten jente ;-)

Vi kom nettopp hjem fra byen.
Parkerte i gamlebyn og gikk tur/retur slottet... Mina sov hele turen og våknet 5 min før vi skulle kjøre hjem igjen :)
Wael fikk gått mye idag. Hele Karl Johan og opp til slottet,og løp masse der...
Tipper han blir sliten til kvelden :)
Har satt på en klesvask og skal rydde litt :)

Et bilde fra igår kveld :) og et par bilder fra idag :)

Sent from my GT-I9300
 

Vedlegg

  • 1384263157059.jpg
    1384263157059.jpg
    54,3 KB · Visninger: 16
  • 1384263167506.jpg
    1384263167506.jpg
    39 KB · Visninger: 16
  • 1384263193238.jpg
    1384263193238.jpg
    118,7 KB · Visninger: 15
  • 1384263221293.jpg
    1384263221293.jpg
    92,8 KB · Visninger: 15
Har ukeshandla og ellers ikke gjort så mye annet enn å vaske litt klær:) En full maskin med ullvask som venter;)
Formen min er blitt bedre, men Emmeth er fortsatt i dårlig form.. Vært en mareritt på nettene i det siste, men i natt sov han godt:) Har ikke så mye tid til og være innpå her om dagene, men håper alle store og små har det bra:)
 
Har ukeshandla og ellers ikke gjort så mye annet enn å vaske litt klær:) En full maskin med ullvask som venter;)
Formen min er blitt bedre, men Emmeth er fortsatt i dårlig form.. Vært en mareritt på nettene i det siste, men i natt sov han godt:) Har ikke så mye tid til og være innpå her om dagene, men håper alle store og små har det bra:)
Tenner på gang eller syk? Får.håpe det blir bedre netter for dere. Er et mareritt når de ikke sover på nettene :'( Man blir helt utslitt..
Håper du snart får mer tid til å.være her :)

Sent from my GT-I9300
 
Har ukeshandla og ellers ikke gjort så mye annet enn å vaske litt klær:) En full maskin med ullvask som venter;)
Formen min er blitt bedre, men Emmeth er fortsatt i dårlig form.. Vært en mareritt på nettene i det siste, men i natt sov han godt:) Har ikke så mye tid til og være innpå her om dagene, men håper alle store og små har det bra:)

Godt at din form er bedre! Nå MÅ Emmeth bli frisk som en superfisk snart!;)

☆★hilsen meg★☆
 
Gratulerer med dagen Tea :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Her var begge jentene i seng kl 18:30 :) Emira var utslitt etter å ha sutra og vært grinete hele dagen (etter at hun kom hjem):confused: hun slo leppa si igår, er nok litt sårt, men skulle tro hun hadde skada halve ansiktet:p har jo såååå vondt og syns sååååå synd på seg selv:rolleyes::p hehe.. etter dem var lagt så ryddet jeg litt, og har skrevet litt i babybøkene..nå venter jeg vel bare på at "I kveld med ylvis" skal begynne ;)

Har dagen deres vært fin? Hva er planene for kvelden?:)

☆★hilsen meg★☆
 
God kveld :)
Hermine var også utslitt, sov bare 1time i bhg igjen idag :( så hun tok kveld 18.30 hun også!
Jeg har bare sett på tv og drukket te siden da:p er så utrolig sliten av at forkjølelsen aldri gir seg, hoster og hoster og har nesten ikke stemme :confused: er jo gått ei uke nå, og har fryktelig vondt i halsen ennå. Skal til legen i morgen å få noe sterkere hosesaft, for holder på å krepere :p
Nå er det knekkebrød og mer te, og så senga!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
GOD KVELD!
Har ikke kommet meg inn på forumet før nå jeg, først og fremst fordi jeg ikke har hatt tid, og så fordi forumet hat tullet fælt.
Tusen takk for gratulasjoner :D
Dagen har flydd av gårde, i grunn. Og i ettermiddag var vi på turn og jeg fant ut hvorfor vi pleier å være en hjemme med Lillebror under den seansen :p Han gikk og gikk og gikk og gikk, klatret, hoppet turnet, hermet etter de store barna og satt stille i kanskje to minutter TIL SAMMEN under den hele timen! Om ikke han sover godt i natt vet ikke jeg :p
Et lite forsøk på å få i han kveldsmat før vi dro derfra, tilfelle han sovnet på vei hjem (men det gjorde han ikke - var totalt gira!):
445013C9-2036-4251-843F-3D9479EADEAF-148-000000084D05A212_zpsd1b98d6b.jpg


Og disse kom på døren :D
942BF494-4B0C-46F7-85A4-18E94F487537-148-0000000857B5F1A0_zps1f48af02.jpg
 
