Uke 46 - skravletråd

Her fikk vi jo en ny dose snø for ei uke siden, har vært helt nydelig føre og ca 30cm snø. Men i natt har det regna noe så helt hinsides, så utfor her var det nå blanding av skikkelig blankholke og asfalt :eek: Søkkvått, og mesteparten av snøen har blitt til slush o_O
Sendte med Hermine regnbukse til barnehagen, og sa de fikk trekke den utpå vinterdressen om de ikke ville bruke parkdressen. Har vaska parkdressen med TecWash og vaska inn imprignering. Når jeg dusja dressen prelte vannet av...men er skeptisk til om den faktisk ville holde om hun skulle finne på å plassere rumpa si i en vanndam! :p
Må kjøpe slik imprignering vi og!!
Det var smart!
Venter og venter på snø jeg! Synes det er så lite trivelig ute nå med +4 til -6 grader og skikkelig barfrost :eek:
 
Tenner på gang eller syk? Får.håpe det blir bedre netter for dere. Er et mareritt når de ikke sover på nettene :'( Man blir helt utslitt..
Håper du snart får mer tid til å.være her :)

Sent from my GT-I9300

Begge deler ja takk;)
Jeg skal ikke klage, for han sov godt i natt, meeen kl 5 måtte jeg stå opp med tullene, N hadde vekt M og da var ståa igang:p Jeg har tid til og være her litt nå iallfall;) hihi. Hvordan går det med dere? Får dere feiret jul samlet alle mann i år?<3 Dere feier kanskje ikke jul?:)
 
Idag sto jeg opp kl 5:eek: Hehe, N hadde bestemt seg for og vekke M og da var ståa igang, så da var det bare og gå ned i stua og fyre opp i ovn (var bare 18 grader inni stua, FREEZZING)og sette på litt barne-tv og kosa oss før mannen skulle på jobb, N i bhge og M i skole:)

Emmeth sto opp halv 8 og kom opp til en lei seg gutt som hadde fått til og lage en snørrboble på str med ett eple:p:eek: Stakkars, han er sååå dårlig form, så blir legetur på oss igjen om han ikke bedre FORT! Jeg selv er verre i formen igjen idag, hoster og hoster. Og de hersens bihulene holder på og ta livet av meg:(

Jeg vurderer og vaske vinduer igjen, siden det ser ut som det er en stor sankt bernharts hund har sleika seg oppover de:p Lille Emmeth`n om har vært på ferde der;) hihihi.. Kun noen uker siden jeg sist vaska de, men;) Nå om dagen nyter jeg den lille roa jeg har om dagen med og titte på fuglene ved stuevinduet(der vi har hengt opp masse meiseballer, solsikke- og noen andre frøsorter i sånn fuglefòrer:)

Igår observerte jeg faktisk en nøtteskrike og, veldig fin, men så stor han var a gitt:)

Jeg holdt seriøst på og gå heftig på tryne i trappa i stad:eek: JIKESSS;) Vi har parkettgulv i hele huset så blir glatt med ullsokker, så er det noen av dere som veit hvor jeg får kjøpt sånn gummigreier(om noen skjønner hva jeg mener);) til og selv kunne lime på? Ikke bare unger som trenger sånne sokker;) hehehe

Ha en fin onsdag alle snupper:D
 
God onsdag! :)
Får håpe appen slutter å tulle snart, så vi får litt action her inne før alle mister avhengigheten sin til bv og finner på noe annet :eek: :p ;)
Hermine har sovet i ett til kl 06 i morges :D Fikk mme og sov til 07.15, deilig! Jeg fikk såklart hosteanfall kl 06, så sto like godt opp da og gikk i dusjen. Så nå er jeg nydusjet, har spist frokost og drukket kaffe...og klokka er bare 07.30 :p Mannen er på badet og steller Hermine nå, han hadde litt tid før jobb :)
Så blir det bhg, legetur på meg og universitet og eksamensskriving!

