Uke 46 - skravletråd

Jeg tror hobbybutikker har slik gummi man kan sette på selv? En slags tube tror jeg.
Den er helt ubrukelig!!! Gummien faller av med en gang, og ikke er det noe særlig antiskli i den heller. Da tror jeg sånne påstrykbare lapper er bedre! ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tja, synes det smakte godt jeg :) men tenker å forsøke å lage opp noen hjemmelagde kjøttpuddinger for å ha i fryseren, om det ikke er så altfor avansert;)

Hvordan går det med Simone? Bra hun spiser noe iallfall:)

*Surfer mobilt*

Da skal vi teste en dag :-) greit å prøve noe annet enn det man bruker å ha ;-) Ser ut som Hermine koste seg iallefall! Det er sikkert ikke noe problem å lage hjemmelaget kjøttpudding. Jeg har aldri gjort det selv, for glemmer av det.

Med Simone går det veldig bra :-) Hun har en del ubehag men ikke feber, så vi ga en paracet i sta. Nå sover hun litt. Hun spiser litt brødskive, yoghurt, kjeks, skumpinner, fruktmos. Ikke mye i gangen, men litt og litt. Fått inn litt mme også og hun kaster ikke opp lenger. Glad hun drikker ihvertfall. Men vi får ikke gitt hverken ibux eller pencillin uten at hun kaster opp, så det dropper vi. De på legevakta ga penicillin og de på barneavdelinga sa at de ikke ville gitt det siden det nok var virus men at vi kunne gi hun kuren om vi fikk inn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så moro Hermine og er fan av brun saus;) Emmeth og digger brun saus og spiser mer enn velvillig store porsjoner da:D
Så skjønn hu er;) Snakker mye:D Emmmeth bare babler i vei om alt og ingenting!;) Vi hadde stekt julepølse, poteter, BRUN SAUS, lefser og rødbeter til;) Pleier og og ha koteletter og surkål til, men det glemte jeg idag;):p hehe..

Høres ut som e deilig middag! :-) her også er brun saus en stor favoritt :-) skjønner de godt for det er nydelig :-) Simone også babler i vei, men vi forstår lite av det foreløpig ;-) men vi traff ei på samme alder med amerikansk mor, og nå sier Simone "no no". Haha ;-p

Nå er jeg forresten tilbake her på skikkelig!! :-) ble lei av at tlf min ikke virket, og den var jo full uansett hvor mye jeg sletta. I tillegg så sprakk skjermen. Så nå har jeg en rosa (sambo syns den var Harry) iPhone 5c, og appen funker utmerket :-DD åh guuuud så deilig å slippe å drasse på nettbrettet, for det ble ikke til at jeg forsto meg på appen der!

Har lasta ned en app med dyrebilder og lyder på nettbrettet, og Simone blar med fingeren sin fra bilde til bilde og ler seg skakk av lydene ;-p anbefales å prøve om dere får syke eller bare leie barn ;-)

Oh yes, har ei sånn i huset jeg og skjønner du;):P
Litt av ei dramafrøken og hu har det vondere enn vondest når hu har fått et lite myggstikk om så:D

Ja, han har slitt med de tenna ei stund nå, men som du sier, så blir vi iallfall ferdig med det;) Håper Liana og blir ferdig med tennene når de først begynner igjen:)

Godt nesen ikke er helt tett, for da er det som regel krise og vanskelig og sove når de ikke får puste med de små søte nesene dems:):o

Haha ja da kan vi hverfall forstå hverandre..haha for det du beskriver om hun, er akkurat som om du beskriver Emira:P:rolleyes:

ja du og Emmeth er faktisk heldig som snart er ferdig med jeksler:) men skulle ønske at han slapp såå mye smerte:eek::oops:;)

Uff ja, tett nese og soving er forferdelig! Jeg kan slite med det til tider selvom jeg ikke er syk, så har nesespray for barn stående sånn i tilfelle;) Emira kan få litt på natten om hun er veldig plaga ved forkjølelse.. men de to andre er for små enda.. hehe..

