M
Mija-88
Guest
Funka vist bra med solvipect og grapefruktjuice for meg, krysser fingrene for at det hjelper deg også![]()
Dette skal prøves neste pp !!! Håper bare tr kommer snart (om jeg ik er gravid).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funka vist bra med solvipect og grapefruktjuice for meg, krysser fingrene for at det hjelper deg også![]()
Nei bare 1-2 dager over.. så er jo en ørliten sjanse for at det bare er hcg som ikke har steget nok. Men det skulle vært veldig tilfeldig. Mtp at jeg aldri har vært forsinka før.
ÅneiTr kom i dag:-(

Satser på at det hjelper meg oggratulerer såå masse! :-D
Tr kom i dag:-(
Så dumt.. Du skal få høre etterpå! Husk at håpet er ikke ute før tanta kommer vet du!
Tusen takk!
Fikk liksom litt psykisk støtte denne mnd når vi prøvde dette, hadde skikkelig trua på det og følte at jeg hadde "støttehjul" på veien mot befruktningBrukte i tillegg el-tester for første gang og det roet meg faktisk. Jeg trodde at alle soldatene(sorry detaljer)rannt ut igjen grunnet stillingene
, men så feil tok jeg
Tipper vi bruker samme framgangsmåte om vi ønsker et 4 barn en gang
Lykke til!
Hvordan psykisk støtte? Psykolog?![]()
Nei! Ble teit forklart dette, hihi. Jeg mener at det faktum at jeg tok solvipect og g-juice gjorde meg mer avslappa og tenkte at det går bra denne gangen. Ble det mer forståelig? Ikm idag. Ingen tante, men heller ikke testet. Drøyer så lenge som mulig.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Siterer denne!Håper at dere som venter får svar snartSkjønner godt det er frustrerende!
Tusen takk!
Fikk liksom litt psykisk støtte denne mnd når vi prøvde dette, hadde skikkelig trua på det og følte at jeg hadde "støttehjul" på veien mot befruktningBrukte i tillegg el-tester for første gang og det roet meg faktisk. Jeg trodde at alle soldatene(sorry detaljer)rannt ut igjen grunnet stillingene
, men så feil tok jeg
Tipper vi bruker samme framgangsmåte om vi ønsker et 4 barn en gang
Lykke til!
Tror tanta bare lurte meg i går, hadde litt rosa på papiret et par ganger, og så ikke noe mer11DPO i dag, så tanta kan jo være rett rundt hjørnet
![]()
OioioiMåtte hun holde seg langt unna i 9 mnd
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tror tanta bare lurte meg i går, hadde litt rosa på papiret et par ganger, og så ikke noe mer11DPO i dag, så tanta kan jo være rett rundt hjørnet
![]()