Ha en fin dag :)

God bedring til deg, søta:) Må du se om bli frisk nå:) Viktig det nå i sånne eksamenstider;)
 
Her fikk vi jo en ny dose snø for ei uke siden, har vært helt nydelig føre og ca 30cm snø. Men i natt har det regna noe så helt hinsides, så utfor her var det nå blanding av skikkelig blankholke og asfalt :eek: Søkkvått, og mesteparten av snøen har blitt til slush o_O
Sendte med Hermine regnbukse til barnehagen, og sa de fikk trekke den utpå vinterdressen om de ikke ville bruke parkdressen. Har vaska parkdressen med TecWash og vaska inn imprignering. Når jeg dusja dressen prelte vannet av...men er skeptisk til om den faktisk ville holde om hun skulle finne på å plassere rumpa si i en vanndam! :p

Hvor kjøper du impregnering og hva bruker du? Må få kjøpt nytt jeg og, så tar gjerne imot tips:) I fjor brukte jeg impregneringsspray og funka greit det, men var dog bergnet til sko:p hehe
 
Idag sto jeg opp kl 5:eek: Hehe, N hadde bestemt seg for og vekke M og da var ståa igang, så da var det bare og gå ned i stua og fyre opp i ovn (var bare 18 grader inni stua, FREEZZING)og sette på litt barne-tv og kosa oss før mannen skulle på jobb, N i bhge og M i skole:)

Emmeth sto opp halv 8 og kom opp til en lei seg gutt som hadde fått til og lage en snørrboble på str med ett eple:p:eek: Stakkars, han er sååå dårlig form, så blir legetur på oss igjen om han ikke bedre FORT! Jeg selv er verre i formen igjen idag, hoster og hoster. Og de hersens bihulene holder på og ta livet av meg:(

Jeg vurderer og vaske vinduer igjen, siden det ser ut som det er en stor sankt bernharts hund har sleika seg oppover de:p Lille Emmeth`n om har vært på ferde der;) hihihi.. Kun noen uker siden jeg sist vaska de, men;) Nå om dagen nyter jeg den lille roa jeg har om dagen med og titte på fuglene ved stuevinduet(der vi har hengt opp masse meiseballer, solsikke- og noen andre frøsorter i sånn fuglefòrer:)

Igår observerte jeg faktisk en nøtteskrike og, veldig fin, men så stor han var a gitt:)

Jeg holdt seriøst på og gå heftig på tryne i trappa i stad:eek: JIKESSS;) Vi har parkettgulv i hele huset så blir glatt med ullsokker, så er det noen av dere som veit hvor jeg får kjøpt sånn gummigreier(om noen skjønner hva jeg mener);) til og selv kunne lime på? Ikke bare unger som trenger sånne sokker;) hehehe

Ha en fin onsdag alle snupper:D
KJedelig å lese at dere har så mye sykdom :(

Vi har striper i trappa som vi har kjøpt på rull - omtrent som denne:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60098895/
Kjøpte vår på Jernia da, men det er nok omtrent det samme :D
Ellers synes jeg slike halvsirkeltepper er så fine…!
http://www.teppeabo.no/images/00 Bilder 2011/Panama-Rio-44-ny-webb.jpg
 
KJedelig å lese at dere har så mye sykdom :(

Vi har striper i trappa som vi har kjøpt på rull - omtrent som denne:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60098895/
Kjøpte vår på Jernia da, men det er nok omtrent det samme :D
Ellers synes jeg slike halvsirkeltepper er så fine…!
http://www.teppeabo.no/images/00 Bilder 2011/Panama-Rio-44-ny-webb.jpg

Tuuusen takk for så gode tips:D Hadde jeg ikke tenkt på engang:)
Men veit du om noen som selger antiskli til sokker man selv kan putte på sokkene? Vi sklir bare vi går på vanlig gulv, for det blir så glatt:eek:

Jeg klager ikke, så lenge N holder seg frisk fra UVI og nyrebekkenbetennelse så er alt bra:) Litt forkjølelse takler vi, bare svært redd for at lillemann har astma som meg:( Han hoster veldig mye på natta, omtrent ingenting på dagen. Den antiskli på rull skal vi ha tak i:)
Takk, søta:)<3 Hvordan går det med dere?:) Alle i god form?:)
 

Begge deler ja takk;)
Jeg skal ikke klage, for han sov godt i natt, meeen kl 5 måtte jeg stå opp med tullene, N hadde vekt M og da var ståa igang:p Jeg har tid til og være her litt nå iallfall;) hihi. Hvordan går det med dere? Får dere feiret jul samlet alle mann i år?<3 Dere feier kanskje ikke jul?:)
Kl 5 ja..,morro... Her var de begge oppe fra 5.10....
Jegvarheltdø,så fikk sove til 9.
Har vasket gulvene og badet. Fårbesøk av et vennepar på middag idag.

Joda,vi feirer jul :)
Mannen er ikke praktiserende muslim,så her gleder han seg nesten mer enn meg til julaften ;)
Oghan gleder seg til barna skal åpne pakkene sine:)



Sent from my iPad using BV Forum
 
Tuuusen takk for så gode tips:D Hadde jeg ikke tenkt på engang:)
Men veit du om noen som selger antiskli til sokker man selv kan putte på sokkene? Vi sklir bare vi går på vanlig gulv, for det blir så glatt:eek:

Jeg klager ikke, så lenge N holder seg frisk fra UVI og nyrebekkenbetennelse så er alt bra:) Litt forkjølelse takler vi, bare svært redd for at lillemann har astma som meg:( Han hoster veldig mye på natta, omtrent ingenting på dagen. Den antiskli på rull skal vi ha tak i:)
Takk, søta:)<3 Hvordan går det med dere?:) Alle i god form?:)
Jeg tror hobbybutikker har slik gummi man kan sette på selv? En slags tube tror jeg.
 
Kl 5 ja..,morro... Her var de begge oppe fra 5.10....
Jegvarheltdø,så fikk sove til 9.
Har vasket gulvene og badet. Fårbesøk av et vennepar på middag idag.

Joda,vi feirer jul :)
Mannen er ikke praktiserende muslim,så her gleder han seg nesten mer enn meg til julaften ;)
Oghan gleder seg til barna skal åpne pakkene sine:)



Sent from my iPad using BV Forum

Ååååh, så koselig dere feirer jul:D
Jeg elsker jula selv og synes det er årets mest fantastiske og ikke minst MAGISKE tid:greet008
Så herlig, mannen din høres så utrolig god ut<3
Så koselig med besøk:)Flinka, står på og vasker og greier;) Eneste jeg gjør idag er og sitte på stumpen;):p ^^ Liker faktisk bedre og bedre og stå tidlig opp, nyte dagens første ro;) I know, i`m weird;) :happy112That`s what`s makes me special;):happy119

Ojj da, var dine opp så tidlig og ja;) Når mine har vært små, eller M og Emmeth har alltid sovet lenge til etter 8. M sov ofte til 10, halv 11:p heldig som har mannen din hos deg, da;) Du fortjener virkelig også og sove lenge noen ganger du også:)<3
 
Jeg tror hobbybutikker har slik gummi man kan sette på selv? En slags tube tror jeg.

Tusen takk for tipset;) Skal søke litt rundt, jeg;)
 
Idag sto jeg opp kl 5:eek: Hehe, N hadde bestemt seg for og vekke M og da var ståa igang, så da var det bare og gå ned i stua og fyre opp i ovn (var bare 18 grader inni stua, FREEZZING)og sette på litt barne-tv og kosa oss før mannen skulle på jobb, N i bhge og M i skole:)

Emmeth sto opp halv 8 og kom opp til en lei seg gutt som hadde fått til og lage en snørrboble på str med ett eple:p:eek: Stakkars, han er sååå dårlig form, så blir legetur på oss igjen om han ikke bedre FORT! Jeg selv er verre i formen igjen idag, hoster og hoster. Og de hersens bihulene holder på og ta livet av meg:(