☆★hilsen meg★☆

Hehe, nooo, kjenner til den for og si det sånn;)
Er 5 som har bursdag i nov her:p Så nok og henge fingra i sånn sett;)
Nei, hadde egl ikke råd jeg heller, men tok meg råd:) Ikke hvert år han får SÅ dyre gaver heller, altså! Det ser jeg ikke helt vitsen i!

Hehe nei, da kan de bli kravstore etterhvert om dem skulle fått såå bra og dyre gaver hvert år:P kansje jeg kunne fått andre til å spleise på gaven til han :) han har ikke vokst opp med jul, så han er heller ikke så nøye på det å få gaver ;)

☆★hilsen meg★☆

Hei på alle sammen.:)
Jeg har ikke sjangs å følge med og lese alt på ukestråden deres, så jeg stikker bare innom med uinteressante ting innimellom.:p
Nettene er normale igjen og vesla sover hele natta.♡ Praksis er utrolig lærerikt og spennende, men veldig slitsomt. I dag har jeg undervist en 8.klasse i engelsk, noe jeg skal fortsette med i morra, før jeg har 10.klasse i norsk på fredag. Jeg er imponert over hva ung.skoleelevene kan nå til dags.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da skal vi teste en dag :-) greit å prøve noe annet enn det man bruker å ha ;-) Ser ut som Hermine koste seg iallefall! Det er sikkert ikke noe problem å lage hjemmelaget kjøttpudding. Jeg har aldri gjort det selv, for glemmer av det.

Med Simone går det veldig bra :-) Hun har en del ubehag men ikke feber, så vi ga en paracet i sta. Nå sover hun litt. Hun spiser litt brødskive, yoghurt, kjeks, skumpinner, fruktmos. Ikke mye i gangen, men litt og litt. Fått inn litt mme også og hun kaster ikke opp lenger. Glad hun drikker ihvertfall. Men vi får ikke gitt hverken ibux eller pencillin uten at hun kaster opp, så det dropper vi. De på legevakta ga penicillin og de på barneavdelinga sa at de ikke ville gitt det siden det nok var virus men at vi kunne gi hun kuren om vi fikk inn.

Kanskje hun kaster opp fordi det smaker så grusomt? Hørt at flytende penicillin smaker høgg :eek:;)
Bra hun spiser litt da, det er jo det viktigste, og at det blir i magen :)

*Surfer mobilt*

Nå er jeg forresten tilbake her på skikkelig!! :-) ble lei av at tlf min ikke virket, og den var jo full uansett hvor mye jeg sletta. I tillegg så sprakk skjermen. Så nå har jeg en rosa (sambo syns den var Harry) iPhone 5c, og appen funker utmerket :-DD åh guuuud så deilig å slippe å drasse på nettbrettet, for det ble ikke til at jeg forsto meg på appen der!

Har lasta ned en app med dyrebilder og lyder på nettbrettet, og Simone blar med fingeren sin fra bilde til bilde og ler seg skakk av lydene ;-p anbefales å prøve om dere får syke eller bare leie barn ;-)

Så godt å høre (lese) at Simone har det bedre :D bra hun får i seg litt hvertfall;)
Grattis med ny tlf;) rosa er vel ikke harry! Du er jo jente jo:rolleyes::p

Haha ja sånne apper har jeg hatt til Emira, bare at det er litt mer avansert da ;) hva heter appen du har lastet ned?

☆★hilsen meg★☆

Så bra da:D
Hvordan går det med lille i magen? Langt på vei nå?
Hva heter appen?

*Surfer mobilt*

Kanskje hun kaster opp fordi det smaker så grusomt? Hørt at flytende penicillin smaker høgg :eek:;)
Bra hun spiser litt da, det er jo det viktigste, og at det blir i magen :)

*Surfer mobilt*

Ja penicillinen lukter ihvertfall grusomt! Ibuxen smaker jordbær, men hun skjønner sikkert at det er medisin ;-p
Nå spiser hun pølse med brød, så tror magen blir mett i kveld :-)

Så godt å høre (lese) at Simone har det bedre :D bra hun får i seg litt hvertfall;)
Grattis med ny tlf;) rosa er vel ikke harry! Du er jo jente jo:rolleyes::p

Haha ja sånne apper har jeg hatt til Emira, bare at det er litt mer avansert da ;) hva heter appen du har lastet ned?