God kveld :)
Hermine var også utslitt, sov bare 1time i bhg igjen idag :( så hun tok kveld 18.30 hun også!
Jeg har bare sett på tv og drukket te siden da:p er så utrolig sliten av at forkjølelsen aldri gir seg, hoster og hoster og har nesten ikke stemme :confused: er jo gått ei uke nå, og har fryktelig vondt i halsen ennå. Skal til legen i morgen å få noe sterkere hosesaft, for holder på å krepere :p
Nå er det knekkebrød og mer te, og så senga!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God bedring!;) kjipt å være syk:(

☆★hilsen meg★☆
 
God onsdag! :)
Får håpe appen slutter å tulle snart, så vi får litt action her inne før alle mister avhengigheten sin til bv og finner på noe annet :eek: :p ;)
Hermine har sovet i ett til kl 06 i morges :D Fikk mme og sov til 07.15, deilig! Jeg fikk såklart hosteanfall kl 06, så sto like godt opp da og gikk i dusjen. Så nå er jeg nydusjet, har spist frokost og drukket kaffe...og klokka er bare 07.30 :p Mannen er på badet og steller Hermine nå, han hadde litt tid før jobb :)
Så blir det bhg, legetur på meg og universitet og eksamensskriving!

Ha en fin dag :)
 
Yeey! Jeg kom inn :D

Haha jaa! Må jo ikke la folk miste avhengigheten til forumet:eek::p da er man plutselig like langt :p
Lykke til hos legen, håper du får noe mot hostinga;)

Jeg sitter i senga og har akkurat gitt Leoh flaske, så nå skal vi sove litt! :)
Seinere idag så skal jeg på samtale i bhg for å høre hvordan det står til med Emira og hva planene er fremover :)
Jeg har lyst til å gå en tur til byen, men tror ikke jeg får det til idag..da må mora mi ta med jentene hjem til seg isåfall :p

Ha en god onsdag :)

☆★hilsen meg★☆
 
God onsdag! :)
Får håpe appen slutter å tulle snart, så vi får litt action her inne før alle mister avhengigheten sin til bv og finner på noe annet :eek: :p ;)
Hermine har sovet i ett til kl 06 i morges :D Fikk mme og sov til 07.15, deilig! Jeg fikk såklart hosteanfall kl 06, så sto like godt opp da og gikk i dusjen. Så nå er jeg nydusjet, har spist frokost og drukket kaffe...og klokka er bare 07.30 :p Mannen er på badet og steller Hermine nå, han hadde litt tid før jobb :)
Så blir det bhg, legetur på meg og universitet og eksamensskriving!

Ha en fin dag :)
Håper du får en fin dag tross skranten form :eek:
Det er ikke bare app-en som er treg, jeg er inne via mac og det går sakte der og!
 
God morgen :D
Vi har spist ferdig frokost og gutta leker litt nå.
Søs komemr snart for å passe Lillebror mens jeg leverer T og skal på foreldresamtale!
Resten av dagen er ganske lite planlagt. Har endel klesvask som må unna :p
 
God onsdag:)


Nasse våknet litt før sju i morrest, det passet meg dårlig hehe. Hun fikk ta et morgenbad, og nå har vi begge spist frokost. Hun jobber veldig med en pakke i bleie, så det blir et skift til før vi drar i barnehagen:) Som jeg savner lukta på melkebæsjen:D
 
Håper du får en fin dag tross skranten form :eek:
Det er ikke bare app-en som er treg, jeg er inne via mac og det går sakte der og!
Takk for det, nå MÅ det jo gi seg snart tenker jeg, har jo vært forkjøla i 10 dager nå :eek: :p
ja, bv er tregt via nettleser på pc også så er nok en systemfeil!
 
God onsdag:)


Nasse våknet litt før sju i morrest, det passet meg dårlig hehe. Hun fikk ta et morgenbad, og nå har vi begge spist frokost. Hun jobber veldig med en pakke i bleie, så det blir et skift til før vi drar i barnehagen:) Som jeg savner lukta på melkebæsjen:D
haha, den får du jo tidsnok sniffe på igjen da :p ...men med etterodør av den eldstes pakke :p
 
Her fikk vi jo en ny dose snø for ei uke siden, har vært helt nydelig føre og ca 30cm snø. Men i natt har det regna noe så helt hinsides, så utfor her var det nå blanding av skikkelig blankholke og asfalt :eek: Søkkvått, og mesteparten av snøen har blitt til slush o_O
Sendte med Hermine regnbukse til barnehagen, og sa de fikk trekke den utpå vinterdressen om de ikke ville bruke parkdressen. Har vaska parkdressen med TecWash og vaska inn imprignering. Når jeg dusja dressen prelte vannet av...men er skeptisk til om den faktisk ville holde om hun skulle finne på å plassere rumpa si i en vanndam! :p
 
Back
Topp