Jeg vurderer og vaske vinduer igjen, siden det ser ut som det er en stor sankt bernharts hund har sleika seg oppover de:p Lille Emmeth`n om har vært på ferde der;) hihihi.. Kun noen uker siden jeg sist vaska de, men;) Nå om dagen nyter jeg den lille roa jeg har om dagen med og titte på fuglene ved stuevinduet(der vi har hengt opp masse meiseballer, solsikke- og noen andre frøsorter i sånn fuglefòrer:)

Igår observerte jeg faktisk en nøtteskrike og, veldig fin, men så stor han var a gitt:)

Jeg holdt seriøst på og gå heftig på tryne i trappa i stad:eek: JIKESSS;) Vi har parkettgulv i hele huset så blir glatt med ullsokker, så er det noen av dere som veit hvor jeg får kjøpt sånn gummigreier(om noen skjønner hva jeg mener);) til og selv kunne lime på? Ikke bare unger som trenger sånne sokker;) hehehe

Ha en fin onsdag alle snupper:D

Hehe må le av snørrbobla og lille st. bernharts'en du har i hus :p men ikke av at dere er syke enda:( er det bare forkjølelse på han nå, eller har han feber også?

Skummelt med ull og glatt gulv:eek: jeg er ikke sikker, men tror du kan få kjøpt det der hvor det blir solgt hobby-saker ;):) kansje der noen selger garn osv?

☆★hilsen meg★☆
 
Hehe må le av snørrbobla og lille st. bernharts'en du har i hus :p men ikke av at dere er syke enda:( er det bare forkjølelse på han nå, eller har han feber også?

Skummelt med ull og glatt gulv:eek: jeg er ikke sikker, men tror du kan få kjøpt det der hvor det blir solgt hobby-saker ;):) kansje der noen selger garn osv?

☆★hilsen meg★☆

hahaha, ja det er lille snørr-gutten sin det;)
Han er forkjølet, vondt hals og feber Jeg har den samma skiten. Også får han siste jekselen i samma slengen:(;)
Hvordan er det med deg da? Har Leoh og snuppene det bra?:)<3
 
Ja, FruH tipsa meg om det;) Tusen takk for tipset fra deg og<3<3<3:)
 
Jeg skulle betale regninger, men begynte å bestille julegaver istedet :eek:
 
hahaha, ja det er lille snørr-gutten sin det;)
Han er forkjølet, vondt hals og feber Jeg har den samma skiten. Også får han siste jekselen i samma slengen:(;)
Hvordan er det med deg da? Har Leoh og snuppene det bra?:)<3

Ikke bra:( hvor mange uker har det holdt på hos dere nå?? Er da godt at siste jeksel er på vei ut;) hos Liana har det stoppa helt opp:eek::oops: litt synd igrunn, siden hun var så plaga!

Med meg og alle barna går det bra:) har vært litt snørr i hus hos alle tre, men ikke noe mer enn det:) Emira er vel den som har det verst:p (ifølge hun selv) haha.. også slo hun leppa si litt på mandag, så nå skulle man tro hun har dødssyk:eek::p snørr OG vondt i leppa!:rolleyes::p haha.. og får hun ikke trøst heeeeletida, så har hun plutselig vondt i hode, fingeren, halsen, magen og ja, til og med hjertet!:eek: (samme gjelder om hun får litt for mye trøst og medfølelse).. må si jeg gruer meg litt til tennårene:p lille drama-prinsessa mi <3 :);)

☆★hilsen meg★☆
 
Hehe stemmer dette eller?? :p

1384341787020.jpg

☆★hilsen meg★☆
 
Hahah det er vel å gå litt feil vei :p

☆★hilsen meg★☆
Bittelitt :p
Men det må likevel gjøres da, og det var godt å få unna noen gaver på denne lønna for å få fordelt det litt :D
Har bestilt gaver til tre av tantebarna mine og to barn til vi pleier å kjøpe gaver til :D
 
Back
Topp