☆★hilsen meg★☆

Hihi ;-) rosa er finfint for jentete meg ;) ja kjekt at hun er bedre! Var slitsomt å dra til leger her og der og se på at hun ble apatisk.
Appen heter styreleder for barn. Den er veldig enkel. Hvilke har du? Tenkte å finne noen flere for det var veldig grei underholdning innimellom.

Hei på alle sammen.:)
Jeg har ikke sjangs å følge med og lese alt på ukestråden deres, så jeg stikker bare innom med uinteressante ting innimellom.:p
Nettene er normale igjen og vesla sover hele natta.♡ Praksis er utrolig lærerikt og spennende, men veldig slitsomt. I dag har jeg undervist en 8.klasse i engelsk, noe jeg skal fortsette med i morra, før jeg har 10.klasse i norsk på fredag. Jeg er imponert over hva ung.skoleelevene kan nå til dags.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så bra at du trives i praksis :D
Skal vel godt gjøres å klare og henge med i ukestråden :p

Så bra da:D
Hvordan går det med lille i magen? Langt på vei nå?
Hva heter appen?

*Surfer mobilt*

Lille GUTTEN i magen har det veldig fint, og låg å kosa seg med beina i kryss på ultralyd i dag :-) la inn bilde på secret :-) er visst litt lenger på vei enn jeg trodde, så er 18+2 i dag :-) termin er 17 april :-)

Den er helt ubrukelig!!! Gummien faller av med en gang, og ikke er det noe særlig antiskli i den heller. Da tror jeg sånne påstrykbare lapper er bedre! ;)

Har aldri prøvd de jeg altså - liker jo som nevnt ikke antiskli på sokkene :p

Begge guttene i seng før kl 19!
Helt etter min plan :p
Lillebror fikk litt pupp, en nuss, smokk og bamse og ble lagt ned. Så gikk jeg og sant for T som ventet i sin seng. Han sovnet mens jeg sang, og Lillebror hadde sovnet i mellomtiden :D
Nå baker jeg knekkebrød og har laget meg en kopp te.
Skal prøve å se litt på nettforelesning for å forberede meg til samling i helgen =)

Lille GUTTEN i magen har det veldig fint, og låg å kosa seg med beina i kryss på ultralyd i dag :-) la inn bilde på secret :-) er visst litt lenger på vei enn jeg trodde, så er 18+2 i dag :-) termin er 17 april :-)

Ååå, næmmen så utrolig morro å få en lillebror da :D gratulerer så masse :) Blir jo stas med en av hver kan jeg tenke meg :)

Har aldri prøvd de jeg altså - liker jo som nevnt ikke antiskli på sokkene :p
Jeg har gitt opp prosjekt antiskli, og kapitulert til tøfler, selv om hun blir innmari varm med både ullsokker og tøfler på hjemme :p

Begge guttene i seng før kl 19!
Helt etter min plan :p
Lillebror fikk litt pupp, en nuss, smokk og bamse og ble lagt ned. Så gikk jeg og sant for T som ventet i sin seng. Han sovnet mens jeg sang, og Lillebror hadde sovnet i mellomtiden :D
Nå baker jeg knekkebrød og har laget meg en kopp te.
Skal prøve å se litt på nettforelesning for å forberede meg til samling i helgen =)
Deilig å ha dem i seng så tidlig når du er alene kan jeg tenke meg :)
Hermine sover forferdelig dårlig i bhg, igjen, så hun er helt ferdig kl 17.30. Stellinga har vært et mareritt de siste par dagene, så idag snudde vi litt om på ting. Gikk på badet og tok kveldsstellet kl 17.30, og så fikk hun se barne-tv og spise litt cheerios etterpå, fikk mme og var i seng til kl 18.30 helt uten vræling :D DET skal gjentas! :)

Back
Topp